Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen als iemand slecht gaat?

Wat te doen als iemand slecht gaat?

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welkom, ik zou onderstaande link even lezen daar staat je antwoord :wink:

viewtopic.php?f=10&t=31766
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of dit verstopt zou moeten zitten in het woord 'koeken', maar over wat voor drugs praten we, en hoe serieus scheef gaat deze persoon dan?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Ik weet niet of dit verstopt zou moeten zitten in het woord 'koeken', maar over wat voor drugs praten we, en hoe serieus scheef gaat deze persoon dan?
Klik om te vergroten...
MDMA begreep ik , wat het best te doen bij en te hoge dosering.

Ik meen afkoelen andere omgeving, genoeg water drinken. Kalmeren en indien het echt te zot is ; niet meer aanspreekbaar , ijlen etc 112 of huisartsenpost opbellen als het weekend is of buiten kantooruren.

@Kingkrule als je nog vragen hebt horen we dat graag.
Of als ik iets belangrijks vergeet ook graag laten weten Fool :wink:

@EI MDMA gaat het om dus fysiek lijkt me de eerste prioriteit
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
En gaat het dan om fysiek gevaar, in de vorm van bijvoorbeeld een overdosis? Of heb je het over een vervelende mentale ervaring?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij heeft het woord 'MDMA' of 'XTC' of zelf 'x'/'pil' niet eens genoemd in zijn post of titel en hij plaatst dit bericht in het meest algemene subforum dat we hebben. Hoe ben je erachter gekomen dat het om MDMA gaat? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."