Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet hard genoeg op XTC

Niet hard genoeg op XTC

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrugsAbuser1.0 zei:
Wat gebruik jij om hard te stampen dan?
Klik om te vergroten...

Ik stamp niet, dan krijg ik ruzie met de buren.
Ik ga voornamelijk voor het euforische en verliefde in MDMA of 4F, in een thuissetting. Mooie endshows op van verschillende festivals, massages, praatkick, douchen is fijn, magic sand is leuk etc etc. Meer ook om te “connecten” met mijn lief. Ons leven gaat als een malle, allebei een enorme drukke baan dus eens per kwartaal hebben we qualitytime in een weekend samen.

Voor hard stampen zou je een ander moeten vragen wat zij gebruiken. Het kan 2CB zijn of 6ABP daar zou je je dan even op moeten inlezen..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMA is ook niks man. Gewoon benzofury nemen, veel beter.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hard gaan tja... Als het alleen daarom draait en niet om de lol en plezier van drugs ontdekken en leren van te genieten weet ik het niet. Heroine dan maar gelijk spuiten misschien.
Ik denk dat je hard zat bent gegaan op mdma. Nog harder word ziekenhuis.
D
DrugsAbuser1.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sally Tessio zei:
@DrugsAbuser1.0 Credits dat je in ieder geval grotendeels goed omgegaan bent met al het commentaar. Zeker als iemand nieuw is op het forum en dit soort dingen uithaalt zullen er altijd members zijn die er op gebrand zijn om een duidelijk signaal af te geven. Niet iedereen reageert daar even verwelkomend op.
Klik om te vergroten...

Thanks, ik voelde me ook aangevallen. Dat commentaar zal misschien ook meer waarschuwend dan boos bedoeld zijn.

Sally Tessio zei:
Ik zie toch nog een hele hoop tegenstrijdigheden. Je geeft in een reactie op Roze Olifant bijvoorbeeld aan dat je bij je eerste keer al wist dat het dom is om veel te snel bij te nemen. De gevolgen zijn dan ook kut, maar toch doe je de volgende feesten exact hetzelfde. Die logica mist echt. Ook heb je bij je eerste keer gemerkt dat je beter niet twee dagen achter elkaar grote hoeveelheden drugs kunt gebruiken - al is het alleen al omdat je lijf te uitgeput is - en dan doe je dat de eerstvolgende keer dat je gebruikt ook weer.
Klik om te vergroten...

Bij mijn eerste keer XTC heb ik idd te vroeg bijgepakt, op Intents heb ik voor mijn gevoel niet te snel bij gepakt. Het verschil tussen de 1e en 2/3e keer dat ik gebruikt had:
1e keer: Hele nacht niet geslapen en tussen de twee feesten in zat maximaal 8 uur. En toen had ik voordat ik XTC ging gebruiken al vermoeide benen maar ik dacht dat ik daar met drugs wel doorheen zou komen. (Blijf me die onervarenheid niet kwalijk nemen svp)
2e keer: Prima nachtrust gehad. Totaal nergens last van, me benen niet, me rug niet, geen vermoeidheid en geen zere kaken oid. dus ik dacht laten we lekker nog een dagje gaan.

Sally Tessio zei:
@DrugsAbuser1.0
Kun je uitleggen wat het precies voor jou betekent om hard te gaan? Dat verschilt namelijk erg per persoon.
Klik om te vergroten...

Heel kort: Onder het hard gaan wat ik op Intents wilde was simpelweg 8 uur lang flink stampen. Geen hallucinaties en mentale afsluiting.


Maar als ik het dus 'veilig' (ik weet dat er geen veilig bestaat) gebruik en dus 1,5 mg MDMA per kg lichaamsgewicht neem zal ik dus ongeveer 90mg gebruiken. Op wat voor tijdsbestek is dat? Want op de pillen die ik had zondag kon ik echt niet de hele dag los gaan van een halfje...?

En in wat voor leeftijdscategorie zitten jullie? Ik ben 18 jaar en mijn vrienden tussen de 16 en 22.

Sommige van mijn vrienden gooien op een festival dagje 3 4FMP capsules naar achter en nemen dan tussendoor nog likjes M en de ander gooit 5 pillen in z'n mik. Maar daar wordt ook tegen gezegd dat ze helemaal gek zijn.

