Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgewicht 1 ritalinpil

gewicht 1 ritalinpil

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
sv1.2.3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
is ritalin verkrijgbaar (legaal) belgië en is dit dan met of zonder voorschrift?
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Behalve om stoer te doen (zo van, wow, ik verkoop poedertjes, kijk mij is de dealert uithangen!), maar daarom vraag ik ook hoeveel een pilletje weegt. Dan kan ik gewoon vragen om X aantal pilletjes die nog in de verpakking zitten.
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waaron snuiven jullie dit? Wat is het effect, vind je dat prettig?
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, 6.50 euro voor 50 tabletten dat kan nu. De patenten zijn verlopen :confused:

Vroeger betaalde je nog 400+ euro voor zo'n doosje, nu is het 5 euro :confused:

http://www.medicijnkosten.nl/
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn ziektekosten verzekering betaal 27,50 voor 5 doosjes dus is echt niet duur ofzo...

en een 10 of 5 mg pil weeg natuurlijk niet 10 of 5 mg maar stuk meer door al dat bindmiddel etc
M
Missnaomi6Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hebben jullie ook zon last van je oor als jullie ritalin snuiven?
of ligt dat aan mij en of is dat gefaarlijk?
groetjes jasmin
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Missnaomi6 zei:
hebben jullie ook zon last van je oor als jullie ritalin snuiven?
of ligt dat aan mij en of is dat gefaarlijk?
groetjes jasmin
Klik om te vergroten...

Dan zal de troep via de buis tussen neus en oor in je oor terecht komen. Slecht dus, kans op ontsteking tussen neus en oor / de buis van
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Methylfenidaat wordt in België, onder voorschrift, verkocht als Ritaline.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat vraagt die man voor 1 doosje ritalinpilletjes?
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eey iedereen,

ik heb een beetje rare vraag over ritalin, maar het komt als volgt:
Ik kreeg door een gozer, waar ik vaker wat lekkere rommel van koop, ritalin aangeboden, maar hij verstampt het tot een poeder zodat hij een gram poeder kan verkopen wat je kan snuiven... Ik heb nog nooit ritalin gesnoven, en was het ook niet van plan om het te gaan doen (doet f*cking pijn naar ik begrepen heb, en je hebt meer van die rommel nodig voor hetzelfde effect, nee dankje). Maar kan iemand mij vertellen hoeveel pillen ritalin in een gram van dat pillen-poeder gaan? Want ik vraag dan gewoon of hij ze onverstampt wil verkopen.

Grz

Peter
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ritaline wordt doorgaans meestal verkocht in dosissen van 10 mg. (dus 1 pil = 10 mg)
In een doosje zitten 20 van die pilletjes.

10 pillen = 1 gram

Ik raad trouwens aan om te slikken ipv te snuiven. Kheb al twee weken een verkoudheid door ritaline te snuiven. Als je het toch doet, leg dan dunne lijntjes. Effect is ook fijner en langer als je slikt. En de tolerantie komt bij snuiven heel snel kijken.

Er bestaan ook pillen van 20 mg, ik weet niet of dit populairder is in nederland (aangezien je de naam ritaline gebruikt), maar ik gok dat hij 10 mg's heeft.

Anyway, enjoy

grtz
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
dont wurry, ik ga niet snuiven... zelfs al kan ik alleen aan poeder komen dan neem ik de hoeveelheid stof van 1 pil en slik dat.

Toch heb ik 1 probleem met je theorie dat een pilletje 10 mg weegt:P
met een 10 mg pilletje word bedoeld dat er 10 mg actieve stof (methylfenidaat.HCl) inzit, maar daar zit ook nog kalk / andere bindmiddelen bij dat ook nog z'n gewicht heeft, en omdat het maar super kleine pilletjes zijn lijkt me dat dat snel van invloed is.

