#1
SmartieAndMe zei:Wie is hier nou de Fool![]()
Nou dankjewel hoor!
Fool zei:Ik probeer mijn discussies op zijn minst altijd zo te voeren dat de persoon met wie ik 'discussieer' het wel snapt.
Neem het je ook niet kwalijk, probeerde aan te geven dat jou kennis op dit gebied verder gaat dan de meeste mensen hier
