Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Jools! Wat een leuk en lekker tripreport, zo fijn om met elkaar 4x per jaar een heerlijk weekend te hebben he?? En alles klopt, alles is okay, verwonder en verbaas jezelf! Wat opviel is het volgende: voor jou is het de derde keer en voor je partner de eerste ker. Hoe is dat gegaan ? heb jij tijdens jullie relatie al eens geprobeerd of in een ver verleden ? En hoe kwam het dat hij dat nu instapt ? Groetjes en heel veel verantwoord space plezier!"
":P :P wat een vet trip-report, heel gaaf verwoord en alle details nog wetend haha. Heel gaaf, was net alsof ik er zelf bij was. Klinkt als een geweldige avond en fijn dat het zo goed bevallen is! Dat fietsen herke nik niet zo, dat is bij ons altijd heel snel.... en ook wel heel lekker om te doen! Volgende x gaat misschien beter, verstandig mee omgaan, kun je superveel lol van beleven!"
"Hi Trebbie, Tja.. drugs en sex, allebei leuk: dus combineren! Haha, de eerste x dat ik X nam, werd ik (de hele dag) supergeil ik sprong letterlijk bijna op elke vrouw. Toen we 's avonds thuis waren moest en wilde ik sex hebben. Bij mij werkt het allemaal prima, ik merk dat sex in de na-space (de volgende dag) heerlijk is. Niet eens zozeer om de sex zelf, maar knuffelen mondt toch wel uit in sex, dan... Klaarkomen lukt niet, bij mijn vriendin ook niet maar het is wel ultiem. Wij maken er samen meestal een laid-back dagje van, knuffelen/sexen/beetje tv kijken, sexen, beetje eten, veel praten. Ik heb wel eens mensen op een festival aan X + poppers gezien, volgens mij lichamelijk heel risicovol (X verhoogt hartslag, poppers verlaagt je hartslag) Poppers is wel een middel waar je heel geil van wordt (en niet alleen in de gay-scene) maar nogmaals: combineren met X niet doen, misschien de volgende dag een goede/spannende optie? Have fun! Trebbie zei: Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste post. Ik hoop dat deze topic op de juiste plek staaT. Ik ben 23 jaar en heb al een aantal keer XTC gedaan en mijn ervaringen zijn erg positief. De laatste tijd hoor ik goede verhalen over seks hebben terwijl je XTC op hebt. Het lijkt mij ook geweldig maar mijn penis wordt erg klein wanneer ik aan het spacen ben. Ik heb me wel eens geprobeerd te mastruberen in een uit-space maar dat lukte niet echt goed. Daarom heb ik deze vragen: - Lukt het jullie om seks te hebben aan xtc? - Welk moment tijdens de trip is het meest geschikt? (Als hij opkomt, vol bezig is of de uit space) - Heeft iemand misschien tips om mij te helpen? Alvast erg bedankt! Klik om te vergroten..."
"Fool zei: deepspace zei: (X verhoogt hartslag, poppers verlaagt je hartslag) Klik om te vergroten... Die combinatie is juist extra risicovol omdat poppers je hartslag verhogen. Klik om te vergroten... A okay, onderbouwing verkeerd om, advies blijft staan dank voor je verduidelijking Fool!"
"Hey! Ja, jeetje... na mijn eerste keer XTC was ik echt een paar weken van de kaart . Zo onwerkelijk en zo out-of-space en zo volledig in je gevoel zitten. Voor mij -als rationeel opgevoede man, uit een rationeel gezin- opende dat pilletje zo'n wereld van gevoel, spanning en nieuwe manier van contact met elkaar !! Ik snap heel goed dat dat komt door de "chemicals" maar de ervaring heeft me geholpen om ook nuchter me ook opener/kwetsbaarder en meer "onderzoekend" op te stellen naar anderen toe. Grensverleggende ervaring dus en ik zou iedereen (die twijfelt) aanraden om er (verantwoord) kennis mee te maken. Als je er niet voor openstaat, vooral niet doen natuurlijk!! Hebben jullie ook dat de mensen met wie je X gebruikt, een stuk dichterbij je komen te staan? Ook (veel) later nog, je deelt een hele bijzondere dag en een bijzondere beleving. Onze settings zijn altijd zomer festivals, wat daar gebeurt weet ik altijd nog wel Ik vond -en vind- het een fascinerende ervaring en ben blij dat ik er kennis mee gemaakt heb. Afsluitend nog even melden dat we hele brave gebruikers zijn, we gebruiken 3 /4 keer per jaar... Is te leuk om het voor onszelf te verkloten door te vaak te gaan... Leuke post Blijechick!"
