Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik had even een vraagje. Ik wil dit jaar mijn buiten wietplant laten afbloeien onder 6/18 (6 uur licht, 18 uur donker (shaduw) nu was ik benieuwd of ik dit mogelijk is..? Verduisteren is geen optie, en de natuur rond augustus het werkt te laten doen is liever ook geen optie. Iemand die mij misschien verder kan helpen? Alvast bedankt, Groeten,"
"Benzoboss zei: Lol snij hem niet doormiden als je niet dtrak wil staan. 1 door gesnede pill dket dat meestal wel ime. Klik om te vergroten... Haha"
"Wie slaat dit topic ook over omdat het zo lang is? Newbie"
"Wiet geven"
"De Dunne zei: Minder blowen... Klik om te vergroten... Naar dat antwoord was ik eigenlijk niet op zoek"
"Hoi,ik had even een vraag, Afentoe Als ik lekker stoned ben en ik doe me ogen dicht. Heb ik soms het gevoel alsof ik in een achtbaan zit. Het gaat ook pas weer weg als ik mijn ogen open doe. En word erger als ik ze dichthoud. Het is geen vervelend gevoel. Zijn hier meer mensen mee bekend of ben ik de enige ?"
"GoldenGrow zei: mag ik vragen hoelang je blowt? eerste 1 tot 2 jaar dat ik blow heb ik dit ook altijd ervaart, vond het wel grappig. Nu heb ik dit nooit meer. Klik om te vergroten... Ook zo 1 1/2 jaar"