Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op bed

XTC op bed

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Wat is jullie ervaring met XTC (of MDMA) gebruiken terwijl je alleen thuis bent en op bed ligt?

Ik heb namelijk een paar snoepjes liggen.
Morgen heb ik al weekend
Ook ben ik alleen thuis zonder verantwooordelijkheden
Ik heb wel zin om te gebruiken


Gewoon doen?
Of beter niet? (Wegens stemmingswisselingen ofzo)
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zelf zou de x bewaren tot een tof feestje/festival, dit om misbruik te voorkomen
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laat t inderdaad gewoon liggen, want mezelf kennende ga ik me toch vervelen

Thanks en veel scroll plezier!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het sociale aspect van X wel echt één van de leukste dingen aan de drug. Alleen gebruiken lijkt mij zelf dus echt zonde.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
KropSla zei:
Ik vind het sociale aspect van X wel echt één van de leukste dingen aan de drug. Alleen gebruiken lijkt mij zelf dus echt zonde.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, het is echt wel leuk op een lage dosering. Het zal pp verschillen maar ik hoor het vaker. Op bed is dan weer niet wat denk maar lekker muziek of spel,etjes doen wel.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
In je eentje prima te doen. Gewoon lekker spacen zonder ander mensen om je heen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
In je eentje prima te doen. Gewoon lekker spacen zonder ander mensen om je heen.
Klik om te vergroten...
Precies... In je bubbeltje, euforie, relax zijn, lekker!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan me er echt niets bij voorstellen maar misschien dan toch maar eens een kans geven!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
KropSla zei:
Ik kan me er echt niets bij voorstellen maar misschien dan toch maar eens een kans geven!
Klik om te vergroten...
Wat ik persoonlijk wel vind is dat je thuis een lagere dosering nodig hebt als op een feest. Just try it!
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Nee hoor, het is echt wel leuk op een lage dosering. Het zal pp verschillen maar ik hoor het vaker. Op bed is dan weer niet wat denk maar lekker muziek of spel,etjes doen wel.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook al wel dat het leuk zou zijn qua ervaring, een beetje spacend op bed.
Maar het risico dat ik me alleen ga voelen en me daardoor kut ga voelen of dat ik allerlei mensen ga appen door de behoefte aan communicatie..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je op je eentje zonder drugs het best gezellig kan maken dan kan je dat ook wel met mdma hoor. En als je het benauwd heb om met niemand te kunnen praten/appen licht een vriend(in) in over wat je wil doen en of deze eventueel wil paraat staan voor wat appjes. Wat muziek, gezellige thuiskledij, knus maken in de ruimte waar je gaat gebruiken, wat verduisteren,...

Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekZ zei:
eventueel wil paraat staan voor wat appjes
Klik om te vergroten...

Appen met Mdma op dat is wel de slechste tip in dit rijtje.
Gewoon met iemand samen doen is veel beter.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Pff. Vroeger toen ik nog thuis woonde eind van de nacht terugkomen van een feestje en dan op bed naar t plafond staren, ik krijg er nog de rillingen van als ik daar aan terug denk.

Een duidelijk nee dus.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Genieter zei:
Appen met Mdma op dat is wel de slechste tip in dit rijtje.
Gewoon met iemand samen doen is veel beter.
Klik om te vergroten...

Als je een dosis neemt waarvan je niet meer recht kan kijken word dat inderdaad moeilijk.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekZ zei:
Als je een dosis neemt waarvan je niet meer recht kan kijken word dat inderdaad moeilijk.
Klik om te vergroten...

Met mdma op wil ik gezellig kletsen en knuffelen.
En wil mijn telefoon helemaal niet zien.
Vind de telefoon vaak een stoorzender als ik op de m ben.
Vaak al geklooi met muziek via de computer met bluetooth..
Gooit ie hem er ineens af, misschien wel een bekend verhaal voor vele.
Geklooi met techniek is niks voor mij met een m op.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Juist, je kan wel thuis heel chill doen, maar wel met iemand erbij. Leuker, fijn om te praten of samen tv te kijken, lachen, diepgaande gesprekken of juist niets en alleen maar elkaar checken of je ok gaat.
Vooral dat laatste, is het niet belangrijk dat er dan iemand bij je is? Stel het gaat mis..?

Vind dit stofje nu echt niet leuk om alleen te doen, ga ik me vervelen, uren tv kijken op herhaling, me ergeren aan mijn telefoon en weet ik wat. Plafonddienst alleen, man man man wat een ergernis.

Een dikke vette nee voor mij dus!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekZ zei:
Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je hier een goed punt hebt!
Of jongere mensen weten het ECHTE mdma gevoel niet te herkennen of waarderen? Willen alleen op feestjes hard gaan?
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Ik denk dat je hier een goed punt hebt!
Of jongere mensen weten het ECHTE mdma gevoel niet te herkennen of waarderen? Willen alleen op feestjes hard gaan?
Klik om te vergroten...
Het ECHTE mdma gevoel?? Dat gevoel dat alleen oude knarren kennen? Wat een rare gedachte :shrugwoman:

Zou het heel misschien kunnen dat dat gewoon nogal persoonlijk ligt wat voor jou de ideale omstandigheden zijn voor m, en wat het ECHTE mdma gevoel Is?

Ik ben ook oud :) en toch moet ik er niet aan denken m te nemen op een andere setting dan daar waar ik omringd ben met 'gelijkgestemden' ( voor dat moment). Ik hou gewoon ontzettend van dat sociale aspect, van weer even kinderlijk kunnen spelen met mensen die je net ontmoet hebt. Dansje, spelletje, lollietje uitdelen. Loving it.

Ook wel eens m thuis en in de natuur gehad, kon ik niks mee. Miste in de natuur het mooie van paddo's ( vond alles écht lelijk zelfs), thuis miste ik echt de interactie met anderen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekZ zei:
Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?
Klik om te vergroten...

Mdma is gebruikt in therapie vroeger zodat iemand open werd en meer ging vertellen.
Dus ja een jonger iemand heeft zeker iemand nodig om tegen te kletsten.
Als je dat een paar keer hebt gehad dan zal de behoefde niet meer zo groot zijn als het bdgin.
Maar wees nou gewoon eerlijk mdma is geen drugs om alleen te gebruiken.
Daar hoeft toch voor de rest geen uitleg bij dat snapt iemand die mdma heeft gebruikt best wel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Genieter zei:
Maar wees nou gewoon eerlijk mdma is geen drugs om alleen te gebruiken.
Daar hoeft toch voor de rest geen uitleg bij dat snapt iemand die mdma heeft gebruikt best wel.
Klik om te vergroten...

Zijn hier meerdere leden op het forum die mdma zeker al gebruikt hebben en het alleen kunnen apprecieren maar daar hoef je verder geen uitleg over :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."