Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstop 5 van de sterkste doorslapers en angstkillers ?

top 5 van de sterkste doorslapers en angstkillers ?

31 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xanax oftewel alprazolam is hetzelfde Alleen werkt xanax door de bekendheid van fabrikant Pfizer met zijn forumele veel minder sterk als op alprazolam de instance release IR en dat zorgt er eigenlijk voor dat de IR oftewel de xanax bars van 0.5mg-2mg veel sterker werken en daardoor tot de meest toxische bebenzo's hoort samen met temazepam en flunitrazepam vooral als je meerdere retard neemt van 2 milligram dan heeft het inderdaad een hele sterke invloed op je zenuwstelsel en dat samen met de combinatie LSD kan ik mij goed voorstellen dat je dan een hele rare combinatie hebt en daardoor deze ervaring hebt ervaren Ik zou hier ook enorm van schrikken als ik jou was. En het zou me niks verbazen als die twee in interactie(s) met elkaar hebben en daardoor veel sterker werken samen

Maar alprozelam instant release zijn heftig omdat ze ook euforische effecten teweegbrengen.
En samen met temazepam één van de meest toxische benzo's die er zijn en flunitrazepam natuurlijk.

Houdt het liever bij je vaste recept !

PS die de xanax 2-4mg instant release bars komen uit China toch?

Anyway be safe!
M
MymeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdloos zei:
Dominal Forte
Klik om te vergroten...
Pakte ik lang omdat mijn slaap zo verstoord Is. Deed me niet veel. Heb dan ook ooit een overdosis gepakt (zelfmoordpoging don't judge) 60 dominal 80mg genomen en 9 seroquel 300. De spoedartsen zeiden dat de seroquel eigenlijk mijn leven had gered. 3 daagjes intensieve zorgen. En neh die drie dagen heb ik nog steeds slecht geslapen. De effecten waren zeer bizar en verschrikkelijk. Mja was ook niet echt de bedoeling het te overleven.
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn psychiater heeft me uit gelegt dat diazepam de moeder van alle pammen is en daar voor het meest effectief is om door te slapen.. bijvoorbeeld lorazepam 10 mg staat gelijk aan 75 mg dia maar lora werkt veel korter wel sneller je zit binnen notime op de piek.. waar dia veel minder schommelt en tot wel 30 uur actief is in je bloed ik wou ook anderen maar ze zeiden om dat ik al 80mg op een dag slik heeft het geen zin om over te stappen want ik zou der alleen maar op achter uit gaan.. maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden doricum heb gehad maar niet via de doktor en daar sliep ik gewoon op 1 pil zeker 12 uur op maak niet uit hoeveel ik had gesnoven...
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lorazepam is een echte angstkiller en stress reliever.
Goeie doorslaper totdat je gewenning krijgt
In 5+ MG heeft het me ook neergehaald terwijl ik strak stond.
Zodra ik angst ondervind neem ik 1MG en 30minuten later is het zo goed als weg.
d
dronecastLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat is de top 5 van de sterkste doorslapers en angstkillers ?


Flurazepam zou ik graag eens willen proberen hoeveel keer sterker is dit dan clonazepam want deze doet bij mij ook niet zoveel meer , en als angstkiller staat midazolam nog op mijn lijstje, angstkillers zoals xanax , bromazepam , diazepam , clonazepam is ook een angstkiller voor overdag ' en doorslaper , maar neem dan teveel dus neem ik deze niet overdag maar om te slapen , probleem is dat ik s'nacht om 3 uur ongeveer al wakker wordt en 5 mg lorazpam neem en dan ook niet meer in slaap val ? MVG

hoofdvraag hoe sterk is flurazepam eigenlijk ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het eenmalig neemt (27,5mg) werkt het iets sterker dan diazepam. Als je de dag erop weer flura neemt werkt het stukken sterker als diazepam. Door de halfwaardetijd van boven de 70uur. Wees voorzichtig ermee de kans op vallen word dagelijks groter..

Geef mij maar Nembutal waar ik de volgende dag fit mee op sta of seconal..

Mja artsen schrijven dat niet zomaar voor. Tenzij je dok van de oude stempel is , dan heb je een kans.

