Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNare ervaring xtc

Nare ervaring xtc

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
denizz1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje, ik heb 2 x xtc gebruikt. De eerste keer nam ik ongeveer een halve pil, ik voelde me prima , op een gegeven moment kwam er wel een moment van paniek omdat ik moest kotsen & de muren in de wc gingen draaien, daarna voelde ik me opzich wel prima en heb ik een leuke avond gehad. De 2e keer dat ik xtc ging gebruiken was ik al gespannen, ik voelde me niet op en top. Ik besloot een kwartje te gebruiken. Op een gegeven moment raakte ik in paniek, ik dacht dat ik dood zou gaan , na een uur volle paniek zakte het wel wat af, en heb ik er een leuke avond van proberen te maken. De week erna voelde ik me wel kut, moe, verdrietig , afwezig. Eigenlijk na een week had ik nergens geen last meer van. 2 maanden later begon ik me ineens enorm slecht te voelen, depressieve gedachtes , heel erg nadenken over t zin van het leven, is dit allemaal wel echt? Soms voelt t allemaal zo onwerkelijk, ik heb deze gedachtes nu ong 2 maanden. Ik vraag me dus af of dit het gevolg kan zij vd drugs?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt me niet dat dit 2 maanden later nog door de drugs komt. Wellicht even langs een psycholoog, via de huisarts? Is wel iets om naar te laten kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."