"Dit is een hulpvraag en een trip report in 1. Ik denk te weten wat er fout ging maar weet het niet zeker, dus als er iemand verstand van heeft graag je gedachten er over en anders hoop ik dat ik er achter kom door gewoon te doen wat ik denk wat juist is en iemand anders ken leren van me fouten.
Ik begin bij het begin.
Ik en me neefje zijn al ervaren trippers met Lsd en paddo's en truffels en Lsd is echt vet de rest is het net niet naar mijn mening. We hebben een keer san perdo geprobeerd maar die hadden we te snel gedroogd en werkte niet helaas, hoop moeite voor nix. DMT hebben we ook vaak gedaan maar was moeilijk aan te komen en duur en ayahuasca stond op ons lijstje, dus we dachten we gaan het zelf maken. Er werd ons verteld dat het moeilijk is om te maken en beter niet doen omdat het zonde van het geld is maar we zijn eigenwijs. Hoe we aan de info zijn gekomen zeg ik niet wil niemand aanzetten tot.
DMT is gelukt eerste keer weinig, 2e keer een nette yield. Maar de ayahuasca dat is tijdrovend en wouden eerst een beetje maken kijken of dat de manier is.
Kortom we hebben gedaan we hadden ongeveer 300 ML gemaakt na een paar weken ging ik het testen we gebruiken de Syrische wijnruit apart. Dus ik las je moet tussen de 3 a 5 gr van het Syrische wijnruit nemen, en dat je zo min mogelijk moet nemen der van want het geeft een misselijk gevoel en te veel word dat heel erg en verpest de trip.
Donderdag:
Dus ik neem 5gr van het Syrische wijnruit in met wat water en een halve kopje van de aya thee want las dat dat gebruikelijk is. na een half uur kots🤢🤮 alles eruit en voelde nix. We hadden de helft over van de aya thee. missie gefaald
Vrijdag:
Ik hou vol, ik maak het Syrische wijnruit fijn in een vijzel en maak er bommetjes van in een vloeitje nu doe ik 4,5 gr. Merk het na 25 min al een stoned gevoel en neem gezien we niet veel aya thee hebben maar een shotje van 2cl aya thee super smerig BTW na 10 min nog een shotje en na 10 min nog een half shotje maar toen voelde ik hem al een beetje heb begint mooi zag mooie dingen alles bewoog en na een uur moest ik kotsen🤮 er kwam voornamelijk van het Syrische wijnruit uit, na 10 min overgeven was het over en ging ik best hard zag allemaal dingen vond het geweldig en kwam iemand die zei ja ken hier veel geld mee verdienen en zag allemaal mensen in een ruimte op een bedje trippen en dacht nee nee jou ken ik, jij bent bill👹van gravity falls (dat is een tekenfilm). ik zei nee dat gaan we niet doen als mensen hier klaar voor zijn komt het van zelf op hun pad. Toen schoot ik door de ruimte en moest ik iets doen, mag niet zeggen wat. Blijkbaar deed ik het goed want er kwam een iets Ik noem het het universum en die zei je bent geslaagd je hebt de test goed gedaan je bent een goed mens. Je bent klaar om te weten wat je wilt weten maar je weet alles al want je doe het al goed in het leven. De trip verliep voor de rest aangenaam ik was blij dat het gelukt was en een ervaring waar ik op hoopte.
Nou komt het omdat het zo vies was en ik 2 shotjes nodig had dacht ik en me neefje als we hem nou 2 x zo sterk maken dan hoef je minder vieze shotjes te nemen.
Dus wij weer de keuken in en het 2x zo sterk gemaakt maar dan meer omdat het een hele klus is. Ging nog wat fout het kookt 1x 2 sec over.
Dus we waren klaar laten het staan in de koelkast gieten het een paar x over, als er een bodem in de pot zit want die heb je niet nodig.
Na een week ging ik weer testen.
Vrijdag:
ik had de aya thee een beetje over gegoten in een klein flesje was 120 ml die zette ik in een pan met kokende water om op te warmen.
Ik nam 2,5 gr gemalen Syrische wijnruit in (bommetjes) en nam 2 shotjes van 2cl want wou weten hoe diep ik kon gaan. Het duurde niet lang voor het werkte 15 min ongeveer maar voelde beetje leeg meer als een LSD trip kosten na een 20 min en klaar, me vriendin zat de turtles film te kijken en dat was heel vet op de achtergrond toen ik naar de wc ging zag ik wel een gedaante👻 ff checken hoe het ging, na 2 uur ging ik ff buiten tabak roken en ineens was het weg dus ik nam weer Syrische wijnruit bij dit x 2 gr en 1, 2cl shotje ging weer kotsen na 20 min en ging ff een uurtje hard en was weer weg nam weer een shotje 2cl die werkte half uurtje en toen dacht ik probeer het ander x weer.?Al en al dacht ik het ken misschien nog wel wat sterker want de eerste 2 shotje waren niet zo als de eerste x.
