Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA dip of alcohol kater?

MDMA dip of alcohol kater?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb voor alcohol kater gestemd
Maar moet zeggen dat ik al jaren niet meer drink en mij de alcohol katers niet goed kan herinneren.
Maar die mega dip van mdma vond ik echt kut. Ben normaal een heel positief en vrolijk persoon. Wilde toen alleen maar huilen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DIe XTC dip is niet bij iedereen in dezelfde mate aanwezig, dus ik denk dat mensen die nog alleen maar een mild dipje hebben gehad voor die dip zullen kiezen.

Maar geloof me, een zeer zware alcohol kater is peanuts in vergelijking met een zeer zware MDMA dip die wel wekenlang kan aanhouden.

Dus ga ik voor een alcoholkater.
B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey duifjes,

Ik had laatst een gesprek met iemand over de beruchte XTC dip. Ik kan persoonlijk echt helemaal niet tegen het lege gevoel dat ik heb na een avondje feesten.

Nu zegt hij dat hij een kater van een avondje zuipen kutter vindt dan een xtc dip.

Ik weet dat dit per persoon verschilt en ik ben erg benieuwd wat jullie vinden.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol kater is kut
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze zijn allebei zwaar klote om verschillende redenen, scheelt niet veel in ieder geval.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMA kater, bij relatief laag gebruik en niet bijpakken is vele malen milder. Zwaar gebruik krijg je straf en ben je echt een week flink van je padje. Alcohol gebruik die dip man, man, man das lang geleden maar wat voel ik me K de dag erna. Zeer zeker voorkeur voor een empathy dipje!
A
AltistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik pak nooit meer dan 1 pil. Dag erna überchille vibe tot laat in de middag. Avond lui en moe. Nachtje slapen en weer fit! Dat was het dan.
Hoeveelheid is key!

3 maandjes minimaal ertussen en niet zo allemachtig veel in je mik douwen. Op die manier blijft het tof!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
DIe XTC dip is niet bij iedereen in dezelfde mate aanwezig, dus ik denk dat mensen die nog alleen maar een mild dipje hebben gehad voor die dip zullen kiezen.

Maar geloof me, een zeer zware alcohol kater is peanuts in vergelijking met een zeer zware MDMA dip die wel wekenlang kan aanhouden.

Dus ga ik voor een alcoholkater.
Klik om te vergroten...


Damn right! Ik heb me een dikke week niet thuis gevoeld in mijn eigen huis en tuin en het lege gevoel bleef daar nog dubbel zo lang bij hangen. Dat was ook tevens de laatste keer dat ik ooit een zeer heftige mdma trip had gehad met een speed doorhalertje erachteraan..

Just insane
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maakt niet uit!
Tik er 1 g erin en ben weer goed

:smilingimp:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#10
100 procent de MDMA, al voel ik wel dat ik emotioneler en kwetsbaarder ben de dagen erna. Die alcohol kater is flink heftiger, misschien ook omdat ik dan echt veel minder rem heb en maar blijf drinken. Zo is 10 drankjes voor het uitgaan en 10 tijdens geen uitzondering.......

Met mdma kom ik meestal tot een 250/300mg wat een leuke hoeveelheid is met 95kg
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
"Zwaar misselijk, trillend en bezweet boven de plee hangen terwijl je hersens uit je hoofd proberen te exploderen" Versus "Poeh ik ben wat moe en heb echt totaal geen zin om te werken".... Geen moeilijke keuze...laat mij maar wakker worden met die mdma dip.

Nu moet ik wel zeggen dat ik afschuwelijke alcohol katers heb gehad terwijl mijn MDMA katers meestal behoorlijk mild zijn geweest omdat ik meestal niet te hoog doseer. Het grootste nadeel van mdma katers vind ik dat het zo lang kan duren...

Krullen zei:
Met mdma kom ik meestal tot een 250/300mg wat een leuke hoeveelheid is met 95kg
Klik om te vergroten...
Dat zijn al forse doseringen...Ik weeg ongeveer evenveel en doseer meestal tussen de 150-190mg.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
"Zwaar misselijk, trillend en bezweet boven de plee hangen terwijl je hersens uit je hoofd proberen te exploderen...
Klik om te vergroten...

Dan heb je echt wel zwaar overgedoseert met de alchohol want dit is geen normale "kater" dus
weegt dit niet op tegen elkaar en als je dus naar verhouding zal gebruiken dan kom je waarschijnlijk uit op een 700 mg binge...

Ik denk dat je dan wel terugkomt op de kater keuze haha
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
Dan heb je echt wel zwaar overgedoseert met de alchohol want dit is geen normale "kater" dus
weegt dit niet op tegen elkaar en als je dus naar verhouding zal gebruiken dan kom je waarschijnlijk uit op een 700 mg binge...

Ik denk dat je dan wel terugkomt op de kater keuze haha
Klik om te vergroten...
Helemaal met je eens dat ik vroeger af en toe echt "gestunt" heb met de alcohol doseringen. Kan me voorstellen dat bij vergelijkbaar misbruik van mdma de katers ook niet prettig zijn... Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee :sweatsmile:
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcoholkater lijkt mij vervelender dan een MDMA-kater. Echter heb ik geen ervaring met een MDMA-kater omdat ik het goed doseer.

Tevens drink ik wel alcohol tot een bepaald niveau, maar ik kan mij eigenlijk in de afgelopen 7 jaar niet herinneren dat ik echt een ‘ongelofelijke’ alcoholkater heb gehad. Iets met een snelle stofwisseling en resistentie tegen de nadelige effecten van alcohol. (heb ik mij ooit door een dokter laten vertellen) toch weer een gelukje dus:)
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet wel zeggen dat de alchohol kater zich wel in fysieke pijn ontpopt zoals hoofdpijn.
Dat is iets wat ik bij een mdma kater nog niet zo zeer heb ervaren (alleen mentale pijn). Hooguit een extreem rode mond maar bij sommige heb ik weleens een half opgegeten wangzak gezien en/of gebroken tanden. Zelf gellukig nooit last van malen gehad gek genoeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."