#1
Werkt ook wel snel haha
mini lachgas ballonetje 💊🎈😂
Werkt ook wel snel haha
Ik heb even geen clip kunnen vinden maar in Undercover spuit iemand heroine in zijn spieren???
Bij mij blijft een pil vaak zelfs nog hangen als ik al water erachteraan heb gegooid. Echt goor man.
. Ik ben bijna geneigd om een brok eten of fruit er achteraan te gooien dat die zeker mee is de maag in. Met die rare vormen en soms 10 hoeken eraan is ook niet altijd ideaal om door te slikken.Ja of het lost op in je keel maar net niet ver genoeg dus je proeft de hele bende nogBij mij blijft een pil vaak zelfs nog hangen als ik al water erachteraan heb gegooid. Echt goor man.
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?
Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Ik kende iemand die pep uit het pakje likte en zei dat het naar tuinkers smaakte...Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
Ik ben vooral verward wat het nut is. Je mikt die pil toch achterin je keel en giet er een liter water achteraan..Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?
Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
Mdma is de meest chemische troep die ik ooit geproefd heb... En dat waren alle verschillende pillen die ik heb gehad en ze proefden allemaal hetzelfde...goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Ik ken iemand die kauwt ze fijn en slikt ze dan pas door... Ik ga al dood als ik een paracetamol niet in ene weg krijg..Zag laatst in een serie dat ze zonder water een xtc pil doorslikte 🤦
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."