Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LoveSexDreams zei: Het lijkt erop dat de uitzonderingenclub niet echt uitzonderingen zijn hier maar dat mensen die vaak coke gebruiken juist een uitzondering op de regel zijn lol Klik om te vergroten... Waarschijnlijk omdat dit forum erom gaat drugs zo veilig mogelijk te gebruiken. En de meeste op dit forum er ook zo verantwoord mogelijk mee omgaan. Ik zelf ben weer gestopt met de coke ik vind het lekker maar zodra ik merk dat ik het te vaak ga nemen naar mijn zin stop ik ermee. Ben al eens verslaafd geweest daarnaast 5 jaar clean van alles. En nu gebruikte ik af en toe ik deed het 1x per maand en rustig aan merkte ik dat ik naar 1x per week ging. Dus weer een pauze inlassen het het 1x per maand erna beperken tot 1x in het kwartaal. Als dat lukt hou ik het erbij en anders gewoon niet meer doen. Hou het nu gewoon even bij de mdma omdat ik dat goed in de hand hou."
"Broertje mijn advies aan jou is het te laten liggen. Ik ben ook heel jong begonnen en geloof me nu is het af en toe. Volgend jaar is het van xtc naar speed en van daar experimenteren met coke. En van af en toe naar dagelijks en ben je verslaafd. dat zag ik bij iedereen gebeuren die het af en toe deed op die leeftijd en ook bij mij. Ik was verslaafd aan coke (dagelijks gebruik op zeer jonge leeftijd) En dan kom je in een circuit waar je niet inwilt. Want hoe bekostigt een minderjarige (niet lullig bedoeld maar wil me leeftijd waarop ik verslaafd was niet noemen maar onder de 16 iig) zijn verslaving ? Door te stelen, klasgenootjes afpersen/beroven etc want met 3/400 euro red je het dan niet meer. Denk goed na over wat je wel en niet doet nu lijkt het je leuk en misschien zelfs stoer. Als je straks op mijn leeftijd bent (31) Denk je had ik de drugs maar gelaten en was ik maar beter met school bezig. (Cliché). Wacht gewoon tot je 18 bent of 21 of iig wat langer dan nu. On topic: Ook al is de werkende stof in xtc (vaak mdma) wordt er tegenwoordig ook een andere stof gebruikt en die pillen noemen ze ook xtc. (Ben even de naam kwijt van die stof) dus mocht je het doen laat dan eerst de pil testen of deze wel mdma bevat. (Ik raad sowieso aan alles te testen en het beste elke keer dat je gaat gebruiken ook al haal je steeds bij dezelfde) Ik raad het je af omdat je niet weet wat er allemaal in zit en je de pil nooit naar pure mdma gaat krijgen als het er al inzit. Het is dat je hier je verkoop punt niet mag noemen maar anders zou ik wel willen weten welke debiel(sorry) er aan zon jong iemand verkoopt. maar broertje denk goed na over je laatste zin in je laatste bericht. En hopenlijk ga je die naleven."
"Waar ik mijn coke haal is het altijd perfecte kwaliteit 90% en zit altijd 1g of zelfs 1.1g in. Halfjes doet hij niet aan de prijs is redelijk als je kijkt baar de kwaliteit. Snap die mensen niet die er 0,8 of 0,9 in doen. Als je geen winst maakt gooi dan de prijs omhoog. Er is altijd wel een markt voor. (In noord Brabant trouwens)"
"De Dunne zei: Ik wil geen patry pooler zijn om die ene procent maar 89% is de maximale zuiverheid bij snuifcoke. Klik om te vergroten... Dat Klopt maar dat noemen ze al snel 90%. Al is het wel dat je het moet verkappen om te snuiven omdat het beetje kleverig is."
"Hanskazan zei: Dat doe ik ook niet acht.zes 89% is niet te maken dat is pro lab xd De gemaakt coke die meestal in jungle lab gemaakt worden zijn iets minder sterk dan 89. Ik weet het ik draaf door Klik om te vergroten... Degene die ik haal bij mijn dealer krijg je zeker niet de bekende strakke kaakjes die je krijgt bij de rotzooi die meestal verkocht wordt. Doet ook geen pijn in de neus enzo."
"Niks wij hebben altijd wel iemand in de groep die niets neemt. Is min of meer een regel geworden zodat als er iets fout gaat er altijd een nuchter persoon bij is. Al je echt hard gaat of vaag bent heb je soms niet meer in de gate wat en hoeveel je genomen hebt. En dan is het altijd fijn om iemand te hebben die erop let. Sowieso heeft diegene het altijd wel naar zijn zin. Ik gebruik zelf maar af en toe dus meestal ben ik degene die nuchter blijft, omdat ik niet de behoefte heb altijd te gebruiken. En ik vermaak me dan prima door gewoon los te gaan op muziek en een beetje het oogje op iedereen te houden. (Daarmee moet je wel uitkijken dat je niet te erg gaat opletten zodat de triplets het ook gewoon leuk hebben)."
"Als je al twijfelt of het aan de middelen waarmee het versneden is is je coke sowieso rotzooi. Maar dat proef/ruik je toch ? Iig wel als het met speed versneden is toch? Maar of dat ook je hartslag verhoogt ten opzichte van niet/nauwelijks versneden coke weet ik niet."
"Ik weet trouwens dat er hier een rondliep die het versneed met die preworkout shit voor sporters. Dat kan de hartslag verklaren maar zoals eentje hierboven aangeeft, testen maakt veel duidelijk. En het blijft speculeren over wat het geweest kan zijn."
"HoneyC zei: Heuuule late reactie.. maar nu ben ik afgekickt van alles. Merkte dat mijn grenzen steeds lager werden, ik gebruikte ook bruin en heel veel medicatie. Nu leef ik het nuchtere leven Bevalt ook goed haha. Klik om te vergroten... Respect, nu volhouden."