Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 dagen achter elkaar xtc

2 dagen achter elkaar xtc

29 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jen zei:
Ik ken mensen uit de IT tijd en de Dino's dat is allemaal way back het begin van de house scène
Die hebben M behoorlijk misbruikt en dat was al bijna 30 jaar geleden dus daarom ik dit ik weet van mdma en het is er niet sinds gisteren
Klik om te vergroten...
Toch ken ik er eentje bij wie het heel heel erg fout is afgelopen. Is nu in de 50 en weet niet eens meer of tie naar de plee is geweest om te schijten, kan niet meer werken, zijn ouders moeten zijn huishouden doen en al zijn bankzaken. Kan zelf geen oplossingen meer bedenken, ook niet bij kleine issues, alleen directe opdrachten uitvoeren.
Maar hee, bij jou vrienden en bekenden is het goed gegaan dus zalhet allemaal wel meevallen he? Lekkere graadmeter ook.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jen zei:
Ik ken mensen uit de IT tijd en de Dino's dat is allemaal way back het begin van de house scène
Die hebben M behoorlijk misbruikt en dat was al bijna 30 jaar geleden dus daarom ik dit ik weet van mdma en het is er niet sinds gisteren
Klik om te vergroten...

Het gaat em niet om het feit dat iedereen zijn leven op puntjes staat maar hoe elke individu (die mdma in die tijd misbruikte) zich psychisch voelt. Ga jij niet altijd van buitenaf zien.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daarbij zul je ook nooit meer te weten komen hoe die mensen zich hadden gevoeld als ze nooit wat hadden gebruikt. Misschien waren ze dan wel veel gelukkiger met nog minder problemen dan nu. Ook al lijkt hun leven nu volledig op orde.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Daarbij zul je ook nooit meer te weten komen hoe die mensen zich hadden gevoeld als ze nooit wat hadden gebruikt. Misschien waren ze dan wel veel gelukkiger met nog minder problemen dan nu. Ook al lijkt hun leven nu volledig op orde.
Klik om te vergroten...

Daar sla je de nagel op de kop.
K
Kevin92Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
En als je nou gewoon sowieso minder drugs gaat gebruiken? Beter plan denk ik dan een andere soort drugs zoeken waar je weer vet verslaafd aan kan raken.
Ik bedoel het niet als aanval maar je merkt zelf dat je niet zo verstandig kan omgaan met drugs dus lijkt het mij geen slim plan om zoiets links als ghb/gbl te gaan misbruiken. Maar hee, its up to you man!
Klik om te vergroten...
Nog minder? Ik heb al zo weinig gebruikt?

Nee, ik wil best zo nu en dan drugs gebruiken. Misschien zelfs eens per 2/3 weken. Maar dat wil ik idd wel goed doen. Kijk als je XTC en GHB in de 2/3 weken afwisseld. Heb je dus wel 4/6 weken tussen gebruik van ghb. en 4/6 weken tussen gebruik van XTC zitten.
In zo'n geval lijkt mij het niet zo'n groot probleem om elke 2/3 weken drugs te gebruiken.
(sidenote dat zowel GHB als XTC door je lever gaan dan en het dus een probleem kan vormen omdat je lever dus een nieuwe aanval krijgt als je na 2/3 weken GHB gebruikt en het nog aan het genezen is van de XTC van 2/3 weken ervoor.)(Wat je eventueel dus met een extra goede verzorging voor de lever (een dieet en extra vitaminepillen) kunt opvangen?)

Ik lees hier overigens veel over 2/3 maanden regel. Maar bij mijn weten is 1/2 maand wel prima? Maar als je echt safe wilt doen dan is 2/3 maanden sowieso wel goed. Want ja dat heeft vast veel te maken hebben met lange termijn effecten ook.

