Hey!
Ja, jeetje... na mijn eerste keer XTC was ik echt een paar weken van de kaart
![:confused:]()
. Zo onwerkelijk en zo out-of-space en zo volledig in je gevoel zitten. Voor mij -als rationeel opgevoede man, uit een rationeel gezin- opende dat pilletje zo'n wereld van gevoel, spanning en nieuwe manier van contact met elkaar !!
Ik snap heel goed dat dat komt door de "chemicals" maar de ervaring heeft me geholpen om ook nuchter me ook opener/kwetsbaarder en meer "onderzoekend" op te stellen naar anderen toe.
Grensverleggende ervaring dus en ik zou iedereen (die twijfelt) aanraden om er (verantwoord) kennis mee te maken.
Als je er niet voor openstaat, vooral niet doen natuurlijk!!
Hebben jullie ook dat de mensen met wie je X gebruikt, een stuk dichterbij je komen te staan? Ook (veel) later nog, je deelt een hele bijzondere dag en een bijzondere beleving. Onze settings zijn altijd zomer festivals, wat daar gebeurt weet ik altijd nog wel
Ik vond -en vind- het een fascinerende ervaring en ben blij dat ik er kennis mee gemaakt heb.
Afsluitend nog even melden dat we hele brave gebruikers zijn, we gebruiken 3 /4 keer per jaar... Is te leuk om het voor onszelf te verkloten door te vaak
![:openmouth:]()
te gaan...
Leuke post Blijechick!