"Narayani zei: Ik herken dit wel, geldt trouwens ook voor tripmiddelen vind ik. Bij dat laatste ook omdat je dan vrij kwetsbaar bent. Des te meer een reden voor mij om dat het liefst in bijzijn van mensen te doen die ik blind vertrouw. In het geval van MDMA is het echt keiharde bonding haha. Knuffelen en al die cheesy dingen. Klik om te vergroten... Ja, dat kan ik me bij tripmiddelen helemaal goed voorstellen! (nog) geen ervaring mee, ik zou daar heel selectief kijken met wie en waar ik die beleving zou willen hebben. Merk dat ik met de bonding en cheesy stuff ook wel selectief ben: met wie wil je die experience wel of niet meemaken... Als het niet okay voelt, gaat MDMA voor mij niet het verschil maken, heb ik ervaren... Next stop: trippen met ervaren en the best " friends""
"Klinkt als een plan, als het toch anders loopt en de X komt wel heftig binnen: gewoon even de rust opzoeken, tegen jezelf (laten) zeggen "is zo weer weg" en ik weet zeker dat je na een paar minuutjes helemaal los gaat Ik ben benieuwd wat je van de "golven" van X gaat vinden, anders dan 4-FA (gehoord van een constante rush) ervaar ik bij X duidelijk golven in je gevoel. Heerlijk om je het ene moment (min of meer) regular te voelen en even daarna de X-rush te voelen. En dan te weten dat dat het de dag/feest bij je blijft. Enjoy the ride! Zou het leuk vinden om na Koningsdag je ervaringen van X tov. 4-FMP te lezen. Peppi en Coki zei: Hier had ik zelf nog niet echt over nagedacht, thanks voor het melden. Omdat de 4-FA erg geleidelijk opkomt, had ik niet verwacht dat het effect van MDMA zo erg anders zou kunnen inslaan (omdat je vaak hoort dat deze qua effect enigszins op elkaar lijken). Misschien is het dan toch wel handiger om met een halfje (70mg) te beginnen en dan met kwartjes op de piek te herdoseren. Klik om te vergroten..."
"Hi! Ja ik begrijp je wel... vorig jaar stond ik op een feest en toen "verdween" het X gevoel en ik was -voor m'n gevoel- helemaal nuchter. Zelfs pissig om geworden . "stond ik lekker te gaan...en toen was er nix meer Was nog (veel) te vroeg om bij te pakken en ik dacht .. dit wordt niets meer.... Geen aandacht meer aan besteed (hoe meer je denkt, hoe minder het werkt. Niet meer druk over gemaakt en de rush kwam later -en de rest van het feest- volledig terug. Tijdens de "niet rush" momenten vind ik het echt wel fijn om op "aarde" te komen, mensen te kijken die er lekker inzitten, beetje rond te kijken/struinen en de volgende rush af te wachten. Ik ervaar overigens niet dat je 100% nuchter bent hoor (behalve die ene keer dan) je voelt je echt nog "meer dan prima". Als je met je groep gaat, zul je waarschijnlijk wel zien dat je een ander ritme van "rushes" hebt. Leuke gewaarwording als jij er helemaal inzit en (een deel) van de groep wel, niet of een beetje.... of andersom.. Peppi en Coki zei: Thanks voor de tip, kan altijd nog van pas komen voor als een van mijn vrienden verkeerd gaat (ik ga het met een vriendengroep van 6 mensen uitproberen, allemaal onze eerste keer). Dat van die golven had ik woensdagavond al gemerkt toen ik een lage dosis 2c-b had (had toen een halfje van een pil die volgens het testcentrum een spreiding had van 13mg t/m 19mg, na anderhalf uur nog een halfje van eenzelfde soort pil ingenomen). Ik vond het eerder irritant om steeds uit de lekkere rush te gaan naar soort van nuchter dan lekker. Maar als ik erin zat, dan ging ik ook wel echt lekker. Misschien dat ik hierover nog een klein tripreportje schrijf, ligt eraan of ik nog tijd heb. En ik zal zeker wel een reportje schrijven over de XTC t.o.v. de 4-FA, al heb ik wel al een klein vermoeden wat de uitkomst zal zijn (XTC zal tijdens de rush beter zijn dan 4-FA, rush van 4-FA is echter constant i.p.v. in golven, over het algemeen zal 4-FA beter zijn voor festivals omdat je nog een lange, sterke nastimulatie hebt i.p.v. de grote comedown van XTC) Klik om te vergroten..."
"Ja hoor, de scherpte, fysieke warmte en energie (bewegende benen, die je niet meer stil kunt houden) behoud je zeker. Ik denk dat de flow vooral het gevoel van euforie en de "love feeling" zijn. En die kun je ook stimuleren door je ogen dicht te doen, lekker veel te ouwehoeren, schandalig veel contact zoeken (de beroemde knuffels met iedereen) of je te focussen op licht- en effectshows op je feest/festival. Op welke muziek/genre ga je helemaal los? Wat staat er op het programma op Koningsdag? O, en zorg dat je wat lolly's / kauwgom bij je hebt maar daar was je al van op de hoogte neem ik aan. Peppi en Coki zei: Gelukkig dat je nog enigszins wat voelt dan, neem aan dat je dan nog steeds genoeg energie hebt om los te gaan of gaat dat ook mee met die golf? Klik om te vergroten..."
"MeejheM zei: ik herken de meeste drugsgebruikers binnen 2 uur met ze om te gaan, dat scheelt. Klik om te vergroten... Ha Meejhem, hoezo dan... omdat je er een "neus" voor hebt (en hoe dan?) of omdat je het onderwerp binnen 2 uur ter sprake brengt? Ik merk dat drugs (onder gebruikers) een vrij snel aangekaart onderwerp is, als je het hebt over feestjes/uitgaan enzo. Maar zou niet weten hoe ik snel met een random person op het onderwerp drugs zou komen.... jij?"