Maar dat even terzijde, toen ik de eerste keer XTC gebruikte had ik ook niet echt een love feeling maar misschien kan het dat dat onderdrukt was door de speed van de nacht ervoor. Hetzelfde voor mijn 2e keer omdat ik toen tussendoor een puntje speed op had.

Wat kan ik nu het beste doen om dan wèl een keer die 'echte' XTC love feeling te krijgen?
-Geen speed
-Niet meer dan 1,5 mg per kg lichaamsgewicht
-Nu minimaal een maand wachten tot ik weer gebruik
D
DrugsAbuser1.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Hard gaan tja... Als het alleen daarom draait en niet om de lol en plezier van drugs ontdekken en leren van te genieten weet ik het niet. Heroine dan maar gelijk spuiten misschien.
Ik denk dat je hard zat bent gegaan op mdma. Nog harder word ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

De eerste keer ging ik voor mijn gevoel dus echt hard, op intents ging ik voor mijn gevoel lekker maar een vriend van mij zei dat als een van de hardste ging. Misschien klopt mijn verwachten van XTC dan niet helemaal met mijn gevoel.

Heroine wil ik sowieso niet gebruiken.

En tuurlijk draait het niet alleen om hard gaan, ik wilde alleen harder gaan dat dat ik op dat moment ging.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#6
@DrugsAbuser1.0 Credits dat je in ieder geval grotendeels goed omgegaan bent met al het commentaar. Zeker als iemand nieuw is op het forum en dit soort dingen uithaalt zullen er altijd members zijn die er op gebrand zijn om een duidelijk signaal af te geven. Niet iedereen reageert daar even verwelkomend op.

Ik zie toch nog een hele hoop tegenstrijdigheden. Je geeft in een reactie op Roze Olifant bijvoorbeeld aan dat je bij je eerste keer al wist dat het dom is om veel te snel bij te nemen. De gevolgen zijn dan ook kut, maar toch doe je de volgende feesten exact hetzelfde. Die logica mist echt. Ook heb je bij je eerste keer gemerkt dat je beter niet twee dagen achter elkaar grote hoeveelheden drugs kunt gebruiken - al is het alleen al omdat je lijf te uitgeput is - en dan doe je dat de eerstvolgende keer dat je gebruikt ook weer.

Kun je uitleggen wat het precies voor jou betekent om hard te gaan? Dat verschilt namelijk erg per persoon.
Ik heb in het verleden ook weleens een halve gram mdma op een avond gebruikt. Ik kon dan niet blijven staan door opkomende misselijkheid, moest languit gaan liggen en lag dan helemaal in mijn eentje te hallucineren.
Op dergelijke doseringen heb ik ook weleens kunnen blijven beuken, maar helemaal niet meer normaal kunnen communiceren met wie dan ook. Ik stond dan rustig een uur lang steeds in hetzelfde rondje extreem hard tekeer te gaan, terwijl ik mentaal helemaal afgesloten was van andere feestgangers. Er zijn aspecten aan zulk soort gebruik die echt wel leuk zijn, maar over het algemeen verlies je zo erg de controle dat je niet meer kunt socialiseren en daar echt alleen maar staat voor de drugs en de repetitieve bas. Zo kwam ik bijvoorbeeld mijn neefje tegen en herkende ik hem niet, of wilde een meisje waarmee ik stond te dansen zoenen en lukte het cognitief gezien niet om daar in mee te gaan, of wilde ik water van een vreemdeling bietsen en griste ik het, al sorry zeggend, gewoon uit diens handen als die niet instemde. Het is niet de manier waarop je mdma hoort te gebruiken; het hoort een liefdevolle drug te zijn die mensen bij elkaar brengt en sociaal maakt. Dat antisociale gebeuk op jezelf is niet waar het voor bestemd is. Daarbij kan je serotoninesysteem zulke hoeveelheden niet goed aan en verpest je de drug helemaal voor jezelf. Als je een aantal keer op die manier gebruikt dan verdwijnt het verliefde gevoel en de euforie waar de drug om bekend staat. Er zijn members op dit forum die het middel hebben misbruikt en zelfs na een tussenpoos van vijf jaar niet meer dat gevoel krijgen. Als je gewoon wat bescheidener doseert dan ben je nog bij je zinnen, voel je de euforie en de intimiteit en kun je het ook nog eens jaren blijven doen als je dat graag wilt (gegeven dat je het niet maandelijks gebruikt).
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk niet dat je hier het antwoord gaat vinden dat je zoekt.

