Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misbruik zei: Hoii, Post 200,in 30 dagen ongeveer, ja sorry. Mijn laatste speed, Veranderde van spierwit na 2 dagen in dicht zakje te zitten luchtdicht naar geel Wat houd dat in? Groetjes Klik om te vergroten... Doet ie bij mij ook. Als ik het in de diepvries laat liggen dan duurt het een stuk langer voordat het geel wordt. Zal toch wel een reactie van het drogen zijn, maar geen idee of het goed of slecht is.."
"Fantastisch verhaal, misschien geeft ze nog wel antwoord..."
"Wijsneus1 zei: Wat zou jij zelf leuk vinden om te doen als je zelf niks neemt? Ik vind het zelf belangrijk dat wanneer iemand als enige niet gebruikt, wel op zijn of haar gemak is tussen alle vagerds. Als diegene zelf een keer heeft gebruikt, is dit al weer anders dan iemand die t gevoel niet kent. Licht diegene daarom 100% in, wat er bij de rest gevoeld wordt, waarom bepaalde dingen worden ervaren etc.. Zo voelt diegene zich geen buitenstaander! Betrek diegene wel met wat je doet, maar pas op dat t niet raar wordt. Dit kan zo, omdat als jij loopt te slijmen om een knuffel en een OH ZO LIEF.. kan de ander zich nog wel eens ongemakkelijk bij voelen zonder dat jij dit door hebt. Nou heerlijk toch zo'n tripsitter! Ik zou nuchter met mekaar overleggen wat leuke activiteiten zijn die de nuchtere persoon kan leiden of organiseren voor de vagerds. Een spel waar je bijvoorbeeld diep moet nadenken, of twister. Belangrijk is ten alle tijden de nuchtere zich op zijn gemak voelt, en zich niet een buitenstaander voelt. Bespreek met mekaar wat de verwachtingen zijn en maak er een leuke avond van! Klik om te vergroten... Misschien nog een kleine toevoeging: Licht diegene in als je zelf ook nog niet gebruikt hebt. In jouw beleving lijkt het alsof je hem rustig alle info geeft om hem op zijn gemak te laten voelen, terwijl in het echt jouw maat geen zak begrijpt van je gezever tussen het herkauwen door."