Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma kristallen

Mdma kristallen

42 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
MeejheM zei:
als het geen relatief grote kristallen zijn is ermee gesjoemeld.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, als het poeder is, dan is de kans dat er mee gesjoemeld is aanwezig ipv nagenoeg nul zoals dat is wanneer het wel kristallen zijn.

Als mijn leverancier mij de kruimels onder uit de zak wil verkopen mag ie dat want ik vetrouw hem.
O
Ouwe snoeperLid
01-01-2024, 00:00
#2
mick swagger zei:
Ik koop ook het liefste kristal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit mdma poeder heb gezien. Laatste uitslag hier was 77% mdma, lekler spul, al baalde ik eerst dat de uitslag wat lager is, toch merk je hier met het gebruik niks van:grin:.
Klik om te vergroten...

77% wat lager? Ik lees op internet dat dit dicht aan de max zit...
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ouwe snoeper zei:
mick swagger zei:
Ik koop ook het liefste kristal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit mdma poeder heb gezien. Laatste uitslag hier was 77% mdma, lekler spul, al baalde ik eerst dat de uitslag wat lager is, toch merk je hier met het gebruik niks van:grin:.
Klik om te vergroten...

77% wat lager? Ik lees op internet dat dit dicht aan de max zit...
Klik om te vergroten...

Ik ben vrij verwend denk ik, kwam eerder nooit onder de 80% tegen. Nee klopt 84% is de max.

77% doet ook goed zijn werk, scheelt idd een paar mg actieve stof, dit is niet merkbaar, gelukkig.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#4
mikoz zei:
Peppi en Coki zei:
Ben vannacht nog onder invloed van drugs (flink wat bier =alcohol en een paar energy drinks =caffeine, maar goed) van 11 tot 5 losgegaan op een hardcore/frenchcore feest, werd door iedereen daar verbaasd aangekeken als ik hierover iets zei en genoeg mensen die vroegen of ik iets nodig had haha. Ook meerdere dance festivals gedaan zonder drugs en volledig uitgehouden. Muziek is genoeg om mij wakker te houden (ook al maakt drugs de ervaring een stuk beter :grin:)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik moet toegeven, daar heb je gelijk in mikoz.

Maar ik doelde meer op dat ik een aantal uur goed heb kunnen feesten zonder merkbaar vermoeid te worden, zonder het gebruik van een stimulerende drug zoals 4-FA. Alcohol houdt mij meestal niet echt wakker, en meestal merk ik qua vermoeidheid er niet veel van als ik cafeïne binnenkrijg.
O
Ouwe snoeperLid
01-01-2024, 00:00
#5
mick swagger zei:
Ouwe snoeper zei:
mick swagger zei:
Ik koop ook het liefste kristal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit mdma poeder heb gezien. Laatste uitslag hier was 77% mdma, lekler spul, al baalde ik eerst dat de uitslag wat lager is, toch merk je hier met het gebruik niks van:grin:.
Klik om te vergroten...

77% wat lager? Ik lees op internet dat dit dicht aan de max zit...
Klik om te vergroten...

Ik ben vrij verwend denk ik, kwam eerder nooit onder de 80% tegen. Nee klopt 84% is de max.

77% doet ook goed zijn werk, scheelt idd een paar mg actieve stof, dit is niet merkbaar, gelukkig.
Klik om te vergroten...

Zou je denken, maar bij sos merk je dit wel, maar bij sos kan een puntje het verschil al maken tussen hard gaan en niet zo hard, op pep ga je altijd hard :grin:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
Wacky zei:
MeejheM zei:
als het geen relatief grote kristallen zijn is ermee gesjoemeld.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, als het poeder is, dan is de kans dat er mee gesjoemeld is aanwezig ipv nagenoeg nul zoals dat is wanneer het wel kristallen zijn.

Als mijn leverancier mij de kruimels onder uit de zak wil verkopen mag ie dat want ik vetrouw hem.
Klik om te vergroten...

pillen verkruimelen, kristallen niet. weet je hoeveel moeite je moet doen om een gripzakje met suiker zodanig te hanteren dat je poedersuiker overhoud? ik gok best veel.

maar de belangrijkste reden is dat kristallen omvormen tot poeder een extra bewerking is die de dealer als zijn klant niets opleveren. sterker nog, het levert je waardevermindering op.
Klik om te vergroten...