Of zie ik dit nu helemaal verkeerd? (wel serieuze reacties aub, ik wil mijn drugsweekendjes niet laten staan voor iemand die denkt alles te weten over drugs en mij maar even de les gaat lezen over hoe dom ik zou zijn, en denkt dat je echt zeker weten 3 maand tussen elke vorm van drugsgebruik moet houden. Terwijl het niet zo is)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kevin92 zei:
Ik lees hier overigens veel over 2/3 maanden regel. Maar bij mijn weten is 1/2 maand wel prima? Maar als je echt safe wilt doen dan is 2/3 maanden sowieso wel goed. Want ja dat heeft vast veel te maken hebben met lange termijn effecten ook.
Klik om te vergroten...
Er zijn verschillende factoren die beïnvloeden of het verantwoord is om een drug weer te nemen, en of ze dan alweer zal werken:
- Tolerantie. Onmiddellijk na gebruik treedt tolerantie op bij vrijwel alle middelen, en je zal steeds grotere doseringen moeten nemen om de tolerantie te overwinnen - wat natuurlijk erg slecht voor je is. Soms zal een stof een bepaalde periode het gewenste effect helemaal niet meer geven, hooguit bijwerkingen.
- Aanslag op je lichaam. Veelvoorkomende gevolgen van drugs: verhoogde hartslag en bloeddruk, uitdroging, verhoogde lichaamstemperatuur, neurotoxiciteit, aanslag op verschillende organen, zoals hart, nieren, blaas, lever, ... ; (indirect) slaaptekort, het uitputten van neurotransmitters (en het beschadigen van receptoren), vitaminen, mineralen, ... zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bij het regelmatig gebruiken van drugs, ook verschillende soorten, beschadig je je lichaam steeds opnieuw vóórdat de oude schade hersteld is. Zo takel je geleidelijk steeds meer af.
Ik zeg overigens niet dat eens per drie weken per se hieronder valt, dat ligt aan de drug. Voor MDMA wordt echter drie maanden pauze aangeraden om de voorraad serotonine aan te vullen en je beschadigde 5-HT2A (en andere) receptoren de kans te geven zich te herstellen, om nog maar te zwijgen over de schade die de rest van je lichaam te herstellen heeft.
- Verslaving. Regelmatig gebruik van hetzelfde leidt snel tot lichamelijke verslaving; elk middel kan leiden tot geestelijke verslaving. Zelfs verschillende middelen op verschillende gebruiksmomenten, wanneer je last hebt van een roesverslaving. Het feit dat jij op zoek bent naar een manier om zo vaak mogelijk iets te kunnen gebruiken maakt me wat dat betreft een beetje bezorgd.
Wanneer drugs geen middel meer zijn om af en toe een avond te verbeteren, maar op zichzelf het einddoel zijn, dan ben je in mijn opinie recreatief gebruik voorbij en heb je een (beginnende) verslaving te pakken. Ik wil niet zeggen dat dat bij jou zo is, maar vraag jezelf eens af waarom je per se zo vaak en zo veel mogelijk wil gebruiken.

Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kevin92 zei:
ik wil mijn drugsweekendjes niet laten staan voor iemand die denkt alles te weten over drugs en mij maar even de les gaat lezen over hoe dom ik zou zijn
Klik om te vergroten...

Oke laat maar dan. Succes!
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar dit topic op begint te lijken is dat de TS alleen maar opzoek is naar iemand die zegt:

“Ja jongen doe maar lekker waar je zin in hebt, schade? Das later een zorg”

Beetje onnozel om zo te denken, maarja als je uit ‘92 komt mag ik hopen dat je al een beetje zelfstandigheid hebt en dat je gevaren in ziet......

Maarja sommige mensen moeten eerst voelen dat ‘t je sloopt, i.p.v. het van je omgeving zien
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jen zei:
Vanaf de jaren 90 met velen dat gedaan niks aan de hand
In 48 uur tijd is 400mg gewoon te doen om in je space te blijven
Klik om te vergroten...
Alsnog neem je 4 a 5x de aanbevolen dosering (als je van gemiddeld gewicht bent). En dat met een drug die schadelijk is voor een zeer belangrijk systeem dat grote invloed heeft op slaap, stemming, geheugen, etc.

Zo overdreven is het dus niet om je wat betreft deze drug aan de richtlijnen te houden door laag te doseren en ruime tijd tussen inname te laten.

En om Eik zijn vergelijking maar even te gebruiken:

Jouw argument is als iemand die heelhuids een drukke weg is overgestoken en dan zegt "zie je wel, het was helemaal niet gevaarlijk".

