Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 weken tussen XTC gebruik, advies gevraagd

2 weken tussen XTC gebruik, advies gevraagd

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LionkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik heb even een account aangemaakt op dit forum aangezien ik erg twijfel of ik XTC wil doen met oud en nieuw morgen. Ik heb tot nu toe pas 3 keer XTC gebruikt, met into the woods, een keer thuis en anderhalve week terug op Valhalla. Toch heb ik morgen met oud en nieuw een heel ziek huisfeest waar ik graag een halfje xtc zou willen doen. Ik ben van plan daarna weer een pauze in te lassen en 3 maanden niet te gebruiken. Ik heb al erg veel research gedaan en ik weet dat er aangeraden wordt om telkens een pauze te nemen van 2 a 3 maanden, maar ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met eenmalig achter elkaar gebruiken. Ook vraag ik me af of het wel nut heeft, aangezien je serotonine nog niet helemaal aangevuld is. Een vriend van mij raadde me 4FA aan in plaats van xtc, zal dit beter zijn? Alvast bedankt voor de reacties :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze vraag is hier echt heel vaak langs gekomen. :wink:

Het is natuurlijk niet verstandig. Ten eerste is het nog maar erg kort geleden dat je mdma hebt gebruikt. Als dit nou 1,5 maand was, maar 1,5 week... Niet alleen is je lichaam nog in herstel, maar je hebt kans dat je inderdaad maar weinig voelt én daarnaast heb je zo meer kans dat je mdma voor jezelf in de toekomst verpest door je niet te houden aan de richtlijnen.

Maar vele anderen hebben in dezelfde situatie gezeten en daar zaten ook mensen bij die alsnog wel wat voelden en/of niet mdma voor zichzelf hadden verpest.

Het is dus een afweging die je zelf moet maken. En 4-FA werkt trouwens ook (deels) op serotonine dus daar zit je met hetzelfde. Waarom niet gewoon wat drankjes nemen bijvoorbeeld en zo je best doen om je lichaam niet (misschien wel voor niets) te snel weer te belasten met mdma?
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geloof me, het is echt zonde. Je zal een beetje gaan spacen en strak staan, maar amper euforie voelen of andere gave effecten. De kater zal tegenvallen en je verpest het misschien voor de toekomst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."