Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAntipsychotica

Antipsychotica

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie geen enkele reden om dat te doen.


edit: met welke lepel neem je een "Hap" van die middelen in? hoeveel mg is dat ongeveer?
c
chamey1980Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zit nog op een lage dosering met goed effect gelukkig. Gewoon om me even n paar uutjes heel relaxed te voelen. 45 mg Methylfenidaat retard ( gecrushed) en 10 mg Dexamfetamine (crushed)

een kleine 30 minuten voor de Dex en Methyl, neem ik 5mcg Haldol. Dat compenseert de downregulatie van de dosering Methyl en Dex. samen met een tablet magnesium en Tyrosine.

Ik heb het idee dat grof gebroken 'retard' pillen, langer werken dan die pillen welke direct opneembaar zijn... Zag er in het begin niet zo zitten om dat te doen, maar had het spul toch staan en heb het op mezelf uitgeprobeerd. Het doet echt ies met je D2 receptoren. Merkte in het begin al het vreemde fenomeen op, dat ik na 5 dagen, niet meer in slaap kwam bij extreem lage doseringen, maar wel goed sliep bij normale doseringen. Zeggen ze dat je bij een normale doseting lekker slaapt, kwam ik nieteens in slaap bij ultra lage dosis. Leek mij het tegenovergestelde effect 'hormesis effect'. En toen nam ik die dosis Met en Dex. Dat was heerlijk.

Maar je zou het moeten proberen. Mits je dat wilt en met een tolerantie probleem zit.
c
chamey1980Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
Ik zie geen enkele reden om dat te doen.


edit: met welke lepel neem je een "Hap" van die middelen in? hoeveel mg is dat ongeveer?
Klik om te vergroten...

met hap bedoel je de Dex en Methyl, of de Haldol?

Haldol in druppelvorm gebruik ik. in 1 druppel zit 100mcg. Verdun een druppel in 100 ml water en j hebt 1mcg per ml. 5 ml in spuitjes en innemen.

de bevindingen van dat ene experiment ( die link ) hield ik naast hetgeen ik uit
een ander onderzoek had gekopieerd:

dit stukje had ik gekopieerd uit een ander onderzoek en bewaard: ( maar wat de link ernaartoe was?????)


9. The method according to claim 8, wherein the dopamine D2 receptor inhibitor is haloperidol and oral preparations of low-dose haloperidol are formulated as tablets, capsules, or drops, containing from about 0.005-1.0 milligrams, about 0.01-0.5 milligrams, about 0.025-0.1 milligrams or about 0.025-0.05 milligrams, of haloperidol, per dosage unit.
10. The method according to any one of claims 3-9 wherein receptor occupancy of the dopamine D2 receptor inhibitor after administering the amount that is effective to elevate dopamine D2High receptor amounts, inducing dopamine supersensitivity, is about 1% or 2%.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bedoelde hap letterlijk als in "ergens een hap uit nemen".
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die staat zonder (compulsieve) gedachten is je natuurlijke staat.
Klik om te vergroten...

Dat is helaas niet voor iedereen zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."