Idd het opzettelijk vermalen van kristal naar poeder heeft met mdma totaal geen zin. Als er wel kruimels onder in de zak zitten, hebben die vaak nog een veel groffere structuur dan poeder.( met poeder denk ik dan aan poedersuiker of van dat eiwitshake poeder). Echter kun je aan een structuur nooit zien of er wel of niet mee geknoeid is, laten testen zal je zekerheid bieden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
MeejheM zei:
als het geen relatief grote kristallen zijn is ermee gesjoemeld.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, als het poeder is, dan is de kans dat er mee gesjoemeld is aanwezig ipv nagenoeg nul zoals dat is wanneer het wel kristallen zijn.

Als mijn leverancier mij de kruimels onder uit de zak wil verkopen mag ie dat want ik vetrouw hem.
Klik om te vergroten...

pillen verkruimelen, kristallen niet. weet je hoeveel moeite je moet doen om een gripzakje met suiker zodanig te hanteren dat je poedersuiker overhoud? ik gok best veel.

maar de belangrijkste reden is dat kristallen omvormen tot poeder een extra bewerking is die de dealer als zijn klant niets opleveren. sterker nog, het levert je waardevermindering op.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#8
Peppi en Coki zei:
Ben vannacht nog onder invloed van drugs (flink wat bier =alcohol en een paar energy drinks =caffeine, maar goed) van 11 tot 5 losgegaan op een hardcore/frenchcore feest, werd door iedereen daar verbaasd aangekeken als ik hierover iets zei en genoeg mensen die vroegen of ik iets nodig had haha. Ook meerdere dance festivals gedaan zonder drugs en volledig uitgehouden. Muziek is genoeg om mij wakker te houden (ook al maakt drugs de ervaring een stuk beter :grin:)
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
zolang het af te wegen is richting je gewenste hoeveelheden is toch prima...
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag naar testcentrum geweest met bruine mdma kristal, werd me verkocht als cola mdma van 79%. Het is best donker van kleur in een grotere brok, maar als je het wat fijner maakt zijn het gewoon doorzichtige glasscherven wel met een klein tintje maar niet heel anders dan met lichtere mdma. Ben benieuwd naar de uitslag ervan! :grin:
Als het weer dan ook ff meewerkt kan ik het eens gaan uitproberen! :hearteyes:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doe je zelf een plezier ouwe snoeper, en haal speed. Op deze manier verkloot je je hersens, zoals de anderen al hebben aangegeven. Je hebt met speed vast meer plezier dan met MDMA/xtc die niet meer wil werken. Met speed ga je vast ook de fout in maar dat is in ieder geval beter dan met MDMA de fout in gaan.
O
Ouwe snoeperLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooscaar zei:
Doe je zelf een plezier ouwe snoeper, en haal speed. Op deze manier verkloot je je hersens, zoals de anderen al hebben aangegeven. Je hebt met speed vast meer plezier dan met MDMA/xtc die niet meer wil werken. Met speed ga je vast ook de fout in maar dat is in ieder geval beter dan met MDMA de fout in gaan.
Klik om te vergroten...

Ik ga geen sped gebruiken, dat is pas echt rommel.
Het is helemaal niet zo dat je met speed mindet schade op loopt.. Misschien op korte termijn, maar verslaving is een veel groter risico met speed, en het bellast ook nog eens je hart 100x erger.
Nee dankje
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ouwe snoeper zei:
ooscaar zei:
Doe je zelf een plezier ouwe snoeper, en haal speed. Op deze manier verkloot je je hersens, zoals de anderen al hebben aangegeven. Je hebt met speed vast meer plezier dan met MDMA/xtc die niet meer wil werken. Met speed ga je vast ook de fout in maar dat is in ieder geval beter dan met MDMA de fout in gaan.
Klik om te vergroten...

Ik ga geen sped gebruiken, dat is pas echt rommel.
Het is helemaal niet zo dat je met speed mindet schade op loopt.. Misschien op korte termijn, maar verslaving is een veel groter risico met speed, en het bellast ook nog eens je hart 100x erger.
Nee dankje
Klik om te vergroten...
Veel plezier met je depressie man.
O
Ouwe snoeperLid
01-01-2024, 00:00
#14
ooscaar zei:
Ouwe snoeper zei:
ooscaar zei:
Doe je zelf een plezier ouwe snoeper, en haal speed. Op deze manier verkloot je je hersens, zoals de anderen al hebben aangegeven. Je hebt met speed vast meer plezier dan met MDMA/xtc die niet meer wil werken. Met speed ga je vast ook de fout in maar dat is in ieder geval beter dan met MDMA de fout in gaan.
Klik om te vergroten...

