#1
Het heeft wel de hoogste prioriteit, maar is dat ook de vraag?Tijdloos zei:@EI MDMA gaat het om dus fysiek lijkt me de eerste prioriteit
Het heeft wel de hoogste prioriteit, maar is dat ook de vraag?Tijdloos zei:@EI MDMA gaat het om dus fysiek lijkt me de eerste prioriteit
Ontving dat via een pbFool zei:Hij heeft het woord 'MDMA' of 'XTC' of zelf 'x'/'pil' niet eens genoemd in zijn post of titel en hij plaatst dit bericht in het meest algemene subforum dat we hebben. Hoe ben je erachter gekomen dat het om MDMA gaat?![]()
Inderdaad. Dan is dit gewoon een domme vraag.Fool zei:Als iemand fysiek slecht gaat haal je de EHBO erbij, pronto.
Als jij zelf slecht gaat, zou je dan willen dat er een vriend is die weet wat hij/zij moet doen of wil je dat de EHBO dat doet? Ik denk dat mijn vraag niet zo dom isExceptional Insight zei:Inderdaad. Dan is dit gewoon een domme vraag.Fool zei:Als iemand fysiek slecht gaat haal je de EHBO erbij, pronto.
Ho ho domme vragen bestaan niet hè.Exceptional Insight zei:Inderdaad. Dan is dit gewoon een domme vraag.Fool zei:Als iemand fysiek slecht gaat haal je de EHBO erbij, pronto.
Narayani zei:Vind het ook geen domme vraag. Niks mis mee om te kunnen handelen in de tussentijd tot de ehbo erbij kan zijn mocht dat nodig zijn + niet altijd is er een ehbo aanwezig... denk aan feestjes bij mensen thuis of illegale raves.

Dan wil ik dat de EHBO dat doet, er is namelijk niet één magische oplossing.Kingkrule zei:Als jij zelf slecht gaat, zou je dan willen dat er een vriend is die weet wat hij/zij moet doen of wil je dat de EHBO dat doet? Ik denk dat mijn vraag niet zo dom isExceptional Insight zei:Inderdaad. Dan is dit gewoon een domme vraag.Fool zei:Als iemand fysiek slecht gaat haal je de EHBO erbij, pronto.
Ik zou het toch wel prettig vinden als mijn vrienden e.e.a. ondernemen, of in ieder geval, enigszins weten wat te doen, voordat ze me bij de EHBO droppen.Fool zei:Dan wil ik dat de EHBO dat doet, er is namelijk niet één magische oplossing.Kingkrule zei:Als jij zelf slecht gaat, zou je dan willen dat er een vriend is die weet wat hij/zij moet doen of wil je dat de EHBO dat doet? Ik denk dat mijn vraag niet zo dom is
Ook als het fysieke (gevaarlijke lees ik hier) klachten zijn?ZERO- zei:Ik zou het toch wel prettig vinden als mijn vrienden e.e.a. ondernemen, of in ieder geval, enigszins weten wat te doen, voordat ze me bij de EHBO droppen.Fool zei:Dan wil ik dat de EHBO dat doet, er is namelijk niet één magische oplossing.Kingkrule zei:Als jij zelf slecht gaat, zou je dan willen dat er een vriend is die weet wat hij/zij moet doen of wil je dat de EHBO dat doet? Ik denk dat mijn vraag niet zo dom is
Je geeft nu na tienduizend posts met gezeur dus eindelijk het soort antwoord waar die jongen nu al zo lang op wacht!Fool zei:Als iemand warm is ga je koelen, als iemand te weinig gedronken heeft voer je hem wat te drinken enzovoort. Wat je doet hangt gewoon af van de symptomen die iemand laat zien en van zijn 'gebruiksgeschiedenis'.

Als ik in levensgevaar ben, word ik liever geholpen door iemand die er verstand van heeft, dan door iemand die "weet wat hij moet doen".Kingkrule zei:Als jij zelf slecht gaat, zou je dan willen dat er een vriend is die weet wat hij/zij moet doen of wil je dat de EHBO dat doet? Ik denk dat mijn vraag niet zo dom isExceptional Insight zei:Inderdaad. Dan is dit gewoon een domme vraag.Fool zei:Als iemand fysiek slecht gaat haal je de EHBO erbij, pronto.
Ik probeer te benadrukken dat dit dus niet het volledige antwoord is. Niet iedereen moet meer drinken en niet iedereen moet je laten afkoelen.ZERO- zei:Je geeft nu na tienduizend posts met gezeur dus eindelijk het soort antwoord waar die jongen nu al zo lang op wacht!Fool zei:Als iemand warm is ga je koelen, als iemand te weinig gedronken heeft voer je hem wat te drinken enzovoort. Wat je doet hangt gewoon af van de symptomen die iemand laat zien en van zijn 'gebruiksgeschiedenis'.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."