Grz

Peter
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
't is sowieso geen 10mg, 1 pil is wel een stuk zwaarder...Waren 't maar pure methylfenidaat plakken, dan zou het een stuk fijner zijn geweest :grin:

Oh en pijn doet het zeker niet, pep vind ik een stuk meer branden in m'n neus...
En je kan het imo beter slikken dan snuiven, 't ritueel van snuiven vind ik dan wel weer leuker maar 't geeft mij een stuk minder effect...De rush van 't slikken is wel aangenaam, maar de comedown na 4/5 uurtjes vind ik dan weer zo vervelend dat ik 't sowieso niet meer doe
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
Areyouexperienced? zei:
Ritaline wordt doorgaans meestal verkocht in dosissen van 10 mg. (dus 1 pil = 10 mg)
Klik om te vergroten...

Wat wil zeggen dat er in één pil 10 mg van de WERKZAME STOF zit...!
Niet dat één pil 10 mg weegt!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als hij de medicatie heeft, waarom verkoopt hij ze dan niet los?
Ik zou gewoon een blister bestellen als ik jou was. Dan weet je tenminste wat je slikt
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat is een blister?

ik weet dat hij het soms verkoopt als pep. Maar ik hoop ook dat hij het gewoon verkoopt als het nog in de verpakking zit (misschien is dat ook wat jij bedoelde, Flameon?) want dan weetje gewoon dat het een pilletje is, en dat hij er niet nog allemaal rommel doorheen gegooit heeft...
mja, niemand die toevallig wat van die pilletjes heeft liggen die hij even op een weegschaal kan gooien om te zien hoeveel er in een gram gaan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat bedoelde ik inderdaad. Als de dealer je gewoon de pilletjes verkoopt dan weet je dat je geen versneden rommel krijgt. Speed is om in poeder te krijgen, ritalin is om in pilvorm te krijgen vind ik. Of je het dan versnijdt of slikt, die keuze ligt bij jou.

Mag ik vragen wat 1 gram ritalin poeder kost volgens jou dealer?
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
7,50€/gram zou die ritalin moeten kosten...

volgens mij fucking duur maar ik weet het niet, ik heb nooit eerder ritalin gekocht van dealers, alleen ooit een stuk of 30 18mg pilletjes concerta + stuk 30 36mg pilletjes concerta van een gast gekocht voor 20 a 30 € voor dat totaal dus... was echt een koopje, maar hij ging over op de stratera en had geen connecties enzo, en ze waren een maandje over de datum (alsof dat een f*ck uit maaktxD) dusja... heb ik toen meer dan een twee jaar mee gedaan, dus weet ook niet meer heel precies wat ik er toen voor betaald heb.
Dit was ook een reden dat ik het hier vraag, want ik wil wel beetje weten hoeveel pillen ik kan verwachten voor m'n geld, en een week aan de pep zie ik ook niet direct zitten. Ik weet dat ik erg verslavingsgevoelig ben, en bij MF (MethylFenidaat) valt dat best mee; Pep daarentegen trekt al héél hard aan me als ik het 1 avondje gebruik (laat staan een week lang om te leren)...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
pfff, ik zou het niet vertrouwen als hij ze gestampt verkoopt.
Hij heeft geen enkele goede reden om ze te stampen voordat hij ze verkoopt.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn excuses, er zit idd wss maar 10 mg methylfenidaat in zoals jullie zeggen, ben dan ook niet zo bezig met pillen en poeders in het algemeen en kan niet goed schatten in mg/gram.

"Oh en pijn doet het zeker niet, pep vind ik een stuk meer branden in m'n neus...
En je kan het imo beter slikken dan snuiven, 't ritueel van snuiven vind ik dan wel weer leuker maar 't geeft mij een stuk minder effect...De rush van 't slikken is wel aangenaam, maar de comedown na 4/5 uurtjes vind ik dan weer zo vervelend dat ik 't sowieso niet meer doe"

Vind zelf ook niet dat het pijn doet hoor.
Enja idd snuiven is fijner als slikken, maar zit nu voor de tweede keer met een loopneus die echt fucking irritant is. Het is al beter nu, maar de eerste week kon ik niet eens inademen langs mijn neus zonder te niezen. Kheb ook gemerkt dat het een pak verslavender is als je het snuift.

OT: Hij heeft idd geen enkele reden om er poeder van te maken, buiten opschepperij dan. Of andere zooi bij te gooien. Gwn doosje kopen if possible :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."