Wat voor mijn vriend heel erg hielp (hij houdt niet van onbekende situaties), toen we zijn eerste keer x gingen doen, dat we het thuis deden en dat ik een lijstje op papier had gemaakt met alles wat we konden gaan doen, en waar we op bijhielden wat we in hadden genomen (x en hoeveelheid water) waardoor hij zich veilig voelde.
Zijn tweede keer was op een feest en hier was hij ook ontzettend zenuwachtig voor, wat ik toen heb gedaan is laten merken dat ik weet wat ik doe, dat ik er voor hem ben (mocht er dus wel iets misgaan) en vooral ook hoe ontzettend leuk het ging worden in vergelijking met de thuissetting.
Momenteel zijn er natuurlijk geen feestjes dus ik begrijp dat je het thuis weer eens wilt doen! Wij vinden het altijd leuk om (elkaar) te tekenen, of op elkaar nep tattoos te maken met bv eyeliner. Ziet er niet uit vaak! Hahah. Zoenen, knuffelen en muziek is sws altijd euforisch, en waar wij het meeste van genieten is de gesprekken. Als je echt iets wilt ondernemen, kun je ook random dingen doen, zoals het bouwen van een kussen- en matrassen fort of (bord)spelletjes. Massages doen het ook goed, dansen, lange wandelingen maken (vooral aanrader tijdens de comedown), selfies en filmpjes maken (uiteraard niet delen op het internet
![:wink:]()
), paar pushups oid vind ik zelf ook fijn soms (ben zelf fitnessinstructrice dus dan zit ik helemaal in mn zone), even de energie voelen stromen is heerlijk.
Misschien verzin je op het moment zelf nog iets of misschien kun je nog wat inspiratie zoeken in andere topics
![:)]()