Zoals je al merkt vindt iedereen die hier reageert en ervaring heeft met drugs dat je nu al compleet onverantwoord bezig bent. Ik durf zelf daar nog wel aan toe te voegen dat het compleet idioot is.

Als 6x een maximale dosis van een stof nemen niet hard genoeg voor je is, denk ik dat je sowieso in drugs niet gaat vinden wat je zoekt. Dat hard gaan wat je omschrijft is een bij effect van MDMA. Het is niet de reden dat je het pakt. Die euforie zul je met die dosissen ook zeker niet voelen. Daarnaast verdrukt speed ook het gevoel van MDMA, dus speed tegelijk of vantevoren nemen is het domste wat je kunt doen. Je gooit het MDMA moment dat je eens per 3 maanden kunt beleven gewoon weg.

Ik ga dan ook zeker niet een andere stof aanraden. Ik ben bang dat bij de dosissen die jij genomen hebt, je eindigt als een van de statistieken en daar ga ik zeker niet aan meewerken.

Lees je eerst eens in. Weet wat veilig gebruik is en waarom die regels bestaan (wat het effect op je hersenen is). Het advies van die vriend van je klinkt ook van iemand die geen idee heeft waar die het over heeft.

Als je dat zelf niet wilt inzien en blijft verdedigen zonder enige zelfreflectie, ben je een tikkende tijdbom
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat kan ik nu het beste doen om dan wèl een keer die 'echte' XTC love feeling te krijgen?


ja je vrienden zijn redelijk gek met de "5 pillen" maar soms kunnen in die 5 evenveel zitten als in 1 .. . dus dat zegt bijna niks.

- ik zou nu niet 1 maand rust nemen maar gelijk ff 2/3 maanden. dan ga je maar iets anders tappen dan xtc maar dat zou ik nu niet doen als ik jou was omdat je 3 keer eigenlijk allemaal fcked up waren. dan kan je de volgende keer als je het zou doen een keer goed gaan heb je niet fcking veel nodig ( stel je zou het nu gebruiken zou gewoon geen / super weinig nut hebben.

- wacht voortaan gewoon 1,5 uur of zelfs langer voordat je bij pakt. bijpakken kan altijd wegleggen niet.

- ga is maybe naar de 2-cb of sos. 4-fa ook niet echt zou je ook mee moeten wachten nu.

- begin gewoon met waarschijnlijk 105/150 mg xtc. . je bent er om te feesten nog beetje functioneren en niet om dood te gaan bij de ehbo. + probeer een keer de thuis setting met bv vriendin of paar vrienden dan krijg je wel sneller de love vibe ect.

zoiets zou ik doen maar ja ik ben ook maar eens mens en geen drug genius zoals sommige andere hier :)


In order to control the drugs you have to become the drugs - bruce lee special edition redesigned by Quinn.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#9
@DrugsAbuser1.0
Wat je het beste kunt doen is:

- Naar Jellinek gaan en voor een paar euro je pillen testen op hoeveel werkzame stof mdma er in je pillen zit. Dan weet je exact wat er in je pillen zit en kun je ook niet de enkeling zijn die pillen neemt waar PMMA in zit en ter plekke overlijdt. Ik heb in het verleden weleens Rode Supermans gebruikt en had daar dan leuke ervaringen op. Een maand later waren er slachtoffers gevallen en bleken er batches (grootschalige hoeveelheden) gemaakt te zijn waar PMMA in zat. Je kunt in principe dus niet vertrouwen op het symbooltje wat op een pil staat aangegeven, want de producent gooit er gewoon in wat hij erin wilt gooien en drukt daarna dat stempel er op.

- Als je 60 kilo bent dan zou je volgens de richtlijn het beste dus 90mg mdma in kunnen nemen. Als je iets meer dan dat gebruikt dan is dat je eigen keus en zal er echt niet onmiddellijk iets vervelends gebeuren. Daarnaast inderdaad geen speed nemen, want dat vlakt de positieve effecten van mdma af. Je kunt dit hooguit daarna nog doen. Als je het leuk vindt om hard te dansen op feestjes, dan zul je op een dergelijke dosering echt wel zin krijgen daarin. Ik vind het sowieso een klein wonder dat je niet bent gaan hallucineren op de doseringen die je hebt genoemd. Als je dat niet wil - de drug is daar ook helemaal niet voor bedoelt; het is geen psychedelicum - dan kun je ook beter gewoon correct doseren.
Een uur of acht is overigens best te doen met bijvoorbeeld twee halfjes. Die kan je dan beter wat verder spreiden over de avond. De eerste voor het gevoel zelf, de tweede alleen maar om de duur te verlengen. Mocht je het nou net niet redden, dan ga je gewoon wat eerder naar huis of neem je de keer daarop wat later en loop je de eerste anderhalf uur nuchter rond. Prima avond gehad toch? Dat is het einde van de wereld niet.

