Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb even een account aangemaakt op dit forum aangezien ik erg twijfel of ik XTC wil doen met oud en nieuw morgen. Ik heb tot nu toe pas 3 keer XTC gebruikt, met into the woods, een keer thuis en anderhalve week terug op Valhalla. Toch heb ik morgen met oud en nieuw een heel ziek huisfeest waar ik graag een halfje xtc zou willen doen. Ik ben van plan daarna weer een pauze in te lassen en 3 maanden niet te gebruiken. Ik heb al erg veel research gedaan en ik weet dat er aangeraden wordt om telkens een pauze te nemen van 2 a 3 maanden, maar ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met eenmalig achter elkaar gebruiken. Ook vraag ik me af of het wel nut heeft, aangezien je serotonine nog niet helemaal aangevuld is. Een vriend van mij raadde me 4FA aan in plaats van xtc, zal dit beter zijn? Alvast bedankt voor de reacties"
"Ik denk inderdaad dat ik de XTC dan maar ga skippen. Ik baal er gewoon een beetje van, omdat er erg veel mensen aan de XTC zullen zijn en ik dan ook wel graag mee zou willen gaan in die euforie . Ik heb ADHD dus ik heb geen idee of pep effect heeft bij mij, vandaar nog nooit geprobeerd. Coke ook nog nooit geprobeerd, ik heb er in mijn nabije omgeving negatieve beelden van gezien (verslaving etc) en ben zelf redelijk verslavingsgevoelig. Vandaar dat ik het eerlijk gezegd niet echt durf. Iemand nog andere alternatieven? Anders wordt het natuurlijk gewoon drankjes en af en toe een jointje"
"In Ganggang zei: De speed gaat zeker wel effect hebben. Neem je ADHD medicatie? Klik om te vergroten... Ik gebruik dagelijks 3 x 2,5 mg dexamfetamine. Echt een lage dosis, maar werkt voor mij perfect. Heb hiervoor methylfenidaat en medikinet gebruikt. Beide waren niet de match voor mij, werd er een beetje opgefokt van en kreeg veel hartkloppingen, weinig eetlust etc. Van dex word ik gewoon meer geconcentreerd, energieker (niet stuiteren maar ik doe gewoon meer op een dag, zonder dat ik heel snel overprikkeld raak). Misschien dat ik wel speed ga proberen morgen dan."
"Ganggang zei: Dat is een vrij lage dosis dex. Qua tolerantie zit je wel goed. Neem niet meteen te veel speed, anders wordt het een slapeloze nacht. Klik om te vergroten... Wat is een goede beginnersdosis? En kan ik dan morgen ook geen dex nemen? Over het algemeen als ik weet dat ik ga drinken neem ik sowieso alleen in de ochtend m’n dex, maar geen idee hoe dat met speed zit. En is het te combineren met alcohol? Sorry als ik heel veel domme vragen stel, ik weet van speed niet veel af omdat ik altijd dacht dat het toch geen effect zal hebben ivm ADHD."