#1
Ik heb je al geantwoord via PB. De mensen hierboven hebben nuttige dingen te melden.
Hopelijk kun je er iets uithalen. Sterkte!
Je hebt ook echt gelijk maar die angst is zo groot snapje , angst dat het nooit meer over gaat etc , angst dat ik mn leven heb verpest & nooit meer hetzelfde ga worden. Maar je hebt gelijk , moet proberen die cirkel te doorbreken, alleen hoe ik daarmee moet beginnen is lastig.
Daarom moet je dus klein beginnen: jas aan, naar buiten en gaan wandelen of fietsen. Zoek de natuur op, daar is het makkelijker om je hoofd leeg te krijgen. Doe dat nou eerst maar en kijk wat voor effect dat heeft op je angst.Je hebt ook echt gelijk maar die angst is zo groot snapje , angst dat het nooit meer over gaat etc , angst dat ik mn leven heb verpest & nooit meer hetzelfde ga worden. Maar je hebt gelijk , moet proberen die cirkel te doorbreken, alleen hoe ik daarmee moet beginnen is lastig.
ik hoop t echt enorm , want atm zie ik het allemaal gewoon echt slecht in, sinds voelt de dood als enige oplossing snapje , zo donker voelt t aan atm.
www.113.nl
Dit is het beste advies wat ik je kan geven! Heb er zelf ook ervaring mee en dacht echt dat ik mezelf verkloot had, big suprise, dat was niet zo. Toen ik door had dat het wel weer goed kwam ben ik er echt veel anders in gaan staan. Je moet echt proberen die mindset vast te houden.Heb zelf ook wel eens tijdje gehad dat ik me angstig voelde na xtc.
Maar ik bleef tegen mezelf zeggen dat het vast niet meer goed kwam.
Dat ik er van alles aan had over gehouden.
Zolang je dat denkpatroon aanhoud blijf je in die cirkel.
Je maakt jezelf helemaal gek in je hoofd!.
Geloof mij het gaat helemaal goed komen serieus.
Maar daar moet je eerst zelf van overtuigd zijn.
Nu blijf je in deze angst..
Het is goed te praten over hoe je je voelt maar zoek ook afleiding.
Wandelen, sporten, serie kijken enz enz.
Verzet je gedachten zodat je niet voor de volle 100% alleen maar op je angst bent gericht.
Je komt hier uit echt waar maar daar moet je zelf ook in gaan geloven!!
ik hoop t echt enorm , want atm zie ik het allemaal gewoon echt slecht in, sinds voelt de dood als enige oplossing snapje , zo donker voelt t aan atm.Wellicht met partner/ouders iemand over praten en natuurlijk de psycholoog. Start met positieve dingen. Ga aan jezelf werken, beweging en sport kan hier heel belangrijk in zijn. Zoek afleiding, ga dingen doen, maak je huis schoon.. ik noem maar wat. Alleen jij kan er verandering in brengen, dus jij zal uit dit negatieve spiraal moeten klimmen. Ik ben geen ervaringsdeskundige of iets, maar zoals je klinkt is dit zeker iets waar je gewoon zelf uit kan komen of met hulp van bijv. een psycholoog.
Ik loop nu bij een psycholoog . Ik ervaar ook sinds kort ruis in mn beeld ( of tenminste sinds kort valt t me op ). Ben serieus echt angstig man, het leven voelt echt kutHet lijkt me niet dat dit 2 maanden later nog door de drugs komt. Wellicht even langs een psycholoog, via de huisarts? Is wel iets om naar te laten kijken.
Vertel je deze dingen om allemaal aan je psycholoog? En je zorgen over dat het door de drugs komt? Hij of zij kan je het beste informeren.Ik loop nu bij een psycholoog . Ik ervaar ook sinds kort ruis in mn beeld ( of tenminste sinds kort valt t me op ). Ben serieus echt angstig man, het leven voelt echt kut
Ik heb wel nare ervaring gehad . Ben bij het overlijden van een direct familie lid geweest . Maar is het mogelijk om na het gebruik van xtc je nooit meer hetzelfde te voelen?Lijkt me stug dat je eerst 7weken in orde bent, en dan plots zo'n ernstige klachten ervaart. Is er iets veranderd aan uw patroon?Minder slaap?Meer stress? Bepaalde medicijnen etc?
Ik heb wel nare ervaring gehad . Ben bij het overlijden van een direct familie lid geweest . Maar is het mogelijk om na het gebruik van xtc je nooit meer hetzelfde te voelen?
Ik heb wel nare ervaring gehad . Ben bij het overlijden van een direct familie lid geweest . Maar is het mogelijk om na het gebruik van xtc je nooit meer hetzelfde te voelen?
Zoals ik je ook per PM vertelde: bang zijn dat er geen verbetering komt is wat ervoor zorgt dat er geen verbetering komt...Ik ben zo angstig dat er geen verbetering komt
Omdat dat een hele nare ervaring was. Soms denk ik ook dat ik last heb van HDDP, en dat is natuurlijk een gevolgd wat je kan over kan houden door xtc. Daarom denk ik er steeds zo overna.Het is gewoon raar dat je eerst 7 weken geen klachten had. Waarom link je direct naar drugs, die je 2 maanden geleden nam?
DankjewelZo'n heftige ervaring lijkt me op dit moment aannemelijker dan de xtc van 2 maanden geleden. Wat je noemt is natuurlijk niet niks. Blijft er over praten en leg vooral alles wat er speelt zo goed mogelijk uit aan je psycholoog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."