#1
Welke benzo('s) gebruik je zoal?
Groet,
De eend
Groet,
De eend
pilsner zei:Benzo met een aardige hoeveelheid drank geeft reden tot het gebruik van je dope, bij mij gaf benzo met een aardige hoeveelheid drank een suf gevoel, en zwaar irritant gedrag om te scoren. ( excuses)
Benzo met drank en cocaine gaat buiten jezelf, je gaat fucking helemaal los, aggresief gedrag, pogien tot zelfmoord en je bent helemaal uit je tering knetter, spijt de volgende dag!
Ik wil alleen weten waar mijn gedragsverandering vandaan is gekomen sinds ik benzo gebruik! Kan alleen zeggen dat je er voorzichtig mee om moet gaan en alleen mediciijen helpen niet om je rustig te houden!
Psychisch zei:Het is zeker gevaarlijk, vooral omdat het je ademhaling zo ernstig kan remmen dat je in coma raakt. Neem je er 1tje na wat sos ofzo dan valt het allemaal wel mee. Met alcohol wordt het sedatieve effect versterkt, nu zal het niet zo snel fout gaan. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Winehouse zei:Ooit eens dronken een Valiumpje genomen. Dat is gevoelloos in lichaam en geest zijn.
Zou je niet de LD100 nemen? (met name bij zelfmoord)YawningMan zei:De LD50 van benzodiazepinen ligt extreem hoog
Er wordt bijna altijd LD50 gezegd. LD100 wordt zelden gezegd. Maar zit je aan de LD50 dan is er al grote kans.Winehouse zei:Zou je niet de LD100 nemen? (met name bij zelfmoord)YawningMan zei:De LD50 van benzodiazepinen ligt extreem hoog
En waarom dat woord gebruiken? ik irriteer me eraan!
Pammer zei:Er wordt bijna altijd LD50 gezegd. LD100 wordt zelden gezegd. Maar zit je aan de LD50 dan is er al grote kans.Winehouse zei:Zou je niet de LD100 nemen? (met name bij zelfmoord)YawningMan zei:De LD50 van benzodiazepinen ligt extreem hoog
En waarom dat woord gebruiken? ik irriteer me eraan!
Welk woord? Benzodiazepine(n/s)
Zal ik 'fatale dosering voor 50% van de populatie' gebruiken? Of ben ik de enige die dat wat omslachtig vind aangezien LD50 de medische en ook juiste benaming is?Winehouse zei:Zou je niet de LD100 nemen? (met name bij zelfmoord)YawningMan zei:De LD50 van benzodiazepinen ligt extreem hoog
En waarom dat woord gebruiken? ik irriteer me eraan!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."