Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloeibare Mdma fabel of waarheid?

Vloeibare Mdma fabel of waarheid?

24 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het bestaat wel degelijk, het heeft als bijnaam Emma Amaret. Echter nog nooit geprobeerd. :wink:
r
rico2012Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee heb echt duidelijk gevraagd of hij dat niet bedoelde, hij zegt dat het veel heftiger is 1 buisje heb je genoeg voor de hele avond, de explosie voel je de hele avond door je blijft dus op die ene lijn
r
rico2012Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb ervaring met pure mdma in poeder vorm, maar krijg nu opeens vloeibare vorm aangeboden terwijl ik er nog nooit van gehoord heb ondanks dat ik een frequente feest gebruiker ben. Ook heb ik meerdere mensen om me heen gevraagd die erg bekend zijn in dit wereldje en ook hun zeggen dat ze er nog nooit van gehoord hebben zelfs dat dat bijna onmogelijk is om te maken......... Toch wou ik graag een second opinion, is er iemand met een serieus antwoord hierop?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#4
ghb wordt ook vloeibare xtc genoemd, is het ghb?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan is het geen MDMA. De piek van MDMA houd afhankelijk van de dosering maximaal 3 uur aan.
Vloeibare MDMA bestaat wel, de olie-achtige base namelijk.(Normale M is in zoutvorm, meestal HCl)

Misschien bedoelde hij Flux(4-FA)? De stimulerende werking daarvan houd tot wel 12 uur aan, maar ook daar is de piek(euforie) na maximaal 3 uur verdwenen.


Peace,
r
rico2012Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hey paper plane,

heb even zitten lezen bij tripreports over dat flux 4-fa, maar hij omschreef zijn vloeibare goedje heel anders vooral de nasleep schijnt behoorlijk heftig te zijn. Ik legde namelijk uit dat ik gewend ben rond de 5 a 6 pillen op zo'n avond te nemen, en echte knallers 160-180mg ik vindt het heerlijk om kei hard te gaan en wil ook zeker tot 10 uur de volgende ochtend door kenne spacen dit lukt me altijd vrij aardig en de nasleep pak ik ook vrijwel goed op, vooral gekke spiertrekkingen in het gezicht vrijwel niet kunne eten omdat mn bek vol met blaren en wondjes zit niet kunne slape etc jullie kenne het wel.........depressie gevoelens heb ik niet echt last van. Maar wat hij dus liet blijken uit zijn verhaal is dat hij dus beweert dat ik alleen dat ene buisje hoef te nemen 1/4 vloeibare M en dan met water, na half uur slaat het in de welbekende explosie, dan als je aanvoelt dat het minder wordt weer 1/4 met water etc etc tot het buisje dus op is ( het schijnt dus ook maar 3 a 4 slokjes te wezen). Maar dat heerlijke explosie gevoel schijn je dus dan de rest van de avond vast te houden, dat gevoel waar ik normaal gesproken mezelf op wil houden door te blijven slikken hoef ik dus niet steeds op te zoeken, ik heb dus 1x meegemaakt dat ik dus nuchter werdt terwijl het feest nog geen eens afgelopen was en dat gevoel wil ik nooit meer vond ik zo kut! Maarja heb zoiezo gezegd dat ik het niet vertrouw en dat ik a.s zaterdag op scantraxx gewoon mn eigen wijze van gebruik ga toepassen die ik altijd als positief heb ervaren, met de verantwoordelijkheid van het incasseren van de nasleep uiteraard :P

in ieder geval bedankt :)
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het kan zijn dat mdma poeder is opgelost in een bepaalde vloeistof... demiwater of alcohol
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mrflame zei:
Het bestaat wel degelijk, het heeft als bijnaam Emma Amaret. Echter nog nooit geprobeerd. :wink:
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd wat de werkzame stof hier in is. Tell us more!
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paperplane. zei:
mrflame zei:
Het bestaat wel degelijk, het heeft als bijnaam Emma Amaret. Echter nog nooit geprobeerd. :wink:
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd wat de werkzame stof hier in is. Tell us more!
Klik om te vergroten...
Ik kan er aan komen. Misschien kopen en laten testen :wink:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Do it for the hell of science!
Ben best benieuwd haha.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#11
het is uit de zelfde reek als orignal 69, carribean cocos, ambient pear en nog een paar.
ze zijn gewoon puur zwarte markt mdma en speed vaak opgelost in demiwater en als luchtverfrisser of compact disc cleaner achter de toonbank verkocht
+
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#12
en flux word hier verkocht voro 12,50eur per buisje in smartshop en bevat 150mg f-fma of 4-fluoroamphetamine . meerdere malen gebrobeerd het gevoel zit btje tussen mdma en pep in maar toch zonder het opgefockte. maar het geld lang niet waard zo heel bijzonder vind ik het niet alleen ja de kater is wel minder dan met pep of flink wat tabletten. maja je weer een feestnacht levert nou eenaml een kater op dat is je straf haha
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
mrflame zei:
Paperplane. zei:
mrflame zei:
Het bestaat wel degelijk, het heeft als bijnaam Emma Amaret. Echter nog nooit geprobeerd. :wink:
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd wat de werkzame stof hier in is. Tell us more!
Klik om te vergroten...
Ik kan er aan komen. Misschien kopen en laten testen :wink:
Klik om te vergroten...
Hier ben ik ook wel eens benieuwd naar. Heb er zelf namelijk nog nooit van gehoord. Tell us wat het effect is :grin:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vandaag besteld, dus deze week heb ik het! Dan een EZ testje er over heen en kijken of er daadwerkelijk MDMA in zit. Zo niet, dan even langs het testcentrum. Zo ja, dan ga ik het binnenkort testen voor jullie (en voor mezelf natuurlijk).
Afijn, binnen 2 weken een tripreportje I guess!
n
noppesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben benieuwd naar het report! Zou toch wel ideaal zijn als het werkelijk zo goed is.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou ik heb het binnen. Het zit in een GHB buisje en heeft een beetje oranje achtige kleur. Het ruikt wel ergens naar, een beetje naar chemische kaneel ofzo. Ik heb een klein beetje geproefd, het smaakt wel naar MDMA maar dan wel met een lekker smaakje er bij.

Afijn, om echt te weten wat het is moet ik het natuurlijk testen. Dus met de EZ test er bij. En na veel geknoei (een EZ test is volgens mij eigenlijk niet voor vloeibare drugs), verkleurde de substantie naar wat lichter paars. Dat betekend dus dat er (volgens mij) MDMA in zit. Maar aan de reactie te zien was het niet denderend. Dus ik ga het binnenkort maar even proberen en dan zal ik jullie op de hoogte houden en misschien een reportje schrijven. :P
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#17
Had om 10 uur twee dopjes genomen. En ik ga echt KNEITER hard. Het fabeltje is geen fabeltje meer. Het bestaat :wink: zal binnenkort mijn volledige verhasl posten :wink:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kreeg 2 maand terug ook 2 buisjes emma ammaret. Heb het nog niet genomen. Iemand al testresultaten van dit goedje? Heb me laten vertellen dat er 150mg mdma inzit.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#19
Is dit niet wat pammetje beschreef orginal 69, explosion of zo'n ander idee.

Volgens mij is dat een mix van alcoholisch drankje (voor de smaak dacht ik) beetje ghb in combinatie met mdma. In sommige gevallen heb ik ook gehoord dat er pep door heen zat.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is methylone, ik weet eindelijk wat je met vloeibare mdma bedoelt.
een op mdma gelijkend stofje met een extra waterstof atoom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."