- Je kunt het beste drie maanden wachten tussen elke keer gebruik. Dit is de hoeveelheid tijd die er nodig is om je serotonine voorraad weer op te bouwen. Als je gebruikt wanneer die nog niet helemaal aangevuld is dan beschadig je de receptoren die de serotonine opnemen en zullen de ervaringen snel veel minder leuk worden. Als je dat echt te lang vindt kun je ook minder lang wachten. Korter dan eens in de twee maanden wordt wel echt veel. Je zou in de tussentijd af kunnen wisselen met speed, aangezien speed maar voor een klein deel op het serotonine systeem werkt en voor een groter deel op het dopamine systeem. Hiermee belast je het serotonine systeem dus een stuk minder en kan dat beter herstellen.

Ik ben overigens 27 en begonnen met gebruiken van mdma toen ik een jaar of 22 was. Eerste jaar erg misbruikt en ik merk nu nog steeds dat de drug om die reden lang niet zoveel meer voor me doet als toentertijd.
D
DrugsAbuser1.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sally Tessio zei:
- Als je 60 kilo bent dan zou je volgens de richtlijn het beste dus 90mg mdma in kunnen nemen. Als je iets meer dan dat gebruikt dan is dat je eigen keus en zal er echt niet onmiddellijk iets vervelends gebeuren. Daarnaast inderdaad geen speed nemen, want dat vlakt de positieve effecten van mdma af. Je kunt dit hooguit daarna nog doen. Als je het leuk vindt om hard te dansen op feestjes, dan zul je op een dergelijke dosering echt wel zin krijgen daarin. Ik vind het sowieso een klein wonder dat je niet bent gaan hallucineren op de doseringen die je hebt genoemd. Als je dat niet wil - de drug is daar ook helemaal niet voor bedoelt; het is geen psychedelicum - dan kun je ook beter gewoon correct doseren.
Een uur of acht is overigens best te doen met bijvoorbeeld twee halfjes. Die kan je dan beter wat verder spreiden over de avond. De eerste voor het gevoel zelf, de tweede alleen maar om de duur te verlengen. Mocht je het nou net niet redden, dan ga je gewoon wat eerder naar huis of neem je de keer daarop wat later en loop je de eerste anderhalf uur nuchter rond. Prima avond gehad toch? Dat is het einde van de wereld niet.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie.

Denk je echt dat 90mg genoeg is om het hele feest lekker op te gaan? Dat zou dus 2x een kwartje zijn van de pillen die ik zondag had. Ik betwijfel het maar zal het zeker gaan proberen.

Toen ik savonds in bed lag was ik wel aan het hallucineren. Toen ik probeerde te slapen beeldde ik me allemaal mensen (vrienden) met zonnebrillen in. Ook dacht ik dat ik op whatsapp berichten aan het reageren was terwijl de andere persoon niks gezegd had, dus ik telkens op m’n telefoon gekeken of ik niks raars gestuurd had maar dat was gelukkig niet. Ik had zaterdagnacht ook best wel space geslapen. Zondag nergens last van toen viel ik zo in slaap en maandag was ook nog een beetje raar maar geen hallucinaties.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrugsAbuser1.0 zei:
Bedankt voor je reactie.

Denk je echt dat 90mg genoeg is om het hele feest lekker op te gaan? Dat zou dus 2x een kwartje zijn van de pillen die ik zondag had. Ik betwijfel het maar zal het zeker gaan proberen.

