jam zei:
Maar nozinan wordt niet langer als antipsychotica voorgeschreven toch?
Eerder bij pijnbestrijding dacht ik.
Ja daar zit het hem juist.
Qua pijnstillers ikzelf heb ik nu Durogesic 75ug 10 pleisters en Oramorph 30mg/5ml vials 2 dozen.(doorbraakpijn, vooral 1ste dag van nieuwe pleister dan duurt het zo een 9u eer die terug deftig werkt). Maar sta ook op methadone maar niet voor pijnbestrijding. Ik heb nu 3 artsen en elke arts weet bij wie ik wat krijg
![:)]()
...Dus geen doktershoppen want dat is zoveel mogelijk zonder dat ze het merken, denk ik toch?
Ok die Nozinan 100 is inderdaad door de dokter van wie ik de plakkers en Oramorph krijg voorgeschreven omdat ik zo een belachelijke benzo tolerantie heb. En moest er eens een voorval zijn dat ik echt door omstandigheden niet aan de pijnmeds op tijd ben geraakt zou ik dit moeten nemen tesamen met men methadon.
Van Benzo's heb ikzelf maandelijks : 6 dozen flunitrazepam, 2 dozen Tranxene 50 en 3 dozen Halcion 0.250 MAAR die Halcion is echt belachelijk duur omhoog gegaan in prijs zeg +7euro en een tijdje terug betaalde ik met 4euro en kreeg ik nog terug
![:openmouth:]()
.
Mijn vriendin die krijgt 2 potten Xanax bars 2mg, 4 dozen Valium 10mg, 2 dozen Staurodorm 30 (Flurazepam).
Qua pijnstillers heeft zij paar dozen oxycontin 80mg en Oramorph 30mg/5ml vials en Oxynorm Instant 20 Mundi (kan het wel al eens door elkaar gehaald hebben wie wat krijgt, doet er niet toe wij delen toch door het feit om te kijken hoe hoog de doorbraakpijn is).
Nu ga ik vandaag met mijn ouders en vriendin naar de winkels voor nieuwe kledij enz...Mijn vriendin zit al 2 dagen met een griepje?? En we gingen daar een huisartsen wactpost binnen. Wat krijgt ze : een siroop + 1 doos Tramadol 200mg Sandoz waarvan ze er 2 mag nemen (zou hier het hoogste zijn qua dosering dat mag geschreven worden?).
Ben niet mee binnen gegaan maar ze was daar met men ma binnen en we gingen de apotheek binnen voor de siroop + nog iets kleins (was geschreven recept) = ineens een doos Tramadol 200mg Sandoz op de toonbank en een fles siroop.
Ahja is mij allemaal wat 70% van de bezochte artsen de laatste 2 maanden schrijft nog de voorschriften met een bic en de specialist en de dokter waar ik de pijnmeds van krijg die zijn mee met hun tijd en printen de voorschriften af
![:)]()
. Toch in mijn streek in het zuiden van Oost-Vlaanderen.
