Doe eens even rustig joh, toen ik dit postte kreeg ik al een laag over me heen. Dit ging over een van mijn eerste keren dat ik gebruikte en mijn vrienden pakken allemaal net zo veel of nog meer dus ik dacht dat dat normaal was.
Als je verder niks nuttigs te zeggen hebt behalve dat je me afkraakt over hoe dom ik ben en niet zo stoer moet doen hou dan gewoon je mond want dan voeg je verder niks meer toe aan dit topic.
Drugsabuser1.0
Ik kraak je niet af, ik probeer je bewust te
maken dat dit levensgevaarlijk is en dat je
met je leven aan het spelen bent. Tuurlijk
snap ik dat het klote is dat je een hele lading
over je heen krijgt, maar dat is meer dan logisch
als je zo iets post en vraag je er helemaal zelf om.
Je gebruikersnaam zegt al meer dan genoeg.
Er zijn genoeg informatiebronnen hoeveel mdma je
mag nemen. Dat is 1.0/1.5 mg per kg/lichaamsgewicht en
natuurlijk kan je daar wel een beetje boven zitten maar niet
extreem veel. Ik wil je ook echt niet aanvallen maar ik vind het
gewoon erg om te lezen hoe je hier mee omgaat en ook nog
de manier, hoe je het brengt. Wat ik je gewoon mee wil geven is dat
je hier mee uit moet kijken en het gaat tenslotte over je leven dat je
ernstig in gevaar hebt gebracht. Als ik xtc doe, doe ik dit zeker bewust
pas ik op met hoeveel ik neem. Iedereen maakt fouten, dus sorry dat je dit
als een aalval hebt beschouwd, wat niet de bedoeling was, maar alleen om je
duidelijk te maken, dat je hier niet zo mee om moet gaan.
Fijne dag nog en doe voorzichtig.