#1
Heb vrij recent opnieuw gebruikt na 14 maanden niet en het gevoel van de allereerste keer niet mogen herbeleven. Denk dat je dat nooit meer kan.
Volgens mij las ik dat hier toen op het forum.Nooit meer baseer je dan op je ervaring in de afgelopen jaren of op feiten? Hoewel er lange-termijn neurologische schade kan volgen na misbruik is 'nooit' toch iets te definitief als je bekijkt hoe het menselijk lichaam werkt. Ja, het herstel kan zeer lang duren (misschien wel jaren). Maar nooit meer herstellen is echt onzin en zo'n heftige conclusie baseren op anekdotische/persoonlijke ervaring is gevaarlijk. Er is voldoende wetenschappelijk materiaal op gebied van de lange-termijn effecten van MDMA.
Is ergens een topic over al. Heb alleen ff geen zin om te zoeken maar is vast makkelijk vindbaar. @SpaceilVolgens mij las ik dat hier toen op het forum.
ja ik heb ook geen zin om het te zoekenIs ergens een topic over al. Heb alleen ff geen zin om te zoeken maar is vast makkelijk vindbaar.
Nooit meer baseer je dan op je ervaring in de afgelopen jaren of op feiten? Hoewel er lange-termijn neurologische schade kan volgen na misbruik is 'nooit' toch iets te definitief als je bekijkt hoe het menselijk lichaam werkt. Ja, het herstel kan zeer lang duren (misschien wel jaren). Maar nooit meer herstellen is echt onzin en zo'n heftige conclusie baseren op anekdotische/persoonlijke ervaring is gevaarlijk. Er is voldoende wetenschappelijk materiaal op gebied van de lange-termijn effecten van MDMA.
Nooit meer baseer je dan op je ervaring in de afgelopen jaren of op feiten? Hoewel er lange-termijn neurologische schade kan volgen na misbruik is 'nooit' toch iets te definitief als je bekijkt hoe het menselijk lichaam werkt. Ja, het herstel kan zeer lang duren (misschien wel jaren). Maar nooit meer herstellen is echt onzin en zo'n heftige conclusie baseren op anekdotische/persoonlijke ervaring is gevaarlijk. Er is voldoende wetenschappelijk materiaal op gebied van de lange-termijn effecten van MDMA.
Er is een post hier op het forum, van iemand.. maar geen idee waar het is. 😜nonnie klaar..
hij zegt dat er mensen zijn die zeggen
dus hij haalt alleen een subjectieve ervaring aan van andere mensen.. duidelijk toch.
en heeft hij het over neurologische schade?
het zo ook kunnen komen omdat je de eesrte keer niet weet wat er gaat komen etc.
dus jij speculeert meer dan MDMAzing.
Wat zijn we toch lui. 😂Er is een post hier op het forum, van iemand.. maar geen idee waar het is. 😜
Probably spaced ik tering hard op mdma en verzon ik deze goddelijke naam.Wat zijn we toch lui. 😂
Maar nu vraag ik me af, hoe kwam jij bij de naam MDMAZING? Was je voor de Ket eerst groot MDMA fan? 🤔
Er is een post hier op het forum, van iemand.. maar geen idee waar het is. 😜
Ben ik het dus wel mee eensDat je eerste keer altijd bijzonder blijft ligt dit m.i. vooral aan psychologische redenen.
het is juist de consensus onder ervaringsdeskundigen.. statistieken zijn ook onderdeel van wetenschap.Wat ik vooral probeer te zeggen is dat je niet zomaar tegen iemand kunt zeggen op een forum 'omdat je dit middel misbruikt hebt zul je de magie nooit meer ervaren'. Dat is een vrij stevige conclusie die niet samenhangt met het wetenschappelijk materiaal m.b.t. MDMA, een conclusie die dus niet per se gegrond is. Je moet echt voorzichtig zijn als het gaat om conclusies over de long-term effecten van MDMA.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."