Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC met smaakjes?

XTC met smaakjes?

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
KlaasVaak zei:
Werkt ook wel snel haha
Klik om te vergroten...

mini lachgas ballonetje 💊🎈😂
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
Klik om te vergroten...
Ik heb even geen clip kunnen vinden maar in Undercover spuit iemand heroine in zijn spieren???
M
MeisterQLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind persoonlijk XTC naar een combinatie van drop en paracetamol smaken.
Ik vind de smaak niet erg, waarschijnlijk ben ik enige haha.. ><

En ja, de pillen die ik gebruik hebt waren altijd getest.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij blijft een pil vaak zelfs nog hangen als ik al water erachteraan heb gegooid. Echt goor man.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Bij mij blijft een pil vaak zelfs nog hangen als ik al water erachteraan heb gegooid. Echt goor man.
Klik om te vergroten...

Dit dus :kots: . Ik ben bijna geneigd om een brok eten of fruit er achteraan te gooien dat die zeker mee is de maag in. Met die rare vormen en soms 10 hoeken eraan is ook niet altijd ideaal om door te slikken.

Een stuk pil pletten en in capsule gooien glijd meestal beter door de keel.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Bij mij blijft een pil vaak zelfs nog hangen als ik al water erachteraan heb gegooid. Echt goor man.
Klik om te vergroten...
Ja of het lost op in je keel maar net niet ver genoeg dus je proeft de hele bende nog
Of nog erger, dat het oplost in je mond en dat het des ondanks het water achter je tanden blijft hangen en je die smaak overal hebt

Had ook het geniale idee om een pil in een water meloen te stoppen met gebrek aan water. In zo’n klein blokje.
DOE HET NOOIT. Pil lost op in de meloen en zodra je hem in je mond doet is het enige wat je proeft xtc en omdat je mond zo droog is krijg je het echt mega moeilijk weg
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had hier niet van gehoord, maar dit is natuurlijk voer voor een media-hype. Criminele drukken pillen met SMAAKJES om onze kinderen aan de DRUGS te helpen! Dus het lijkt me geen goede ontwikkeling.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je die gore smaak echt kan maskeren.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ketakoekjes zei:
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
Klik om te vergroten...

MDMA/XTC kauwen is niet heel goed voor je gebit nee. Wel denk ik dat iemand die niet weet hoe goor MDMA/XTC is en dan lekker zo'n "fruitversie" gaat smikkelen zich na 1x wel bedenkt en de volgende keer niet meer gaat kauwen.

Mijn dealer heeft het ook, alleen ik geloof er geen bal van, dus kan alleen niet zeggen hoe het daadwerkelijk smaakt. Wel lijkt het me sterk dat die extreem gore smaak ineens lekker fruitig en fris is.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Klik om te vergroten...
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
Klik om te vergroten...
Ik kende iemand die pep uit het pakje likte en zei dat het naar tuinkers smaakte...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anijs is lekker en van pure MDMA moet ik kotsen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mdma is het goorste wat er is. Bij het idee krijg ik al rillingen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zag laatst in een serie dat ze zonder water een xtc pil doorslikte 🤦
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ketakoekjes zei:
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
Klik om te vergroten...
Ik ben vooral verward wat het nut is. Je mikt die pil toch achterin je keel en giet er een liter water achteraan..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Klik om te vergroten...
Mdma is de meest chemische troep die ik ooit geproefd heb... En dat waren alle verschillende pillen die ik heb gehad en ze proefden allemaal hetzelfde...

Denk niet dat ik deze taste ooit ga acquieren :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Zag laatst in een serie dat ze zonder water een xtc pil doorslikte 🤦
Klik om te vergroten...
Ik ken iemand die kauwt ze fijn en slikt ze dan pas door... Ik ga al dood als ik een paracetamol niet in ene weg krijg..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ewwwwww die kerel van ‘t Landje die pep zo uit een bak likt... 😭
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
Klik om te vergroten...

'wat' naar anijs ja.. dus het heeft er wat van weg... ruikt er ook naar.
over het algemeen kan ik door een tabletje op m'n tong te leggen redelijk goed zeggen of er mdma in zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."