Zaterdag:
ik had al gelezen over thee maken van de Syrische wijnruit maar ook dat is vies en dacht ook dat is veel werk maar dat viel mee dus ik dacht ga dat proberen want las ook over extract en dat dat langer werkt maar dat eerst dit goed hebben voor ik het ga verlengen.. gelukkig.. ik theetje van gemaakt las als je thee maakt verlies je 1 a 2 gram dus dat moet je meer doen dus deed 6 gr vermalen Syrische wijnruit en las dat je munt er in ken doen tegen de misselijkheid en smaak, thee moet je kwartier tot half uurtje in koken had ongeveer 40 min gedaan want dan was het minder om te drinken was niet vies door de munt kreeg beetje prut binnen maar good viel mee, 2 min later voelde me stoned, ik wachten 20 min en nam een shotje aya thee, wilde eigenlijk 2 maar er zaten nog maar 2 in me flesje en dacht eerst dit op maken en dan pas nieuwe pakken en laat ik eerst 1 nemen, en deze x was het shotje niet vies, na 5 min was het prachtig was net als me intense DMT trips, zag 🦄mooie en leuk dingen beetje tokidoki achtig als je weet wat dat is, maar het ging harder en harder en bewoog sneller en sneller en dacht als nog sneller gaat is niet chill 4 uur lang. Ik ging naar de wc en toen kwam de gedaante👻 weer en zei meteen tegen me je hebt te veel dit gaat niet goed. Dit is niet de bedoeling we gebruiken dit recept al duizenden jaren en jij gaat er mee spelen dat is niet de bedoeling ik kwam van de wc en ze 👻bleef bij me ze zei ik laat je niet alleen. de misselijkheid klapte in als een bom en heb een uur tot ander half uur gekotst🤮 zonder dat er iets uit kwam, me lichaam trilde het voelde alsof ik af gebroken werd en in elkaar gezet werd tegelijk de gedaante 👻zei steeds luister naar je lichaam je lichaam weet wat ie moet doen maar door de maoremmer ken het niet. dus probeerd iets anders met de dmt geef het tijd geduld hebben. onder tussen stond gardians of the galaxy 2 op de achter grond op en ik zag de planeet ego hoe mooi en de gedaante👻 zei er zijn planeten die zo mooi zijn ik ken je laten zien maar is niet zeker of je terug komt, toen begon de hele kamer te scheuren en zag ander ruimtes in andere dimensie en toen kwam net het stukje in de film dat ze door de poorten gaan jumpen en bijna uit elkaar klappen (Guardians2) en ik dacht zo voel ik me nu ook en de gedaante👻 zei dat komt omdat je nu zo tapt in ben, mensen zijn daar niet voor gemaakt we kennen een beetje zijn en met beetje hulp iets meer, maar jou hadden we al beetje extra gegeven bij je geboorte en nu ben veelste tapt in, je lichaam ken het niet handelen en weet niet of het moet opgeven en dood gaan of blijven vechten. ik was te bang om op me telefoon op te zoeken of overdose ken krijgen van dmt maar dacht ook hoe ken het nou dat ik van 1 shotje nu zo hard ga uiteindelijk wou ik weg ik wou met de gedaante👻 mee maar me lichaam zei nee ik lijden en jij lijden.. je laat me niet kramperen hierzo terwijl jij lol in de ruimte heb en mooie dingen zien. Dus ik bleef, moest me vriendin roepen dat ze me ff moest aarden en dat deed ze dat was fijn. Uiteindelijk heeft ze Dr. Strange opgezet en dat was ook wel fijn, ik luisterde naar wat er gezegd werd en begon het beetje te doen me zelf weer kracht geven. tijd ging super langzaam op dit punt.
gedaante👻 zei dat ik dus te veel van die Syrische wijnruit had genomen en daarom krampeerde en dat ik het fles niet heb geroerd of geschud en daarom de dmt meer naar onder is gegaan en ik dus van 1 shotje veeel harder ging dan de avond der voor van 2 shotjes. uiteindelijk de 4 uur waren voorbij en het was weg.
Nou was me eerste gedachte toen ik super slecht ging ik neem slaappil en ga slapen wat ik wel eens met LSD heb gedaan en goed werkte maar omdat je toch een MAO remmer genomen leek me ook geen goed idee en de gedaante👻 zei dat ook tegen me dat ik dat niet kon doen.
Maar me vraag is weet iemand wat ik fout deed met de Syrische wijnruit thee?
En moet ik goed roeren voor ik de aya thee over zet in een kleiner flesje en in dat flesje ook goed blijven roeren/schudden zodat de sterkte het zelfde blijft of zakt de dmt niet?
Als het toch te sterk is ken ik het dan verdunnen met water? of moet ik halve shotjes nemen van 1cl?
alvast bedankt voor de tijd en belangstelling
hoop dat iemand me ken helpen en iemand van me lessen ken leren.
ik heb me neefje in elk geval tikkie gestuurd voor lesgeld voor de les die ik voor hem heb geleerd👽"
In: niet klote met het duizenden jaren oude recept!!! wie weet of ik het goed heb met wat er fout ging?
1-1-2024