Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPas op met Zolpidem

Pas op met Zolpidem

38 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog nooit geheugenverlies gehad of zonder dat ik het wist bijgepakt :confused:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
bier zei:
Ik heb nog nooit geheugenverlies gehad of zonder dat ik het wist bijgepakt :confused:
Klik om te vergroten...
Haha, als je zonder te weten iets bijpakt dan weet je dat ook niet hè! :grin:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ook al vaker bizarre situaties voorgehad met zolpidem. Ben het moeten beginnen nemen voor echte slaapproblemen, maar zag al snel de recreationele waarde erin voor mezelf. Ik gebruik het nu al een jaar, wel met een paar tussenstoppen, maar kan er nu geen roes meer uitkrijgen. Heel jammer of ik moet al een 40-50 mg gaan pakken en das toch net te veel gezien mn doosjes maar uit 30 bestaan en ik dit dan elke avond doe.

Ook de anterogade amnesia is heel bekend, heb al heel vage verhalen van mn vrienden gehoord dat ik naar hun belde en dat ik vanalles tegen hun zei op msn en dergelijke, terwijl ik er helemaal niets van wist.
S
Sal ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond ze recreatief wel leuk op deze manier
2 zopiclon van 7.5mg, iets minder dan een halve fles wijn, 2gr wiet in een goede thee
(dat niet allemaal in 1 keer, maar gespreid over 3u)

De pillen op zich vind ik weinig aan recreatief, tegen dat je iets voelt heb je al snel gaten in je geheugen en in combinatie met alcohol is dat alleen maar vlugger en je kan lelijk op je bek gaan...
Kan je beter gewoon een joint roken...

Je vergeet trouwens echt dat je ze genomen hebt, ik heb eens notities genomen toen ik wakker was met zopiclon.
En als je bvb 2 pillen hebt klaargelegd ga je vaak vergeten dat je de 2e al genomen hebt.

notities maken voor jezelf bij gebruik van zopiclon is echt handig heb ik gemerkt.
S
SNICKERSLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolpidem; laatst eens een documentaire op tv gezien hierover, dit gaven ze aan mensen die al jaren in een coma lagen denk ik, zeg maar als kasplantje wel leven maar geen reacties op niks voor jaren lang, geen coma ma wel zoiets meer dood als levend dus.(hersendood dus)

Wat gebeurt met zolpidem ze werden wakkker en begonnen weer te leven, afgestorven hersenfuncties kwamen weer tot leven op den duur zolang ze deze middelen namen.
Ook lieten ze mri,s en toestanden zien wat er met de inhoudje van je kop gebeurt, nait normaal ik sweer het je swa afblijven dus.

Kortom als je hersendood bent ideaal! ma voor de redelijk gezonden onder ons, zou ik zulk potente shit waarvan niemand precies weet wat het doet en hoe, noooooit en of te nimmer nemen wie weet watskeburt.

Levensgevaarlijk :openmouth:
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#6
miss ook ergens een bron ofzo? want iedereen kan natuurlijk dingen gaan roepen op het internet hé :)
S
SNICKERSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet wat ik gezien heb was echt bizar zoek een beetje op brain dead en zolpidem. staat vast ook op you tube http://en.wikipedia.org/wiki/Persistent ... tive_state
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had laatst microsoft flight simulator x gespeeld terwijl ik zolpidem op had. Nou normaal lukt me dat wel al ben ik geen piloot, maar ik kan een jet wel netjes in de lucht houden etc. Maar ik geloof dat ik met de zolpidem zo'n 5x ben gecrasht.

Het plan was om van eindhoven naar berlijn te vliegen, maar toen ik in gelderland aankwam heb ik 't maar opgegeven want ik lag op de grond te stuiteren :tearsofjoy:. Ik begreep niks meer van de instrumenten en de GPS, grappig om te zien wat voor denderend effect 1 pilletje heeft.
y
yuerk852Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Self-help (joke)

I went into a bookstore the other day and asked the woman behind the counter where the self-help section was. She said, "If I told you, that would defeat the whole purpose." (note: "self-help" has two meanings 1) you take without paying 2) you can choose as you like)


No money no way in real life,no gold no way in game!
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
bier zei:
Ik heb nog nooit geheugenverlies gehad of zonder dat ik het wist bijgepakt :confused:
Klik om te vergroten...
Haha, als je zonder te weten iets bijpakt dan weet je dat ook niet hè! :grin:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk wel, je weet toch hoeveel je er nog had? :confused:
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sinds lange tijd nog eens zolpidem gaan halen (ga binnenkort een paar dagen op reis, altijd handig als effectieve slaappil, in een vreemd bed). Ik wou ze ook nog eens een keer recreatief gebruiken, maar ken reeds het effect van ongecontroleerd bijnemen. Bovendien ooit ook een black out op gehad, dus deze keer wat activiteiten bijgehouden in een tekstbestandje. Ik wou 1, maximum twee nemen; uiteindelijk zijn het er nog 6 geworden, maar bizar genoeg ook telkens mooi genoteerd wanneer ik bijpakte. :confused:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
MrEko zei:
Sinds lange tijd nog eens zolpidem gaan halen (ga binnenkort een paar dagen op reis, altijd handig als effectieve slaappil, in een vreemd bed). Ik wou ze ook nog eens een keer recreatief gebruiken, maar ken reeds het effect van ongecontroleerd bijnemen. Bovendien ooit ook een black out op gehad, dus deze keer wat activiteiten bijgehouden in een tekstbestandje. Ik wou 1, maximum twee nemen; uiteindelijk zijn het er nog 6 geworden, maar bizar genoeg ook telkens mooi genoteerd wanneer ik bijpakte. :confused:
Klik om te vergroten...