En dan nog, je weet niet hoeveel gezonder je had kunnen zijn zonder al die regelmatige overdoseringen MDMA.


Jen zei:
Je moet het ook niet elk weekend doen dat klopt maar je moet ook niet elk weekend jezelf helemaal kapot zuipen
Maar een keer in de zoveel tijd is dat toch lekker en met de M het zelfde een keer in de zoveel tijd een weekendje een halve gram weg tikken ga je echt niet dood van en alle andere duizende mensen die ik in mijn leven heb ontmoet vanaf de gabber tijd ook niet!
Dus daarom zeg ik.. Natuurlijk niet misbruiken maar ook niet overdrijven...
Klik om te vergroten...
Drinken staat hier los van, maar inderdaad je moet je ook niet elk weekend kapot zuipen. Dat spreekt voor zich.

Een keer in de zoveel tijd M is lekker ja, maar 4 a 5x de dosering IS misbruik. Net zoals een krat bier op een avond wegdrinken misbruik is.

Dat al deze mensen hier niet dood door zijn gegaan is toch geen reden dat dit verantwoord gebruik is, of wel dan? Tussen dood gaan en gezond leven zit nog een hele wereld...

Dat dit als overdrijven wordt gezien zegt toch wel wat. Naar mijn mening is het gewoon goedpraten van je eigen misbruik. Dat zou nog tot zover zijn, maar dan dit ook nog willen normaliseren voor anderen is imo niet oké. En daarom wordt er hier wat van gezegd, zodat anderen niet gaan denken dat het normaal is om een halve gram in een weekend te gebruiken.
K
Kevin92Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Er zijn verschillende factoren die beïnvloeden of het verantwoord is om een drug weer te nemen, en of ze dan alweer zal werken:
- Tolerantie. Onmiddellijk na gebruik treedt tolerantie op bij vrijwel alle middelen, en je zal steeds grotere doseringen moeten nemen om de tolerantie te overwinnen - wat natuurlijk erg slecht voor je is. Soms zal een stof een bepaalde periode het gewenste effect helemaal niet meer geven, hooguit bijwerkingen.
- Aanslag op je lichaam. Veelvoorkomende gevolgen van drugs: verhoogde hartslag en bloeddruk, uitdroging, verhoogde lichaamstemperatuur, neurotoxiciteit, aanslag op verschillende organen, zoals hart, nieren, blaas, lever, ... ; (indirect) slaaptekort, het uitputten van neurotransmitters (en het beschadigen van receptoren), vitaminen, mineralen, ... zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bij het regelmatig gebruiken van drugs, ook verschillende soorten, beschadig je je lichaam steeds opnieuw vóórdat de oude schade hersteld is. Zo takel je geleidelijk steeds meer af.
Ik zeg overigens niet dat eens per drie weken per se hieronder valt, dat ligt aan de drug. Voor MDMA wordt echter drie maanden pauze aangeraden om de voorraad serotonine aan te vullen en je beschadigde 5-HT2A (en andere) receptoren de kans te geven zich te herstellen, om nog maar te zwijgen over de schade die de rest van je lichaam te herstellen heeft.
- Verslaving. Regelmatig gebruik van hetzelfde leidt snel tot lichamelijke verslaving; elk middel kan leiden tot geestelijke verslaving. Zelfs verschillende middelen op verschillende gebruiksmomenten, wanneer je last hebt van een roesverslaving. Het feit dat jij op zoek bent naar een manier om zo vaak mogelijk iets te kunnen gebruiken maakt me wat dat betreft een beetje bezorgd.
Wanneer drugs geen middel meer zijn om af en toe een avond te verbeteren, maar op zichzelf het einddoel zijn, dan ben je in mijn opinie recreatief gebruik voorbij en heb je een (beginnende) verslaving te pakken. Ik wil niet zeggen dat dat bij jou zo is, maar vraag jezelf eens af waarom je per se zo vaak en zo veel mogelijk wil gebruiken.

Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord :)
Klik om te vergroten...
Kwa tollerantie heb ik zover niets ervaren. Ik heb dus 2 weekenden geleden 100mg pil genomen. en het weekend erna weer 2 keer 100mg en eens 66mg Werkte prima. ook met een stuk lagere dosering dus werkte het nog. De 100 daarna werkte ook nog prima. Misschien ietsje minder sterk, maar ik had daarvoor wel heel wat gegeten. Geen idee of dat normaal is, of dat tolerantie misschien bij de een meer een ding is dan bij de ander? Of komt dat omdat ik nog niet vaak gebruikt heb?

Ik snap idd je ding over roesverslaving. Zo kan idd verschillende drugs toch een verslaving voor drugs veroorzaken.
De reden waarom ik persoonlijk de mogelijkheid wil hebben (en dat wil niet perse zeggen dat ik het ook vanaf die grens sowieso ga doen) is omdat ik van mezelf heel verlegen ben en niet zo spectaculair sociaal. XTC laat dat compleet verdwijnen, en dat vind ik wel fijn. Die ene leuke jongen is dan ineens wel aan te spreken en wie weet wat daar dan uit voortkomt op een feestje, zo kan de avond alleen maar gezelliger en leuker worden. Nu zijn die feestjes er misschien niet elke maand. Dus soms zou de tijd tussen gebruik korter kunnen zijn, soms langer.

Daarbij komt dat ik laatst een feestje bij iemand thuis had. GHB gebruik was daar heel normaal ding en ja ook seks kwam hierbij kijken. Soms is de behoefte aan onderdanigheid er, maar die kan ik bij niemand zo goed kwijt, alleen binnen een relatie. Die relatie echter heb ik nu niet dus vervolg is dat ik het ook niet kwijt kan. Onder gebruik van XTC of GHB veranderd dat en gaat die remming los. Dan vind ik het prima met wie het ook is. Kan de behoefte kwijt en heb het leuk.

Ja, dat wil ik best vaker meemaken. Hoeft ook niet te vaak. Maar die 2 redenen hebben dus wel verschil waarom ik in een roes wil zijn. Als je die ver genoeg uit elkaar per stuk doet is er denk ik niet zo'n probleem?

Drugs is niet het einddoel bij mij om te gebruiken. Maar het maakt dingen op een avond wel beter. Beter contact, lekker vrolijk kunnen dansen is beter dan als een zoutzak aan de kans en eigenlijk niet helemaal weten wat je er moet. Of gewoon diverse behoeftes niet kwijt kunnen omdat je er niemand voor hebt.

Ik wil niet perse zoveel mogelijk gebruiken. Maar weten hoevaak je het kunt doen is wel goed. Diverse feestjes met verschillende redenen voor gebruik wisselen elkaar nogal snel af. Het een kan je plannen, het andere niet want die worden geplanned. Dus zelf weten wanneer je kan of niet is wel handig. Maar idd, zoveel mogelijk keren wel. Niet zoveel mogelijk drugs overigens. Liefst zo min mogelijk natuurlijk. Aangezien ik vaker wil gaan gebruiken moet ik ook echt op zoek naar een goede dosis van mdma voor mij wat goed werkt maar idd zo min mogelijk is.

Heb zeker wat aan je antwoord, en sowieso elk antwoord kan je wel aan het denken zetten natuurlijk :) Bedankt
Y
YeetLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb gister een feestje gepakt en heb daar 1 kwartje genomen. Voelde daar vrij weinig van en ga vandaag weer naar een feestje. Is het dan heel erg als ik dan vandaag meer xtc neem met een meerdere hoeveelheid?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook met een kleine hoeveelheid mdma trek je je serotonine voorraad leeg, dus moet je gewoon de 2, liever 3 maanden wachten.

1 dag tussen gebruik is zeer af te raden.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, niet echt verstandig om het vandaag weer te gaan doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
En los van dat het slecht is om zo snel alweer te nemen, heb je grote kans dat het toch weinig doet.
K
Kevin92Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ook met een kleine hoeveelheid mdma trek je je serotonine voorraad leeg, dus moet je gewoon de 2, liever 3 maanden wachten.

1 dag tussen gebruik is zeer af te raden.
Klik om te vergroten...
Dus of je nu 1/6e deel van 1 pil 200=33.3mg mdma pakt. of een halve pil 260=130 terwijl je bijv 55 weegt. (en ja, dat zijn geen logische veilige doseringen, i know) je serotoninevoorraad gaat net zo leeg?

