Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij hebben iemand in de groep die liever niet meedoet met XTC, maar het wel leuk vindt om erbij te zijn. Hij heeft het wel altijd naar zijn zin. Zijn er nog leuke dingen om te doen met/ voor diegene? We gebruiken thuis, en lopen soms wat rond. De persoon zonder X drinkt wel gewoon alcohol."
"Thanks voor de reactie's! Ja, een trip sitter is super chill natuurlijk. En @Wijsneus1, bedankt voor je tips, zal er eens naar kijken."