#1
Ik had laatst microsoft flight simulator x gespeeld terwijl ik zolpidem op had. Nou normaal lukt me dat wel al ben ik geen piloot, maar ik kan een jet wel netjes in de lucht houden etc. Maar ik geloof dat ik met de zolpidem zo'n 5x ben gecrasht.
Het plan was om van eindhoven naar berlijn te vliegen, maar toen ik in gelderland aankwam heb ik 't maar opgegeven want ik lag op de grond te stuiteren
. Ik begreep niks meer van de instrumenten en de GPS, grappig om te zien wat voor denderend effect 1 pilletje heeft.
Het plan was om van eindhoven naar berlijn te vliegen, maar toen ik in gelderland aankwam heb ik 't maar opgegeven want ik lag op de grond te stuiteren
