#1
Mooi verwoord @Wijsneus1 !
Hoezo? Hij heeft het toch al naar zijn zin....Wij hebben iemand in de groep die liever niet meedoet met XTC, maar het wel leuk vindt om erbij te zijn.
Hij heeft het wel altijd naar zijn zin.
Zijn er nog leuke dingen om te doen met/ voor diegene?
We gebruiken thuis, en lopen soms wat rond.
De persoon zonder X drinkt wel gewoon alcohol.
Ga je nog eens een keer inhoudelijk reageren of lul je alleen maar wat in topics steeds?Wiet geven
Wat zou jij zelf leuk vinden om te doen als je zelf niks neemt? Ik vind het zelf belangrijk dat wanneer iemand als enige niet gebruikt, wel op zijn of haar gemak is tussen alle vagerds. Als diegene zelf een keer heeft gebruikt, is dit al weer anders dan iemand die t gevoel niet kent. Licht diegene daarom 100% in, wat er bij de rest gevoeld wordt, waarom bepaalde dingen worden ervaren etc.. Zo voelt diegene zich geen buitenstaander! Betrek diegene wel met wat je doet, maar pas op dat t niet raar wordt. Dit kan zo, omdat als jij loopt te slijmen om een knuffel en een OH ZO LIEF.. kan de ander zich nog wel eens ongemakkelijk bij voelen zonder dat jij dit door hebt.
Nou heerlijk toch zo'n tripsitter! Ik zou nuchter met mekaar overleggen wat leuke activiteiten zijn die de nuchtere persoon kan leiden of organiseren voor de vagerds. Een spel waar je bijvoorbeeld diep moet nadenken, of twister.
Belangrijk is ten alle tijden de nuchtere zich op zijn gemak voelt, en zich niet een buitenstaander voelt. Bespreek met mekaar wat de verwachtingen zijn en maak er een leuke avond van!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."