Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KlaasVaak zei: Het lijkt me niet dat dit 2 maanden later nog door de drugs komt. Wellicht even langs een psycholoog, via de huisarts? Is wel iets om naar te laten kijken. Klik om te vergroten... Ik loop nu bij een psycholoog . Ik ervaar ook sinds kort ruis in mn beeld ( of tenminste sinds kort valt t me op ). Ben serieus echt angstig man, het leven voelt echt kut"
"Ik ben zo angstig dat er geen verbetering komt"
"CuriousExplorer zei: Lijkt me stug dat je eerst 7weken in orde bent, en dan plots zo'n ernstige klachten ervaart. Is er iets veranderd aan uw patroon?Minder slaap?Meer stress? Bepaalde medicijnen etc? Klik om te vergroten... Ik heb wel nare ervaring gehad . Ben bij het overlijden van een direct familie lid geweest . Maar is het mogelijk om na het gebruik van xtc je nooit meer hetzelfde te voelen?"
"CuriousExplorer zei: Het is gewoon raar dat je eerst 7 weken geen klachten had. Waarom link je direct naar drugs, die je 2 maanden geleden nam? Klik om te vergroten... Omdat dat een hele nare ervaring was. Soms denk ik ook dat ik last heb van HDDP, en dat is natuurlijk een gevolgd wat je kan over kan houden door xtc. Daarom denk ik er steeds zo overna."
"HierEnDaarEenFuifje zei: Zo'n heftige ervaring lijkt me op dit moment aannemelijker dan de xtc van 2 maanden geleden. Wat je noemt is natuurlijk niet niks. Blijft er over praten en leg vooral alles wat er speelt zo goed mogelijk uit aan je psycholoog. Klik om te vergroten... Dankjewel"
"Mindless zei: Zoals ik je ook per PM vertelde: bang zijn dat er geen verbetering komt is wat ervoor zorgt dat er geen verbetering komt... Je moet zelf dit patroon verbreken. Je moet ophouden met jezelf gek maken door van alles op te zoeken op internet en 24/7 over je klachten na te denken. Ik heb in de 5/6 jaar dat ik hier zit meerdere mensen meegemaakt die precies zulke klachten kregen door MDMA of wiet en allemaal waren ze niet bereid om uit dat patroon te stappen. Het enige wat ze deden was zeggen dat ze bang waren dat er geen verbetering zou komen. En die komt er ook niet, als dat het enige is waar je de hele tijd mee bezig bent. Klinkt hard, maar als dit niet bij je doordringt dan blijf je hiermee doorgaan. Klik om te vergroten... Je hebt ook echt gelijk maar die angst is zo groot snapje , angst dat het nooit meer over gaat etc , angst dat ik mn leven heb verpest & nooit meer hetzelfde ga worden. Maar je hebt gelijk , moet proberen die cirkel te doorbreken, alleen hoe ik daarmee moet beginnen is lastig."
"anomien1232 zei: @Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken? Klik om te vergroten... Hi ! Een vrij onervaren gebruiker hier . Ik heb 2 keer xtc gebruikt . Eerste keer ging ik fantastisch , ik moest wel braken & op een gegeven moment gingen de muren draaien, maar voor de rest geen nare herinneringen aan. De 2e keer had ik enorm weinig gebruikt, maar ik voelde net als jij enorm veel spanning, toen het ging inwerken voelde ik plots enorm veel paniek. Ik kreeg hartkloppingen voor mijn idee & dacht dat ik een hartaanval zou krijgen. Ik ben toen rustig gaan zitten met mensen die ik vertrouwde, pas toen ik zelf rustig werd voelde ik de paniek afnemen, wel heb ik enorme spijt van die avond, omdat t een kut ervaring was. Ik weet niet of het echt een bad trip was , maar dat was iig mijn ervaring."
"HierEnDaarEenFuifje zei: Wellicht met partner/ouders iemand over praten en natuurlijk de psycholoog. Start met positieve dingen. Ga aan jezelf werken, beweging en sport kan hier heel belangrijk in zijn. Zoek afleiding, ga dingen doen, maak je huis schoon.. ik noem maar wat. Alleen jij kan er verandering in brengen, dus jij zal uit dit negatieve spiraal moeten klimmen. Ik ben geen ervaringsdeskundige of iets, maar zoals je klinkt is dit zeker iets waar je gewoon zelf uit kan komen of met hulp van bijv. een psycholoog. Klik om te vergroten... ik hoop t echt enorm , want atm zie ik het allemaal gewoon echt slecht in, sinds voelt de dood als enige oplossing snapje , zo donker voelt t aan atm."
"Ik heb een vraagje, ik heb 2 x xtc gebruikt. De eerste keer nam ik ongeveer een halve pil, ik voelde me prima , op een gegeven moment kwam er wel een moment van paniek omdat ik moest kotsen & de muren in de wc gingen draaien, daarna voelde ik me opzich wel prima en heb ik een leuke avond gehad. De 2e keer dat ik xtc ging gebruiken was ik al gespannen, ik voelde me niet op en top. Ik besloot een kwartje te gebruiken. Op een gegeven moment raakte ik in paniek, ik dacht dat ik dood zou gaan , na een uur volle paniek zakte het wel wat af, en heb ik er een leuke avond van proberen te maken. De week erna voelde ik me wel kut, moe, verdrietig , afwezig. Eigenlijk na een week had ik nergens geen last meer van. 2 maanden later begon ik me ineens enorm slecht te voelen, depressieve gedachtes , heel erg nadenken over t zin van het leven, is dit allemaal wel echt? Soms voelt t allemaal zo onwerkelijk, ik heb deze gedachtes nu ong 2 maanden. Ik vraag me dus af of dit het gevolg kan zij vd drugs?"