#1
Zoals ik je ook per PM vertelde: bang zijn dat er geen verbetering komt is wat ervoor zorgt dat er geen verbetering komt...Ik ben zo angstig dat er geen verbetering komt
Je moet zelf dit patroon verbreken. Je moet ophouden met jezelf gek maken door van alles op te zoeken op internet en 24/7 over je klachten na te denken.
Ik heb in de 5/6 jaar dat ik hier zit meerdere mensen meegemaakt die precies zulke klachten kregen door MDMA of wiet en allemaal waren ze niet bereid om uit dat patroon te stappen. Het enige wat ze deden was zeggen dat ze bang waren dat er geen verbetering zou komen. En die komt er ook niet, als dat het enige is waar je de hele tijd mee bezig bent.
Klinkt hard, maar als dit niet bij je doordringt dan blijf je hiermee doorgaan.