Ik vroeg het me eigenlijk wel af of je makkelijker vaker kleine doseringen kon nemen zonder dat dit perse kwaad kan.

Afgelopen weekend gedurende zo'n 48 uur waarbij 0 het 1e gebruik is en 48 uur een laatste dosis pakte. Heb ik zo'n 2 keer een halve pil van 200 gepakt. Een 1/3e deel van zo'n pil. En een halve van een pil van 220. Laatste was minst heftig, maar toen had ik ook een beter gevulde maag dan voorgaande keren.

Wat kan hier precies kwaad aan? Want in principe zie ik dat als bijnemen, en niet als een nieuw gebruik als er een paar uur tussen zit. (Ik heb het ook afwisselend gebruikt met GBL dosis van 1.2 ml)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi @Kevin92 welkom op het forum!

Kevin92 zei:
Wat kan hier precies kwaad aan?
Klik om te vergroten...
Dus je hebt in een tijdsbestek van 2 dagen zo'n slordige 400mg MDMA naar binnen getikt? Er vanuitgaande dat jij geen 400 kilo weegt is die dosis echt te hoog voor je ongeacht hoe je het gebruik ziet. De schadelijkheid van MDMA loopt echt op met je dosis, je plezier niet.

MDMA is heel effectief in het opmaken van je serotonine en veroorzaakt al snel tolerantie. Dit betekent dat je van heel vaal bijnemen op korte termijn relatief weinig positief effect gaat ondervinden terwijl de schadelijkheid wel gewoon toeneemt. De schadelijkheid bij MDMA voel je niet altijd meteen maar kan zich ook na 10 of 20 jaar nog uiten.

Zelf gebruik ik ongeveer 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht op een avondje. 2/3 hiervan slik ik in 1 keer en dan neem ik na 1,5 a 2 uur nog een keer het restant. Dan heb ik een mooie MDMA ervaring en is de schade en kater te overzien. Zelf wacht ik dan minstens 3 maanden om mijn serotonine receptoren wat rust te gunnen. Ik snap dat niet iedereen zo 'braaf' MDMA wilt gebruiken maar wat jij nu beschrijft is gewoon echt heel onhandig en schadelijk!

Als je wat riskanter MDMA wilt gebruiken zonder het al te gek te maken, beperk jezelf dan tot 2mg per kilo lichaamsgewicht en doe het niet vaker dan 1 maal in de 2 maanden.Op die manier behoud je ook langer het 'magische van MDMA'
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Kevin92
Ik ben geen expert, maar ik heb hier van mensen gehoord die er vrij veel verstand van hebben dat een lage dosering ook al je serotonine vrij laat komen, maar over een langere periode zodat je er minder van merkt. Een kleine dosering telt dus gewoon als een volledige dosering.

Het is verder ook niet alleen het leegtrekken van je serotonine, maar het beschadigt onder andere ook de serotonine receptoren en dit heeft ook tijd nodig voor herstel.

Waarom zie je dat trouwens als bijnemen? Er zit 48 uur tussen eerste en laatste gebruik. En daarnaast: bijnemen is óók niet goed (je kunt de keuze maken een paar uur na de startdosering nog een kleine dosering te nemen en de totaaldosering binnen de perken te houden, maar het is natuurlijk altijd beter niet bij te doseren). Het is niet dat je 1 moment in de 3 maanden hebt dat je heel veel kunt nemen omdat dat toch allemaal onder die ene keer valt...
K
Kevin92Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Hoi @Kevin92 welkom op het forum!


Dus je hebt in een tijdsbestek van 2 dagen zo'n slordige 400mg MDMA naar binnen getikt? Er vanuitgaande dat jij geen 400 kilo weegt is die dosis echt te hoog voor je ongeacht hoe je het gebruik ziet. De schadelijkheid van MDMA loopt echt op met je dosis, je plezier niet.

MDMA is heel effectief in het opmaken van je serotonine en veroorzaakt al snel tolerantie. Dit betekent dat je van heel vaal bijnemen op korte termijn relatief weinig positief effect gaat ondervinden terwijl de schadelijkheid wel gewoon toeneemt. De schadelijkheid bij MDMA voel je niet altijd meteen maar kan zich ook na 10 of 20 jaar nog uiten.