Ik ga geen sped gebruiken, dat is pas echt rommel.
Het is helemaal niet zo dat je met speed mindet schade op loopt.. Misschien op korte termijn, maar verslaving is een veel groter risico met speed, en het bellast ook nog eens je hart 100x erger.
Nee dankje
Klik om te vergroten...
Veel plezier met je depressie man.
Klik om te vergroten...

Een tot twee keer gebruik in de maand mdma gaat niet leiden tot depressie, speed kun je veel moeilijker 'maar' 1 tot 2 keer in de maand gebruiken.
En speed maakt je ook depressief, raad nooit iemand aan om speed te gebruiken, dat vind ik gewoon dom.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ouwe snoeper zei:
Een tot twee keer gebruik in de maand mdma gaat niet leiden tot depressie,
Klik om te vergroten...
Jawel hoor, zeker met die idiote dosering van je. Maar zelfs met normale dosering is 2 keer per maand echt duielijk teveel en dat ga je goed merken als je het een jaartje volhoud. (ik spreek uit ervaring)

speed kun je veel moeilijker 'maar' 1 tot 2 keer in de maand gebruiken.
Klik om te vergroten...

Over het algemeen mee eens. Ikzelf heb er nooit moeite mee gehad, (ik ben dus idd precies speed gaan gebruiken met zo een frequentie omdat mdma niet vol te houden was)
maar idd speed verslaafden zijn er genoeg en als jij niet zeker bent dat je het puur als party drug kan blijven gebruiken is het gevaarlijk spul.

Ouwe snoeper zei:
En speed maakt je ook depressief, raad nooit iemand aan om speed te gebruiken, dat vind ik gewoon dom.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens.

Maarja, als je maar dom genoeg doet met andere middelen, dan kan het op den duur best redelijk afsteken als alternatief.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ouwe snoeper zei:
Een tot twee keer gebruik in de maand mdma gaat niet leiden tot depressie.
Klik om te vergroten...
Aangezien je met mdma zit te rommelen met je chemische huishouding en specifiek stofjes die zorgen voor je gevoel van algemene welzijn, kan dit zeker wel leiden tot depressie. Zeker omdat 1 tot 2 keer gebruiken in de maand te vaak is om in de tussentijd volledig te herstellen en de schade zich dus steeds meer opbouwt.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jongens doe geen moeite. Dit is weer typisch het geval.

- account aanmaken
- vraag stellen voor een bepaald antwoord
- goed advies krijgen
- er niks mee doen
O
Ouwe snoeperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bobsacamano zei:
Jongens doe geen moeite. Dit is weer typisch het geval.

- account aanmaken
- vraag stellen voor een bepaald antwoord
- goed advies krijgen
- er niks mee doen
Klik om te vergroten...

Ik neem inderdaad geen advies aan van iemand wiens lijstje drugs die hij/zij gedaan heeft even lang is als mijn boodschappenlijstje :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ouwe snoeper zei:
Bobsacamano zei:
Jongens doe geen moeite. Dit is weer typisch het geval.

- account aanmaken
- vraag stellen voor een bepaald antwoord
- goed advies krijgen
- er niks mee doen
Klik om te vergroten...

Ik neem inderdaad geen advies aan van iemand wiens lijstje drugs die hij/zij gedaan heeft even lang is als mijn boodschappenlijstje :wink:
Klik om te vergroten...

De positieve ervaring is er wel, iets wat bij jou ver te zoeken is en waarschijnlijk nooit zal verschijnen :wink:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ouwe snoeper zei:
Bobsacamano zei:
Jongens doe geen moeite. Dit is weer typisch het geval.

- account aanmaken
- vraag stellen voor een bepaald antwoord
- goed advies krijgen
- er niks mee doen
Klik om te vergroten...

Ik neem inderdaad geen advies aan van iemand wiens lijstje drugs die hij/zij gedaan heeft even lang is als mijn boodschappenlijstje :wink:
Klik om te vergroten...
Als je iedere dosis MDMA die je te veel neemt (door te hoge doses en te vaak gebruiken) steeds opschrijft, is jouw lijstje langer dan die van Bob.

Lekker hard gaan twee keer maand, is goed voor je. Je zou het nog iets vaker moeten doen, met een beetje geluk heb je straks zo een waardeloze hersencapaciteit dat je niet eens meer doorhebt dat je depressief bent.

Blijft toch frapant dat zoveel mensen op een drugsforum je een waarschuwing geven en je nog steeds denkt dat je het beter weet. Tuurlijk is het advies om jou pep te laten nemen slecht, maar je wilt te vaak te hard gaan en daar is pep veruit het meest geschikte en minst onverantwoordelijke middel voor.

Maar ik heb alweer teveel getypt, ik ga Bobs advies opvolgen. Peace :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."