Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké, ik zit al jaren met een probleem waar ik erg veel last en pijn van heb.... Docters kunnen niets vinden vandaar dat ik dit verhaal schrijf in de hoop iemand anders te vinden met hetzelfde probleem, of eigenlijk beter nog. Iemand die het probleem verholpen heeft. Ik denk dat het in middels 4 jaar gelden is begonnen. Ik besloot voor een feest wat minder pep te snuiven en ging over op bommetjes. Dat ging prima eigenlijk. Was weer het hele weekend wakker en vermaakte me prima. Tot op het moment dat ik eindelijk op bed lag zondagnacht. Één van de bommetjes leek vast blijven te zitten achter in mijn neus/keel en knapte open. Ik was uiteraard in één klap weer wakker en knalde in paniek. Ik probeerde het weg te rochelen maar dat lukte niet. Het zat vast. Ik was honds benauwd en heb de huisartsenpost gebeld. Ze vertelde me maar even langs te komen en dus ging ik die kant op. Daar konden ze niets zien en leek alles in orde, wel vonden ze het een vreemd incident en vertelden ze me dat het verstandig was om een bezoekje aan de huisarts te brengen. Dit heb ik niet direct gedaan. Eerst heb ik het een weekje aangezien maar merkte dat nu ook eten achter in mijn neus/keel bleef hangen. Hierom heb ik toch een afspraak gemaakt met de huisarts. De huisarts stuurde mij door naar een logopedist. Hier zijn enkele slik onderzoeken waaronder een röntgen onderzoek. Hierop was helaas niets te zien. Daarna werd ik doorgestuurd naar de KNO. Hier is in mijn neus gekeken maar ook daar leek alles in orde te zijn. Het leek dus allemaal tussen de oren te zitten en ik ging weer vrolijk door met waar ik mee bezig was. Wel stopte ik met het slikken van kleine dingen omdat ik bang was dat me hetzelfde weer zou overkomen. Na een poosje leek het probleem erger te worden. Elke ochtend werd ik wakker met het gevoel dat ik een brok slijm achter in mijn neus/keel had. Na een paar keer slikken werd het gelukkig minder maar het bleef behoorlijk irritant. Ik ging dus nog een keer naar de huisarts en kreeg het voor elkaar dezelfde onderzoeken nog eens af te laten nemen. Helaas was dit weer zonder succes. Ik begon in middels al tamelijk moedeloos te worden van dit alles. De huisarts stuurde me hierna door naar een haptonoom. Hier heb ik een aantal sessies gehad maar dit leek ook allemaal niet te helpen. Mijn conclusie was hierdoor min of meer dat het niet echt tussen mijn oren zou zitten eigenlijk. Wel viel de haptonoom op dat ik niet helemaal happy was dus die stuurde me door naar pact (een diagnostisch centrum). Daaruit bleek dat ik ADD had.... Allemaal leuk en aardig maar ik weet niet eens of ik dat wel wou weten en ik mijn probleem werd er ook bepaald niet minder van. Sterker nog naar mate tijd verstreek werd het alleen maar erger! Op gegeven moment voelde ik namelijk dat er opgewaaid stof in mijn neus/keel bleef vastzitten. Ontzettend irritant en dit zorgde voor moeite met ademhalen. Helemaal festivals in het buitenland zijn hierdoor bijna onbegaanbaar geworden ivbm al het opvliegend zand. Na een poosje bedacht ik mijzelf dat het wellicht mijn slijmvliezen konden wezen. Ze lopen immers langs neus en keel en hebben behoorlijk wat te verduren gehad door al dat snuiven van me. Ik vroeg de KNO arts of er een mogelijkheid was om mijn slijmvliezen na te kijken maar die was er niet... en zo gaat het drama gewoon rustig verder. Nu voelt het elke dag als een drama in mijn keel/neus... Niet alleen heb ik last van stof en slikken maar het slijm wat elke ochtend vast zit lijkt ergens tegenaan te drukken en veroorzaakt veel pijn. Ik merk dat ik er meer last van heb als ik uitgedroogd ben (na een nachtje stappen of het roken van een jointje). Ik heb hier dus elke dag pijn van en dat al minstens 2 jaar. De doctoren weten niets te vinden maar ik heb geen zin om hier 80 mee te worden. Ik hoop dus dat iemand ooit hetzelfde probleem heeft gehad en mij kan vertellen hoe het bij hem of haar is verholpen."
"GBL kun je gewoon op 't internet bestellen.... vet easy! ik heb 't ook een paar keer gedaan en ben der ook een keer goed ziek van geworden.... ik weet er zelf niets meer van maar 't schijnt dat ik mijn helpende hand heb onder gekotst en daarna mijn tent in ben gesmeten.... volgende dag wakker met een zwaar hoofd, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik geen idee had hoeveel ik gebruikt had die avond en ik was vrij aangeschoten. aja, dat gebeurt op festivals!"
"makkelijk is om 1 vol dopje in een flesje van 0,5 l te doen en telkens een klein slokje te nemen.... op die manier merk je precies wanneer je genoeg hebt gehad! (daar kwam ik later dat festival achter)"
"ik ben het met u eens... een lijn coke snuiven is vrij nutteloos, ik kies zelf daarom eerder voor speed (werkt langer en is goedkoper) maar! als je het 1 keer gerookt hebt begrijp je alle coke verslaafden op deze aardkloot. je krijgt een verdovende warme tinteling over je hele lichaam en raakt in een zwaar relaxte roes. echt een aanrader voor als je ooit nog een keer zo veel geld voor 1 gram over de toonbank wil smijten."
"damn wat is dat met die mensen hier.... het is een drugsforum dus accepteer gebruik op wat voor'n manier dan ook!"
"hey volk... ik heb afgelopen weekend voor het eerst ritalin geprobeerd en als non ADHDer was het eenvoudig om er een nacht op door te trekken (very nice). ik heb het deze nacht geslikt en gesnoven en alle 2 gaf een positief effect. nou is mijn vraag kan je het ook roken??? heeft dit een goed effect??? iemand ervaring???"
"bier, blowen, dex, mdma"
"Xblister zei: flux.. cd remover? edit: meer info over de werkzame stof ; http://www.erowid.org/chemicals/4_fluor ... mine.shtml Klik om te vergroten... dat klopt... en daarom is het legaal want net zoals bij gbl is het een schoonmaak product maar ga je er hard op"
"nice.... ik probeer het gewoon een keer uit.... en dat het ongezond is laat me koud want wtf daar gebruik ik geen drugs voor"
"ik ga ook geen 80 mg roken... zoveel heb ik niet eens"