Zelf gebruik ik ongeveer 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht op een avondje. 2/3 hiervan slik ik in 1 keer en dan neem ik na 1,5 a 2 uur nog een keer het restant. Dan heb ik een mooie MDMA ervaring en is de schade en kater te overzien. Zelf wacht ik dan minstens 3 maanden om mijn serotonine receptoren wat rust te gunnen. Ik snap dat niet iedereen zo 'braaf' MDMA wilt gebruiken maar wat jij nu beschrijft is gewoon echt heel onhandig en schadelijk!

Als je wat riskanter MDMA wilt gebruiken zonder het al te gek te maken, beperk jezelf dan tot 2mg per kilo lichaamsgewicht en doe het niet vaker dan 1 maal in de 2 maanden.Op die manier behoud je ook langer het 'magische van MDMA'
Klik om te vergroten...
Tuurlijk loopt je plezier op. Elke keer als je neemt heb je een x tijd plezier. Plezier in dit weekend had ik niet kunnen behalen door maar 1 keer te nemen.

Ik heb verder amper last van katers. Ik raak er een beetje door geprikkeld, en vaak pas op woensdag of donderdag niet eens op dinsdag. Deze keer had ik hem wel dinsdag. Niet super zwaar, had verwacht dat die woensdag echt zou komen, maar dat bleef uit tot de avond. In de avond wat angstig gevoel maar niet super erg. Vanmorgen wakker geworden en voelde me gewoon prima. Niet super gelukkig maar aardig normaal als anders. Zou niet zeggen dat ik nu last heb van een dip.

Bij mijn weten is de dosis die je per keer neemt 1/1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Na vorig weekend al een halve van 200=100 te hebben gepakt is het effect deze keer niet slechter. Bij mijn weten is het niet dat je als je 60 weegt dat je maar 60 en max 90 op een hele avond moet pakken? En dat dus verdelen als je bij wilt pakken later?
K
Kevin92Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
@Kevin92
Ik ben geen expert, maar ik heb hier van mensen gehoord die er vrij veel verstand van hebben dat een lage dosering ook al je serotonine vrij laat komen, maar over een langere periode zodat je er minder van merkt. Een kleine dosering telt dus gewoon als een volledige dosering.

Het is verder ook niet alleen het leegtrekken van je serotonine, maar het beschadigt onder andere ook de serotonine receptoren en dit heeft ook tijd nodig voor herstel.

Waarom zie je dat trouwens als bijnemen? Er zit 48 uur tussen eerste en laatste gebruik. En daarnaast: bijnemen is óók niet goed (je kunt de keuze maken een paar uur na de startdosering nog een kleine dosering te nemen en de totaaldosering binnen de perken te houden, maar het is natuurlijk altijd beter niet bij te doseren). Het is niet dat je 1 moment in de 3 maanden hebt dat je heel veel kunt nemen omdat dat toch allemaal onder die ene keer valt...
Klik om te vergroten...
Er zit niet 48 uur tussen 1e en 2e gebruik he. Ik heb dus 4 keer gebruikt in totaal. In die 48 uur. 1e gebruik was uur 0. 2e na zo'n 8 uur gok ik. de 3e keer na 24 uur vanaf 1e gebruik en 4e gebruik 24 uur later, dus 48 uur na 1e gebruik.

Waarom ik bijneem? Omdat het uitgewerkt was. En ik het effect weer even nodig had omdat het een doorgaand feestje was van zaterdagavond tot zondag diep in de nacht. En ja maandag ging ik ineens uit voor carnaval. Kon wel wat gebruiken dus ja... Vandaar dat deze keer nogal veel was.

Probleem is wel dat er meer van dit soort weekenden gaan zijn. En ik wel gedurende langere tijd van bijv 48 uur onder invloed wil zijn. Eventueel valt de dosering te verlagen en valt er wat te doen met GHB/GBL om hetzelfde effect te krijgen maar dat moet ik proberen dan om XTC totale dosering over een weekend te verminderen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus je hebt vorige week 100mg XTC genomen en t weekend er op 400mg in 24 uur? (edit; 48 uur)

Volgend weekend weer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."