Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gesnoept maar veel te vroeg naar huis gegaan, trippend op de bank"
"Nee heb echt duidelijk gevraagd of hij dat niet bedoelde, hij zegt dat het veel heftiger is 1 buisje heb je genoeg voor de hele avond, de explosie voel je de hele avond door je blijft dus op die ene lijn"
"ik heb ervaring met pure mdma in poeder vorm, maar krijg nu opeens vloeibare vorm aangeboden terwijl ik er nog nooit van gehoord heb ondanks dat ik een frequente feest gebruiker ben. Ook heb ik meerdere mensen om me heen gevraagd die erg bekend zijn in dit wereldje en ook hun zeggen dat ze er nog nooit van gehoord hebben zelfs dat dat bijna onmogelijk is om te maken......... Toch wou ik graag een second opinion, is er iemand met een serieus antwoord hierop?"
"hey paper plane, heb even zitten lezen bij tripreports over dat flux 4-fa, maar hij omschreef zijn vloeibare goedje heel anders vooral de nasleep schijnt behoorlijk heftig te zijn. Ik legde namelijk uit dat ik gewend ben rond de 5 a 6 pillen op zo'n avond te nemen, en echte knallers 160-180mg ik vindt het heerlijk om kei hard te gaan en wil ook zeker tot 10 uur de volgende ochtend door kenne spacen dit lukt me altijd vrij aardig en de nasleep pak ik ook vrijwel goed op, vooral gekke spiertrekkingen in het gezicht vrijwel niet kunne eten omdat mn bek vol met blaren en wondjes zit niet kunne slape etc jullie kenne het wel.........depressie gevoelens heb ik niet echt last van. Maar wat hij dus liet blijken uit zijn verhaal is dat hij dus beweert dat ik alleen dat ene buisje hoef te nemen 1/4 vloeibare M en dan met water, na half uur slaat het in de welbekende explosie, dan als je aanvoelt dat het minder wordt weer 1/4 met water etc etc tot het buisje dus op is ( het schijnt dus ook maar 3 a 4 slokjes te wezen). Maar dat heerlijke explosie gevoel schijn je dus dan de rest van de avond vast te houden, dat gevoel waar ik normaal gesproken mezelf op wil houden door te blijven slikken hoef ik dus niet steeds op te zoeken, ik heb dus 1x meegemaakt dat ik dus nuchter werdt terwijl het feest nog geen eens afgelopen was en dat gevoel wil ik nooit meer vond ik zo kut! Maarja heb zoiezo gezegd dat ik het niet vertrouw en dat ik a.s zaterdag op scantraxx gewoon mn eigen wijze van gebruik ga toepassen die ik altijd als positief heb ervaren, met de verantwoordelijkheid van het incasseren van de nasleep uiteraard :P in ieder geval bedankt"