#1
als die zn ene werkende synaps nog weet te gebruiken komt ie toch niet meer terug. meer afwijzende reacties lijken me overbodig.
Als ik jou was zou ik maar ff een tijdje stoppen! Of wil je je hersenen frituren? Zo ja, dan moet je lekker doorgaan.Ouwe snoeper zei:4 maanden geleden heb ik (op een groot indoor festival) voor het eerst xtc en coke gebruikt, 3 pillen en 1 sleutelpunt.
Sinds toen gebruik ik elke maand wel een paar pillen.
iMichaela zei:Als ik jou was zou ik maar ff een tijdje stoppen! Of wil je je hersenen frituren? Zo ja, dan moet je lekker doorgaan.Ouwe snoeper zei:4 maanden geleden heb ik (op een groot indoor festival) voor het eerst xtc en coke gebruikt, 3 pillen en 1 sleutelpunt.
Sinds toen gebruik ik elke maand wel een paar pillen.
Ouwe snoeper zei:Wacky zei:Is het normaal dat een gram mdma ongeveer 5 pillen xtc is?
De hoeveelheid MDMA die in een pil zit verieert heel erg van pil tot pil. Vroeger maakten ze vaak pillen van 120mg ofzo, wat prima dosis is. Tegenwoordig gaan ze tot 300mg. Daarvan is een halve al veel. Verantwoord gebruik is 1 - 1,5 mg per kg lichaamsgewicht om te beginnen en dan eventueel kun je nog 1 of 2x 0,5 mg per kg bij nemen. Dus dan kom je in totaal idd op een kwart gram op een nacht, dat is een beetje de bovenkant van wat men verantwoord gebruik noemt. 4 pillen is teveel tenzij ze heel zwakke pillen zijn.
Ik ben bekend met 1.5x je lichaamsgewicht in mg, maar houden mensen zich daar uberhaupt aan? Ik snap dat dit de verantwoorde dosis is, maar ik heb mensen 2 pillen van 200 mg tegelijk weg zien vreten en die hadden het gewoon prina naar hun zin. Ik ken eigenlijk niemand die op een avond maar 100-200 mg aan mdma weg slikt op een avond. Verder bedankt voor de reactie
Wacky zei:Ouwe snoeper zei:Wacky zei:Is het normaal dat een gram mdma ongeveer 5 pillen xtc is?
De hoeveelheid MDMA die in een pil zit verieert heel erg van pil tot pil. Vroeger maakten ze vaak pillen van 120mg ofzo, wat prima dosis is. Tegenwoordig gaan ze tot 300mg. Daarvan is een halve al veel. Verantwoord gebruik is 1 - 1,5 mg per kg lichaamsgewicht om te beginnen en dan eventueel kun je nog 1 of 2x 0,5 mg per kg bij nemen. Dus dan kom je in totaal idd op een kwart gram op een nacht, dat is een beetje de bovenkant van wat men verantwoord gebruik noemt. 4 pillen is teveel tenzij ze heel zwakke pillen zijn.
Ik ben bekend met 1.5x je lichaamsgewicht in mg, maar houden mensen zich daar uberhaupt aan? Ik snap dat dit de verantwoorde dosis is, maar ik heb mensen 2 pillen van 200 mg tegelijk weg zien vreten en die hadden het gewoon prina naar hun zin. Ik ken eigenlijk niemand die op een avond maar 100-200 mg aan mdma weg slikt op een avond. Verder bedankt voor de reactie
Ja ik ken eigenlijk niemand die meer dan een kwart gram op een nacht gebruikt, en ik ken er tientallen die het wel af en toe gebruiken. Misschien ligt het aan in welke scene je rondhangt.
Verantwoord gebruik is ook eens in de drie maanden. Daar houden dan weer niet zo veel mensen zich aan. Zelf heb ik het een poos elke week gedaan, maar dat was merkbaar echt slecht voor me. Gelukkig ben ik daarmee weer gestopt. (nu nog enkele keren per jaar)
Dunnetjess33 zei:Als je de eerste x al gelijk een mega dosis neemt, denk je dat dat gevoel normaal is. Dus wil je dat de volgende keer weer. Terwijl als je met een juiste normale dosis begint de eerste keer, het veel leuker is. Geen klapperrende kaken, gewoon kunnen plassen en je weet nog helemaal wat je hebt mee gemaakt die dag. Plus dat je er niet als een stuiterende neanderthaler er uit ziet! En met een normale dosis heb je veel duidelijker love gevoel als zo een hoge dosis omdat de negatieve bijwerkingen geminimaliseerd zijn.