Oeh interessant, heb je dat toevallig ergens op je computer staan? Ik zou 't wel willen luisteren als je 't wilt delen :).
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#13
't is maar een simpel kort tekstbestandje, ik zal het even posten (inclusief spelfouten en bizar stukje):
21:15 INNAME 1ste Zolpidemmetje, weggespoelt met Golden Power.
22:11 Stukjes tekst bewegen als puzzelstukjes, lichaamstabiliteit waardeloos.
22:40 Sonde van de zendtijd.
23:00 INNAME 2de Zolpidemmetje, weggespoelt met Golden Power.
23:05 Naar toilet met boek. heel mooi Boek.
23:50 terug binnen. - elementen (letters, tekens, lijnen) lijken dikker en dikkenekerig.
--- internetten, tv kijken, bleh ---
01:10 INNAME 3de & 4de Zolpidemmeje, weggespoeld met Golden Power.
01:11 (menauaamnzmr
220::
06:?? wakker geworden zetel - tip: ga niet liggen
07:00 verdere poging met INNAME 5de & 6de Zolpidemmeptje
07:001 Porno? Internet?...
09:45 klaargkomen; naar bed
11:30 wakker, een beetje
Klik om te vergroten...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Whoaw, je gaat de hele avond door. Voelde je je een beetje uitgerust toen je weer wakker was?

En ik las "bestandje" verkeerd, ik dacht dat 't een "bandje" was, als in een cassette bandje. Mijn fout :grin:.
D
DonPadrePadroneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er is geen verschil tussen benzos en zolpidem qua bijwerkingen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
DonPadrePadrone zei:
Er is geen verschil tussen benzos en zolpidem qua bijwerkingen
Klik om te vergroten...
Allereerst reageer je op een topic van 8 jaar oud...

En je reactie klopt inhoudelijk ook niet, zolpidem heeft oa een aanzienlijk grotere kans op slaapwandelen dan benzo's. Zeggen dat er geen verschil in bijwerkingen zit is dus niet waar.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Graag zou ik even willen zeggen dat je moet oppassen met Zolpidem / Stilnoct / Ambien.
Ik had er 2 genomen wat totaal 20mg. Dit resulteerde tot hevige hallucinaties. Ik dacht dat ik in een discotheek was. Uiteindelijk werd ik de volgende ochtend wakker met zeer gave herinneringen. Ik herinnerde me dat ik een douche nam en dat mijn kamer ineens in een discotheek veranderde. Ik had ook sporen gevonden van :kots: in de badkamer. Ik nam mijn medicijnendoosje en zag dat al de zolpidem pillen op waren. Ik had er 10. In het doosje lagen er 10 lege omhulsels van Zolpidem. Blijkbaar had ik ze in de nacht onbewust allemaal ingenomen...

Tja. Daarom dat ik even waarschuw dat je best aan je dosis houdt, namelijk 10mg, en als dat geen effect heeft je dosis niet verdubbelen... Ik heb hier ook mijn lesje uit geleerd,dat ik namelijk nooit meer dat spul slik.
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb net hetzelfde meegemaakt Pammer.
Ik had dus laatst een strip zolpidem weten te bemachtigen aangezien ik er een heel vette ervaring op had gehad toen ik op reis was en het gewoon nam om te slapen. Dit keer wou ik er dus even mee experimenteren.
Zo gezegd zo gedaan, ik neem 20mg en wacht het effect af. Het laatste beeld dat ik in mijn hoofd heb is dat ik naar Troy ben aan het zien in de zetel. Het volgende is dat ik om half vier 'snachts op de grond wakker word in de berging (waar de hond dus slaapt) terwijl diezelfde hond me is aan het aflikken.
Ben toen maar gewoon in men bed gaan liggen om te slapen en de volgende dag gewoon naar school geweest. Toen ik echter die dag nog een poging wou wagen bleek mijn strip al leeg te zijn :P . Ik had die ene nacht dus alle pillen ingenomen en had de hond me niet wakker gemaakt dan was had men moeder me zeker daar op de grond gevonden :grin: .
Wat hou ik toch van dat dier :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb ook wel is hallucinaties gehad onder invloed van redelijk wat flunitrazepam (6 mg) en echt levensecht maar was maar halfwakker waarvan je je de volgende dag afvraagt wat is er nou gebeurd en wat niet ?
Ik reageerde ook op de dingen die er gebeurde onderbewust.
Verder ken ik ook een jong die ze fluni's is kwijt geraakt na inname er van maar hij heeft ze nooit meer gevonden :wave:

Maargoed jou waarschuwing gaat over Zolpidem,toch best wel ziek als je ze onbewust neemt he.
Iedereen moet zijn eigen grenzen kennen,een ander zal mischien geen problemen hebben met 20 mg,of 6 mg flunitrazepam.
Nou jij hebt je grens gevonden zo te horen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."