Mijn excuses, er zit idd wss maar 10 mg methylfenidaat in zoals jullie zeggen, ben dan ook niet zo bezig met pillen en poeders in het algemeen en kan niet goed schatten in mg/gram.
"Oh en pijn doet het zeker niet, pep vind ik een stuk meer branden in m'n neus...
En je kan het imo beter slikken dan snuiven, 't ritueel van snuiven vind ik dan wel weer leuker maar 't geeft mij een stuk minder effect...De rush van 't slikken is wel aangenaam, maar de comedown na 4/5 uurtjes vind ik dan weer zo vervelend dat ik 't sowieso niet meer doe"
Vind zelf ook niet dat het pijn doet hoor.
Enja idd snuiven is fijner als slikken, maar zit nu voor de tweede keer met een loopneus die echt fucking irritant is. Het is al beter nu, maar de eerste week kon ik niet eens inademen langs mijn neus zonder te niezen. Kheb ook gemerkt dat het een pak verslavender is als je het snuift.
OT: Hij heeft idd geen enkele reden om er poeder van te maken, buiten opschepperij dan. Of andere zooi bij te gooien. Gwn doosje kopen if possible
![:)]()