#1
Zijn er nog meer mensen die het eens zijn?
Nielss zei:Beste Formers,
Ik ben vrij nieuw met MDMA en ik had een vraagje, kan je ook MDMA micro doseren? Net als bij LSD of Paddos? Bijv. 0,5 gram per kg lichaams gewicht (ik wil me alleen blij voelen en niet het effect van LSD of Paddos krijgen).
Ik zou het graag een keertje alleen willen nemen zonder het echte goede effect. moet ik meer nemen voor dat er uberhaupt iets gebeurd of is dit mogelijk? Zoja heeft iemand hier evaring mee?
Mvg Nielss
SmartieAndMe zei:MDMA kan absoluut niet als microdosering nee. Als je dagelijks 35mg zou gebruiken denk ik dat je dag steeds slechter zal eindigen en je uiteindelijk met geestelijke klachten waaronder een depressie achterblijft. Het werkt sowieso te kort voor microdoseren en als je serotonine op is werkt het helemaal niet meer.
Nielss zei:Ik zou het graag een keertje alleen willen nemen zonder het echte goede effect.
Wat is dat nou voor advies? Je jaagt op deze manier alsnog je hele serotoninevoorraad erdoorheen zonder echt lekker te gaan. Als je dit echt heel graag wilt en bereid bent hiervoor en hierna drie pauze te nemen van MDMDA, kun je het best doen, maar ik neem aan dat je het dan toch liever gewoon die keer echt goed aanpakt. Je moet echt niet denken dat je met een dosering van 35 mg of zelfs lager geen schade veroorzaakt. Met zo'n dosis is alsnog een pauze nodig.Exceptional Insight zei:Erowid zegt dat de threshold dosis 30 mg is. Dus in theorie zou het moeten werken.
Gewoon proberen dus. Bevalt het niet? Niet meer doen.
SmartieAndMe zei:MDMA kan absoluut niet als microdosering nee. Als je dagelijks 35mg zou gebruiken denk ik dat je dag steeds slechter zal eindigen en je uiteindelijk met geestelijke klachten waaronder een depressie achterblijft. Het werkt sowieso te kort voor microdoseren en als je serotonine op is werkt het helemaal niet meer.Nielss zei:Ik zou het graag een keertje alleen willen nemen zonder het echte goede effect.
En vervolgens geef je precies hetzelfde advies:ooscaar zei:Wat is dat nou voor advies?
ooscaar zei:Je jaagt op deze manier alsnog je hele serotoninevoorraad erdoorheen zonder echt lekker te gaan. Als je dit echt heel graag wilt en bereid bent hiervoor en hierna drie pauze te nemen van MDMDA, kun je het best doen, maar ik neem aan dat je het dan toch liever gewoon die keer echt goed aanpakt. Je moet echt niet denken dat je met een dosering van 35 mg of zelfs lager geen schade veroorzaakt. Met zo'n dosis is alsnog een pauze nodig.
ooscaar zei:Zoals de anderen al zeiden, te frequent gebruik van MDMA haalt je met een heel groot tempo in met als gevolg nare klachten als depressies. Plus dat de MDMA dan nooit meer goed zal werken.
Nielss zei:Ik zou het graag een keertje alleen willen nemen zonder het echte goede effect.
Helemaal mee eens.Fool zei:Oke, iedereen is het met elkaar eens. Ik ben het ook met iedereen eens.![]()
ZERO- zei:Helemaal mee eens.Fool zei:Oke, iedereen is het met elkaar eens. Ik ben het ook met iedereen eens.![]()
![]()
MeejheM zei:iemand weleens geprobeerd net zo weinig te blowen dat je het zelf net niet echt merkt, maar dat je wel al je geld opmaakt in de sjop?
Niks voelen van blowen en ik gaan niet samen. Ik ben altijd al stoned na twee trekjesMeejheM zei:iemand weleens geprobeerd net zo weinig te blowen dat je het zelf net niet echt merkt, maar dat je wel al je geld opmaakt in de sjop?
Misschien 1 trekje proberen? :PZERO- zei:Niks voelen van blowen en ik gaan niet samen. Ik ben altijd al stoned na twee trekjesMeejheM zei:iemand weleens geprobeerd net zo weinig te blowen dat je het zelf net niet echt merkt, maar dat je wel al je geld opmaakt in de sjop?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."