#1
Ik heb voor alcohol kater gestemd
Maar moet zeggen dat ik al jaren niet meer drink en mij de alcohol katers niet goed kan herinneren.
Maar die mega dip van mdma vond ik echt kut. Ben normaal een heel positief en vrolijk persoon. Wilde toen alleen maar huilen.
Maar moet zeggen dat ik al jaren niet meer drink en mij de alcohol katers niet goed kan herinneren.
Maar die mega dip van mdma vond ik echt kut. Ben normaal een heel positief en vrolijk persoon. Wilde toen alleen maar huilen.