Toen ik savonds in bed lag was ik wel aan het hallucineren. Toen ik probeerde te slapen beeldde ik me allemaal mensen (vrienden) met zonnebrillen in. Ook dacht ik dat ik op whatsapp berichten aan het reageren was terwijl de andere persoon niks gezegd had, dus ik telkens op m’n telefoon gekeken of ik niks raars gestuurd had maar dat was gelukkig niet. Ik had zaterdagnacht ook best wel space geslapen. Zondag nergens last van toen viel ik zo in slaap en maandag was ook nog een beetje raar maar geen hallucinaties.
Klik om te vergroten...

je kan als je 70 weegt dan 105/150 mg mogelijk bijpakken
maar je kan ook 1/1,5 mg per kilo rekenen.

ik zelf reken me gewicht ( 75 kilo x 2 als start up en meestal bijpakken van maximaal 50/80 mg
soms is hem beetje licht voelen ook wel chill inplaats van. dan heb je toch wel weer ander soort vibe te pakken.
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed dat je jezelf nu probeert te informeren, laat ik dat voorop stellen :wink:

8 uur lang hard gaan op xtc zit er eigenlijk gewoon niet in. Met x kan je 3-5 uurtjes prima gaan. Maar ga je daarna meer bijpakken word je eigenlijk alleen maar vager en bereik je niet het gewenste effect. Oplossingen zijn later beginnen, of later overstappen op iets anders. Misschien 6apb, dit heeft een langere inwerktijd, iets lagere piek, maar werkt wel wat langer door.

Wacht in ieder geval nu 3 maanden vanaf je vorige gebruik, anders heb je xtc waarschijnlijk binnen de kortste keren voorgoed voor jezelf verpest. Ken genoeg verhalen van mensen die na eerste gebruik een jaar lang keihard los zijn gegaan op dit spul en er de rest van hun leven geen lol meer aan kunnen beleven. Dit terwijl het zo'n heerlijk spul is om je happy en verbonden te voelen mits je het rustig gebruikt. Wil je tussentijds iets doen, denk dan aan pep (werkt voornamelijk op dopamine) of 2cb (geen uitputting van bronnen).

Voor je volgende keer raad ik aan:
-Bereid je dit keer eens goed voor, lees jezelf wat meer in over wat je van xtc kan verwachten. Waarschijnlijk had je toch iets andere verwachtingen dan het uiteindelijke resultaat.
-Zorg dat je de dag van gebruik lekker uitgerust en happy bent.
-Eet vooraf en achteraf goed, hiermee bedoel ik eet gezond, zoals veel vitamines en anti-oxidanten, Maar ook gewoon genoeg, achteraf gewoon eten doe je jezelf zo'n groot plezier mee mbt herstel.
-Ga de avond / het feest chill in, met goede vibe en leuke mensen.
-Doseer inderdaad met de 1-2x lichaamsgewicht regel. Wil je lekker gaan, neem als begindosis 1,5x je lichaamsgewicht aan werkzame stof. Van een xtc pil is ongeveer 85% werkzame stof. Dat betekent dat als je een pil van 200mg hebt, daar omgerekend 170mg mdma in zit. Houd die berekening aan om te bepalen hoeveel je neemt. Ik ben de paus niet, dus neem gerust nog een keertje bij op een avond, bijvoorbeeld nog 0,5-1x je lichaamsgewicht na anderhalf tot 2 uur. Hierna is het ook wel goed geweest en ga je niet veel meer uit je trip halen. Geniet van de come down.

Hopelijk heb je hier iets aan :)
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jij bent gewoon ziek man.. dit is niet normaal.
Je had allang dood kunnen zijn.
Denk om je hersenen man.. je hebt maar 1 stel.. en die heb je nu sowieso flink beschadigd en
dan heb ik het niet eens over je serotine/receptoren...
Ik heb hier echt geen woorden voor.

TRIEST DIEP TRIEST!!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
dennisr12 zei:
Jij bent gewoon ziek man.. dit is niet normaal.
Je had allang dood kunnen zijn.
Denk om je hersenen man.. je hebt maar 1 stel.. en die heb je nu sowieso flink beschadigd en
dan heb ik het niet eens over je serotine/receptoren...
Ik heb hier echt geen woorden voor.

TRIEST DIEP TRIEST!!
Klik om te vergroten...
Doe eens lief.... Zenn :blush:
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Doe eens lief.... Zenn :blush:
Klik om te vergroten...

