#1
Het ziet ernaar uit dat je zelf genoeg research hebt gedaan.
Je weet de risico's.
Aanvaard je die?
Je weet de risico's.
Aanvaard je die?
Zelf in het begin (na 2, 3 keer) ook een paar keer maar een paar weekjes ertussen genomen en dat had zeker veel minder effect. Misschien dat dit bij sommigen niet zo is, maar garantie daarop heb je gewoon niet. Meer waarschijnlijk is dat het gaat tegenvallen zo kort op de laatste keer denk ik.Qua effect zul je wel redelijk hetzelfde voelen denk, gezien je weinig ervaring hebt.
Je hebt zeker gelijk. Spreek voornamelijk uit eigen ervaring. Ik lapte de 3 maanden regel aan m'n laars en heb dat zon 4 jaar volgehouden. Met inderdaad alle gevolgen van dien..Zelf in het begin (na 2, 3 keer) ook een paar keer maar een paar weekjes ertussen genomen en dat had zeker veel minder effect. Misschien dat dit bij sommigen niet zo is, maar garantie daarop heb je gewoon niet. Meer waarschijnlijk is dat het gaat tegenvallen zo kort op de laatste keer denk ik.
De speed gaat zeker wel effect hebben. Neem je ADHD medicatie?Ik denk inderdaad dat ik de XTC dan maar ga skippen. Ik baal er gewoon een beetje van, omdat er erg veel mensen aan de XTC zullen zijn en ik dan ook wel graag mee zou willen gaan in die euforie. Ik heb ADHD dus ik heb geen idee of pep effect heeft bij mij, vandaar nog nooit geprobeerd. Coke ook nog nooit geprobeerd, ik heb er in mijn nabije omgeving negatieve beelden van gezien (verslaving etc) en ben zelf redelijk verslavingsgevoelig. Vandaar dat ik het eerlijk gezegd niet echt durf. Iemand nog andere alternatieven? Anders wordt het natuurlijk gewoon drankjes en af en toe een jointje
![]()
Ik gebruik dagelijks 3 x 2,5 mg dexamfetamine. Echt een lage dosis, maar werkt voor mij perfect. Heb hiervoor methylfenidaat en medikinet gebruikt. Beide waren niet de match voor mij, werd er een beetje opgefokt van en kreeg veel hartkloppingen, weinig eetlust etc. Van dex word ik gewoon meer geconcentreerd, energieker (niet stuiteren maar ik doe gewoon meer op een dag, zonder dat ik heel snel overprikkeld raak). Misschien dat ik wel speed ga proberen morgen dan.De speed gaat zeker wel effect hebben. Neem je ADHD medicatie?
Dat is een vrij lage dosis dex. Qua tolerantie zit je wel goed.In
Ik gebruik dagelijks 3 x 2,5 mg dexamfetamine. Echt een lage dosis, maar werkt voor mij perfect. Heb hiervoor methylfenidaat en medikinet gebruikt. Beide waren niet de match voor mij, werd er een beetje opgefokt van en kreeg veel hartkloppingen, weinig eetlust etc. Van dex word ik gewoon meer geconcentreerd, energieker (niet stuiteren maar ik doe gewoon meer op een dag, zonder dat ik heel snel overprikkeld raak). Misschien dat ik wel speed ga proberen morgen dan.
Wat is een goede beginnersdosis? En kan ik dan morgen ook geen dex nemen? Over het algemeen als ik weet dat ik ga drinken neem ik sowieso alleen in de ochtend m’n dex, maar geen idee hoe dat met speed zit. En is het te combineren met alcohol? Sorry als ik heel veel domme vragen stel, ik weet van speed niet veel af omdat ik altijd dacht dat het toch geen effect zal hebben ivm ADHD.Dat is een vrij lage dosis dex. Qua tolerantie zit je wel goed.
Neem niet meteen te veel speed, anders wordt het een slapeloze nacht.
Denk dat je hier wat info kan vinden. https://drugsforum.nl/threads/het-handboek-speed.34499/Wat is een goede beginnersdosis? En kan ik dan morgen ook geen dex nemen? Over het algemeen als ik weet dat ik ga drinken neem ik sowieso alleen in de ochtend m’n dex, maar geen idee hoe dat met speed zit. En is het te combineren met alcohol? Sorry als ik heel veel domme vragen stel, ik weet van speed niet veel af omdat ik altijd dacht dat het toch geen effect zal hebben ivm ADHD.
Domme vragen bestaan niet. In mijn ogen bestaan domme antwoorden welSorry als ik heel veel domme vragen stel
Das best persoonlijk hoor. Ik heb ook adhd en ga heel goed en met veel euforie op een lage dosis.Waarschijnlijk wordt je best relaxed van speed vanwege de ADHD. Verwacht niet teveel euforie
Ik heb ook adhd en pep geeft me super veel euforie.Waarschijnlijk wordt je best relaxed van speed vanwege de ADHD. Verwacht niet teveel euforie
Ik heb ook adhd en pep geeft me super veel euforie.
Das best persoonlijk hoor. Ik heb ook adhd en ga heel goed en met veel euforie op een lage dosis.
Ik heb nooit medicatie geslikt voor adhd.Hoeveel heb je het dan over? En gebruiken jullie ook medicatie zoals dexamfetamine? Want daar zit wel kruistollerantie in lijkt me
Ik heb nooit medicatie geslikt voor adhd.
Ik krijg van een sleutelpuntje of 2 al echt euforie en het volwaardige speed effect. Wat zal dat zijn? 25-50 mg max? Ik weeg niets af.
Ligt er wel aan of ik al een poosje niets heb gebruikt. Zou ik de week er voor gebruikt hebben, merk ik er wel iets minder van. Maar dat geldt voor iedereen denk ik, met of zonder adhd.
Ik heb ook ADHD en vraag me dan altijd af of wat wij een "volwaardig" effect vinden, dat bij anderen ook zo voelt 😂 zullen we nooit te weten komen denk ik 😁 als het maar goed voelt.
Ik kreeg bij de eerste keer 1,25mg dexamfetamine (oraal!) al euforie... Ik denk dat wij er (zeker zonder medicatie) wellicht gevoeliger zijn voor alles dat op dopamine werkt.
Ik merk wel dat ik vergeleken mensen die geen adhd of aanverwante “aandoening” hebben ik van zo goed als alle drugs minder nodig heb. Of misschien wel minder goed tegen hoge doseringen kan. Vooral met amfetamine, MDMA en cocaïne. Kan zijn dat ik “keihard gaan” gewoon niet lekker vind maar het valt me onder mijn vrienden gewoon op.
Dan zal het eerder toch persoonlijk zijn denk ik en minder aan de adhd liggen.Ik heb dat dan weer niet. Ik heb best veel mdma nodig en ook met andere stoffen lijk ik eerder minder gevoelig dan meer. Ik ben nog nooit te hard gegaan met iets (ja alcohol) en wil eigenlijk altijd meer....maar ik neem van te voren altijd maar een nuchter uitgerekende maxime dosis mee dus dat doe ik niet. Maar voor mdma start ik met 110mg terwijl ik 85kg weeg. Zou wel meet willen maar met twee redossisen zit ik al vet over de regel dus wil het niet nog meet maken. Maar eerder meer dan gemiddeld dan minder hier dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."