#1
Voedselmachine begint weer opgang te komen. Ik begon een beetje door te krijgen dat wanneer ik niks deed eten, de misselijkheid alleen maar toe nam. Toen ben ik met tegenzin voedsel naar binnen gaan werken. Misselijkheid lijkt daardoor af te nemen.
Verders nog steeds erg versuft. (vooral in de ochtend)
Verders nog steeds erg versuft. (vooral in de ochtend)