Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ken persoonlijk niemand die antipsychotica gebruikt om "high"van te worden. alleen quetiapine / seroquel komt geregeld voorbij . maar dan om de effecten van bijv. speed xtc of coke "uit te schakelen" en na een nacht flink doorhalen echt heerlijk te kunnen slapen. quetiapine is een antipsychotica die in lagere doses wordt voorgeschreven als slaapmiddel/kalmeringsmiddel."