Ik dwaal af heb deze top 4 persoonlijk:

1 Nembutal
2 Seconal
3 Flurazepam
4 Diazepam

Voorzichtig met barbs! :)
d
dronecastLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Als je het eenmalig neemt (27,5mg) werkt het iets sterker dan diazepam. Als je de dag erop weer flura neemt werkt het stukken sterker als diazepam. Door de halfwaardetijd van boven de 70uur. Wees voorzichtig ermee de kans op vallen word dagelijks groter..

Geef mij maar Nembutal waar ik de volgende dag fit mee op sta of seconal..

Mja artsen schrijven dat niet zomaar voor. Tenzij je dok van de oude stempel is , dan heb je een kans.

Ik dwaal af heb deze top 4 persoonlijk:

1 Nembutal
2 Seconal
3 Flurazepam
4 Diazepam

Voorzichtig met barbs! :)
Klik om te vergroten...



Wat zijn eigenlijk de sterkste van deze 3 medicijnen flurazepam , etizolam , pyrazolam ?

flurazepam zal voor volgende maand zijn , wat is de hoogste dosis in mg wat je kan verkrijgen en hoeveel stuks zitter er in , en zijn een van deze middelen allemaal sterker als clonazepam , zelf denk ik wel dat clonazepam minder is maar hoeveel ? MVG
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flurazepam met maximale dosis van 30mg waarvan 27,5mg actieve stof(fen). Zit in capsules , 30 in doos hoeveel sterker het is is niet te zeggen. Bij andere werkt clonazepam namelijk weer beter.
Vind het zelf stukken minder sterk dan de 3 die jij noemt , voor zover je daar wat aan hebt.
d
dronecastLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Flurazepam met maximale dosis van 30mg waarvan 27,5mg actieve stof(fen). Zit in capsules , 30 in doos hoeveel sterker het is is niet te zeggen. Bij andere werkt clonazepam namelijk weer beter.
Vind het zelf stukken minder sterk dan de 3 die jij noemt , voor zover je daar wat aan hebt.
Klik om te vergroten...


Heb nog een vraagje hoeveel is de maximale dosis van Flunitrazepam ? Dit is ook een doorslaper van hoeveel mg weet ik niet ? En hoeveel sterker is dit als clonazepam ? Zijn er in die doosjes van Flunitrazepam ook dertig stuks ? En de prijs modknip geen prijzen svp maar hoeveel stuks daar inzitten weet ik niet ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
2mg flunitrazepam is de hoogste dosering ook per 30.
Ken alleen dormicum daar zitten er slechts 20 in een doosje. Verder bijna altijd per 30 stuks.

Ga niet teveel zelf dokter spelen , kost je onnodig veel geld. Plus ik begrijp de klachten waar je het voor neemt. Ik zou naar de arts gaan en me die op onderhoudsdosis zetten icm therapie of yoga of iets :)
d
dronecastLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
2mg flunitrazepam is de hoogste dosering ook per 30.
Ken alleen dormicum daar zitten er slechts 20 in een doosje. Verder bijna altijd per 30 stuks.

Ga niet teveel zelf dokter spelen , kost je onnodig veel geld. Plus ik begrijp de klachten waar je het voor neemt. Ik zou naar de arts gaan en me die op onderhoudsdosis zetten icm therapie of yoga of iets :)
Klik om te vergroten...


Ik ga me binnenkort flunitrazepam bestellen van 2mg ( ik las wel dat de EG van flunitrazepam ) minder zijn die van roche ? klopt dit of is dit een fabel , las ook dat dit merk in nederland zeer moeilijk te verkrijgen is ? gelukkig heb ik daar geen last van omdat ik mijn apotheker al gebeld heb of deze te verkrijgen zijn . Mvg
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Generieke medicijnen werken hetzelfde als Sandoz of Roche etc. Kan voorkomen dat x of y beter werkt. Zelf vind ik eg net zo goed als roche flunitrazepam.

Doe voorzichtig als je het dagelijks gebruikt; je zult last krijgen van spierverslapping met mogelijk een soort dronken gevoel.

Het beste advies is om een vaste dosis bijv 2mg aan te houden. In verband met afhankelijkheid om iets te noemen.

Raad je nogmaals aan wat te doen aan de oorzaak van de klachten ipv het weg te slikken.

Peace en beterschap / succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."