Ook begrijp ik niet waarom velen niet VOOR ze drugs gaan nemen even internet raadplegen. Tegenwoordig word elk wissewasje de godganse dag opgezocht op het mobieltje, ook de meest onzinnige dingen maar als het op je gezondheid en je leven aankomt doen ze het niet.![]()
Wacky zei:Toch doet de overgrote meerderheid in de goa scene dat met minder dan een kwart gram. Sommigen trouwens zelfs met helemaal niets. Hoe ze dat doen snap ik zelf ook nog niet.
Peppi en Coki zei:Van wat ik erover heb gelezen zijn dat echt grote hoeveelheden, velen zeggen juist, hoe minder hoe beter (op korte termijn zoveel bijnemen helpt niet veel, je lichaam kan maar een bepaalde hoeveelheid serotonine aan - enige wat meer wordt, zijn de negatieve gevolgen). Als je nu al hebt dat je na het nemen van een/meerdere pillen niks ervan voelt, dan lijkt mij dat je serotonine voorraad enigszins op is. Beste wat je dan kan doen is 3 maanden wachten zodat je lichaam weer kan bijkomen.
MeejheM zei:kan jou vriend serieus drugs 3 maanden van te voren testen? ik moet meestal een week wachten.
Nee hoor, als het poeder is, dan is de kans dat er mee gesjoemeld is aanwezig ipv nagenoeg nul zoals dat is wanneer het wel kristallen zijn.MeejheM zei:als het geen relatief grote kristallen zijn is ermee gesjoemeld.
mick swagger zei:Ik koop ook het liefste kristal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit mdma poeder heb gezien. Laatste uitslag hier was 77% mdma, lekler spul, al baalde ik eerst dat de uitslag wat lager is, toch merk je hier met het gebruik niks van.
Ouwe snoeper zei:mick swagger zei:Ik koop ook het liefste kristal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit mdma poeder heb gezien. Laatste uitslag hier was 77% mdma, lekler spul, al baalde ik eerst dat de uitslag wat lager is, toch merk je hier met het gebruik niks van.
77% wat lager? Ik lees op internet dat dit dicht aan de max zit...
mikoz zei:Peppi en Coki zei:Ben vannacht nog onder invloed van drugs (flink wat bier =alcohol en een paar energy drinks =caffeine, maar goed) van 11 tot 5 losgegaan op een hardcore/frenchcore feest, werd door iedereen daar verbaasd aangekeken als ik hierover iets zei en genoeg mensen die vroegen of ik iets nodig had haha. Ook meerdere dance festivals gedaan zonder drugs en volledig uitgehouden. Muziek is genoeg om mij wakker te houden (ook al maakt drugs de ervaring een stuk beter)
mick swagger zei:Ouwe snoeper zei:mick swagger zei:Ik koop ook het liefste kristal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit mdma poeder heb gezien. Laatste uitslag hier was 77% mdma, lekler spul, al baalde ik eerst dat de uitslag wat lager is, toch merk je hier met het gebruik niks van.
77% wat lager? Ik lees op internet dat dit dicht aan de max zit...
Ik ben vrij verwend denk ik, kwam eerder nooit onder de 80% tegen. Nee klopt 84% is de max.
77% doet ook goed zijn werk, scheelt idd een paar mg actieve stof, dit is niet merkbaar, gelukkig.
MeejheM zei:Wacky zei:Nee hoor, als het poeder is, dan is de kans dat er mee gesjoemeld is aanwezig ipv nagenoeg nul zoals dat is wanneer het wel kristallen zijn.MeejheM zei:als het geen relatief grote kristallen zijn is ermee gesjoemeld.
Als mijn leverancier mij de kruimels onder uit de zak wil verkopen mag ie dat want ik vetrouw hem.
pillen verkruimelen, kristallen niet. weet je hoeveel moeite je moet doen om een gripzakje met suiker zodanig te hanteren dat je poedersuiker overhoud? ik gok best veel.
maar de belangrijkste reden is dat kristallen omvormen tot poeder een extra bewerking is die de dealer als zijn klant niets opleveren. sterker nog, het levert je waardevermindering op.
Wacky zei:Nee hoor, als het poeder is, dan is de kans dat er mee gesjoemeld is aanwezig ipv nagenoeg nul zoals dat is wanneer het wel kristallen zijn.MeejheM zei:als het geen relatief grote kristallen zijn is ermee gesjoemeld.
Als mijn leverancier mij de kruimels onder uit de zak wil verkopen mag ie dat want ik vetrouw hem.
Peppi en Coki zei:Ben vannacht nog onder invloed van drugs (flink wat bier =alcohol en een paar energy drinks =caffeine, maar goed) van 11 tot 5 losgegaan op een hardcore/frenchcore feest, werd door iedereen daar verbaasd aangekeken als ik hierover iets zei en genoeg mensen die vroegen of ik iets nodig had haha. Ook meerdere dance festivals gedaan zonder drugs en volledig uitgehouden. Muziek is genoeg om mij wakker te houden (ook al maakt drugs de ervaring een stuk beter)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."