Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai mensen, Ik (T)heb een x aantal maanden geleden een enorme bad trip gekregen. Ik blowde zelf niet zoveel maar was gestopt met tabak roken. Dus ik dacht laat ik dan maar een pure strawberry haze roken. Zat op het balkon bij me vriendin (V) en na 3/4 hijsjes voelde ik hem aardig hangen. Het ging allemaal goed totdat ik weer naar binnen ging. Ik had totaal geen zelf controle meer en tijdens het tanden poetsen slikte ik alle tandpasta door. Dus ik dacht laat ik maar op bed gaan liggen en toen begon de ellende. Kreeg allemaal rare gedachtes van "leef ik wel echt?" Of dat ik mijn vriendin iets aan moest doen.. ik heb die gedachtes allemaal weten te verdringen maar ik krijg de laatste paar maanden veel paniekaanvallen waarin deze gedachtes weer terugkomen. Ook gaat dit gepaard met enorme pijn in me bovenbuik. Zoals vannacht ik werd om 00:44 wakker met de gedachte dat ik dood zou gaan. HAP gebeld omdat me hele lichaam raar aanvoelde. Zeiden dat ik maar een oxzefapam in moest nemen. Nu lig ik voor pampus op de bank.. heeft er iemand tips om dit tegen te gaan? Ik ben niet gestopt met werken, ik loop ook nog hard maar het wilt maar niet weggaan. Zou het echt waarderen als iemand me hiermee zou kunnen helpen. Duurt me nu veels te lang."
"Heb er een tijd geen last van gehad alleen vannacht had ik zo'n erge paniekaanval dat ik dacht dat het mijn laatste nacht zou zijn. Gelukkig heb ik veel om voor te vechten en door te gaan ik probeer die personen als drijfveer te gebruiken. Samen met voldoende rust. Het is heel stressvol geweest op mijn werk en weinig slaap gepakt. Ik ga veel rust nemen. Zou accupunctuur een goed iets zijn om te kalmeren? Heb namelijk ook dagelijks hoofdpijn. In ieder geval bedankt voor de tips waardeer ik enorm!"
"We zijn een paar dagen verder en heb geen paniekaanvallen meer gehad(even afkloppen) . Wel denk ik nog steeds dat ik niet echt leef wat toch depersonalisatie kan zijn. Zojuist geprobeerd de psycholoog te bellen en die hing gelijk op. Daardoor kreeg ik weer een lichte paniekaanval. Ben sinds zondag weer gaan hardlopen/fitnessen maar ik ben nog steeds heel paniekerig. Ik merk wel dat het plaatsen van berichten mij helpt aangezien mijn moeder me voor gek verklaarde toen ik het haar vertelde."
"Was een fout, zojuist nog een keer gebeld en ze heeft haar excuses aangeboden. Ik merk wel dat sinds ik weer ben gaan sporten en op mijn voeding ben gaan letten het iets beter gaat. Was vanmiddag in de sportschool bezig en toen bleef er een nummer hangen waardoor ik in een soort waas kwam. En ik kwam uit die waas toen iemand zei volgens mij gaat er iets mis en het nummer uitging. Maar daarna voelde ik me gek genoeg enorm opgelucht. Maar een half uurtje later kwam het weer terug. Merk ook dat salmiak enorm helpt? (Raar maar waar) misschien door de sterke smaak, had een snoepje van fishermens friend op. Ik blijf op deze weg doorgaan. Vandaag ook bloedafname laten doen misschien komt er daar wel iets uit."
"Hi mindless, Bloedonderzoek gaf aan dat mijn vitamine D gehalte enorm laag is. Heb nu medicatie gehad om dat te verhelpen en probeer te vechten tegen mijn angstaanvallen. Maar heb nog steeds heel vaak het gevoel dat ik de controle verlies, dat ik doordraai etc. Is dit normaal dat jij weet? Verder heb ik ook dat ik heel erg over dingen nadenk waar ik het antwoord niet op kan vinden, komt dit door de vermoeidheid?"
"Bedankt allemaal voor de geruststellende reacties. Ik heb 5 ampullen gekregen waar 25000 IU inzit en nog een herhaalrecept voor nog een keer 5. Ik kan s'avonds echt niet in slaap komen en het lijkt wel of mijn hoofd en hart in sluimermodus staan. Hopelijk slaan de ampullen aan waardoor ik wat minder rusteloos ben over de gehele dag. Ik ben erachter gekomen dat een collega van mij ook hetzelfde mee heeft gemaakt, we gaan samen ervoor"
"Ik dacht dat het vandaag goed ging, maar ik heb nu echt weer een mental breakdown. Ik ben super angstig en ben bang dat ik iemand wat aan ga doen. En een andere kant van me zegt doe het gewoon. Ik denk echt dat ik gek word. Ik kan er niet meer tegen!!!!!!!!!!!!!!!"