#1
@Kevin92
Ik ben geen expert, maar ik heb hier van mensen gehoord die er vrij veel verstand van hebben dat een lage dosering ook al je serotonine vrij laat komen, maar over een langere periode zodat je er minder van merkt. Een kleine dosering telt dus gewoon als een volledige dosering.
Het is verder ook niet alleen het leegtrekken van je serotonine, maar het beschadigt onder andere ook de serotonine receptoren en dit heeft ook tijd nodig voor herstel.
Waarom zie je dat trouwens als bijnemen? Er zit 48 uur tussen eerste en laatste gebruik. En daarnaast: bijnemen is óók niet goed (je kunt de keuze maken een paar uur na de startdosering nog een kleine dosering te nemen en de totaaldosering binnen de perken te houden, maar het is natuurlijk altijd beter niet bij te doseren). Het is niet dat je 1 moment in de 3 maanden hebt dat je heel veel kunt nemen omdat dat toch allemaal onder die ene keer valt...
Ik ben geen expert, maar ik heb hier van mensen gehoord die er vrij veel verstand van hebben dat een lage dosering ook al je serotonine vrij laat komen, maar over een langere periode zodat je er minder van merkt. Een kleine dosering telt dus gewoon als een volledige dosering.
Het is verder ook niet alleen het leegtrekken van je serotonine, maar het beschadigt onder andere ook de serotonine receptoren en dit heeft ook tijd nodig voor herstel.
Waarom zie je dat trouwens als bijnemen? Er zit 48 uur tussen eerste en laatste gebruik. En daarnaast: bijnemen is óók niet goed (je kunt de keuze maken een paar uur na de startdosering nog een kleine dosering te nemen en de totaaldosering binnen de perken te houden, maar het is natuurlijk altijd beter niet bij te doseren). Het is niet dat je 1 moment in de 3 maanden hebt dat je heel veel kunt nemen omdat dat toch allemaal onder die ene keer valt...