#1
Hallo allemaal,
Ik heb even een account aangemaakt op dit forum aangezien ik erg twijfel of ik XTC wil doen met oud en nieuw morgen. Ik heb tot nu toe pas 3 keer XTC gebruikt, met into the woods, een keer thuis en anderhalve week terug op Valhalla. Toch heb ik morgen met oud en nieuw een heel ziek huisfeest waar ik graag een halfje xtc zou willen doen. Ik ben van plan daarna weer een pauze in te lassen en 3 maanden niet te gebruiken. Ik heb al erg veel research gedaan en ik weet dat er aangeraden wordt om telkens een pauze te nemen van 2 a 3 maanden, maar ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met eenmalig achter elkaar gebruiken. Ook vraag ik me af of het wel nut heeft, aangezien je serotonine nog niet helemaal aangevuld is. Een vriend van mij raadde me 4FA aan in plaats van xtc, zal dit beter zijn? Alvast bedankt voor de reacties![:)]()
Ik heb even een account aangemaakt op dit forum aangezien ik erg twijfel of ik XTC wil doen met oud en nieuw morgen. Ik heb tot nu toe pas 3 keer XTC gebruikt, met into the woods, een keer thuis en anderhalve week terug op Valhalla. Toch heb ik morgen met oud en nieuw een heel ziek huisfeest waar ik graag een halfje xtc zou willen doen. Ik ben van plan daarna weer een pauze in te lassen en 3 maanden niet te gebruiken. Ik heb al erg veel research gedaan en ik weet dat er aangeraden wordt om telkens een pauze te nemen van 2 a 3 maanden, maar ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met eenmalig achter elkaar gebruiken. Ook vraag ik me af of het wel nut heeft, aangezien je serotonine nog niet helemaal aangevuld is. Een vriend van mij raadde me 4FA aan in plaats van xtc, zal dit beter zijn? Alvast bedankt voor de reacties