MeejheM zei:
Ik zie geen enkele reden om dat te doen.
edit: met welke lepel neem je een "Hap" van die middelen in? hoeveel mg is dat ongeveer?
met hap bedoel je de Dex en Methyl, of de Haldol?
Haldol in druppelvorm gebruik ik. in 1 druppel zit 100mcg. Verdun een druppel in 100 ml water en j hebt 1mcg per ml. 5 ml in spuitjes en innemen.
de bevindingen van dat ene experiment ( die link ) hield ik naast hetgeen ik uit
een ander onderzoek had gekopieerd:
dit stukje had ik gekopieerd uit een ander onderzoek en bewaard: ( maar wat de link ernaartoe was?????)
9. The method according to claim 8, wherein the dopamine D2 receptor inhibitor is haloperidol and oral preparations of low-dose haloperidol are formulated as tablets, capsules, or drops, containing from about 0.005-1.0 milligrams, about 0.01-0.5 milligrams, about 0.025-0.1 milligrams or about 0.025-0.05 milligrams, of haloperidol, per dosage unit.
10. The method according to any one of claims 3-9 wherein receptor occupancy of the dopamine D2 receptor inhibitor after administering the amount that is effective to elevate dopamine D2High receptor amounts, inducing dopamine supersensitivity, is about 1% or 2%.