Tja, maak me er ook niet druk om hoor,
maar zo'n verhaal post je niet. dat is
om aandacht vragen en te laten zien
hoe stoer hij wel niet is. Zulke mensen
zijn van mij niet welkom op dit forum
en al helemaal niet als je drugs zo misbruikt
en dat hij doet alsof hij daar ook nog trots op is..
Ik ken mensen die hier aan onderdoor zijn gegaan
en dood zijn gegaan en dan zit hij zijn verhaal zo
leuk en stoer te vertellen terwijl hij geen besef
heeft waar hij mee bezig is. Als ik hier beheerder was
had ik direct zijn account opgeschort. Wat een voorbeeld
voor anderen ook. Gewoon te triest voor woorden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
dennisr12 zei:
Tja, maak me er ook niet druk om hoor,
maar zo'n verhaal post je niet. dat is
om aandacht vragen en te laten zien
hoe stoer hij wel niet is. Zulke mensen
zijn van mij niet welkom op dit forum
en al helemaal niet als je drugs zo misbruikt
en dat hij doet alsof hij daar ook nog trots op is..
Ik ken mensen die hier aan onderdoor zijn gegaan
en dood zijn gegaan en dan zit hij zijn verhaal zo
leuk en stoer te vertellen terwijl hij geen besef
heeft waar hij mee bezig is. Als ik hier beheerder was
had ik direct zijn account opgeschort. Wat een voorbeeld
voor anderen ook. Gewoon te triest voor woorden.
Klik om te vergroten...
Gelukkig ga jij niet over wie wel en niet hier mag posten. Zal wat worden dan hier .
D
DrugsAbuser1.0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dennisr12 zei:
Jij bent gewoon ziek man.. dit is niet normaal.
Je had allang dood kunnen zijn.
Denk om je hersenen man.. je hebt maar 1 stel.. en die heb je nu sowieso flink beschadigd en
dan heb ik het niet eens over je serotine/receptoren...
Ik heb hier echt geen woorden voor.

TRIEST DIEP TRIEST!!
Klik om te vergroten...

Doe eens even rustig joh, toen ik dit postte kreeg ik al een laag over me heen. Dit ging over een van mijn eerste keren dat ik gebruikte en mijn vrienden pakken allemaal net zo veel of nog meer dus ik dacht dat dat normaal was.

Als je verder niks nuttigs te zeggen hebt behalve dat je me afkraakt over hoe dom ik ben en niet zo stoer moet doen hou dan gewoon je mond want dan voeg je verder niks meer toe aan dit topic.

Drugsabuser1.0
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrugsAbuser1.0 zei:
Doe eens even rustig joh, toen ik dit postte kreeg ik al een laag over me heen. Dit ging over een van mijn eerste keren dat ik gebruikte en mijn vrienden pakken allemaal net zo veel of nog meer dus ik dacht dat dat normaal was.

Als je verder niks nuttigs te zeggen hebt behalve dat je me afkraakt over hoe dom ik ben en niet zo stoer moet doen hou dan gewoon je mond want dan voeg je verder niks meer toe aan dit topic.

Drugsabuser1.0
Klik om te vergroten...

Ik kraak je niet af, ik probeer je bewust te
maken dat dit levensgevaarlijk is en dat je
met je leven aan het spelen bent. Tuurlijk
snap ik dat het klote is dat je een hele lading
over je heen krijgt, maar dat is meer dan logisch
als je zo iets post en vraag je er helemaal zelf om.
Je gebruikersnaam zegt al meer dan genoeg.
Er zijn genoeg informatiebronnen hoeveel mdma je
mag nemen. Dat is 1.0/1.5 mg per kg/lichaamsgewicht en
natuurlijk kan je daar wel een beetje boven zitten maar niet
extreem veel. Ik wil je ook echt niet aanvallen maar ik vind het
gewoon erg om te lezen hoe je hier mee omgaat en ook nog
de manier, hoe je het brengt. Wat ik je gewoon mee wil geven is dat
je hier mee uit moet kijken en het gaat tenslotte over je leven dat je
ernstig in gevaar hebt gebracht. Als ik xtc doe, doe ik dit zeker bewust
pas ik op met hoeveel ik neem. Iedereen maakt fouten, dus sorry dat je dit
als een aalval hebt beschouwd, wat niet de bedoeling was, maar alleen om je
duidelijk te maken, dat je hier niet zo mee om moet gaan.

Fijne dag nog en doe voorzichtig.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Dit is toch best als een aanval en afkraken hoor..
Klik om te vergroten...

Tja, maybe maar dat was niet mijn bedoeling
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
dennisr12 zei:
Jij bent gewoon ziek man.. dit is niet normaal.
Je had allang dood kunnen zijn.
Denk om je hersenen man.. je hebt maar 1 stel.. en die heb je nu sowieso flink beschadigd en
dan heb ik het niet eens over je serotine/receptoren...
Ik heb hier echt geen woorden voor.

TRIEST DIEP TRIEST!!
Klik om te vergroten...
Dit is toch best als een aanval en afkraken hoor..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."