Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC met smaakjes?

XTC met smaakjes?

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had hier niet van gehoord, maar dit is natuurlijk voer voor een media-hype. Criminele drukken pillen met SMAAKJES om onze kinderen aan de DRUGS te helpen! Dus het lijkt me geen goede ontwikkeling.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je die gore smaak echt kan maskeren.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketakoekjes zei:
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
Klik om te vergroten...

MDMA/XTC kauwen is niet heel goed voor je gebit nee. Wel denk ik dat iemand die niet weet hoe goor MDMA/XTC is en dan lekker zo'n "fruitversie" gaat smikkelen zich na 1x wel bedenkt en de volgende keer niet meer gaat kauwen.

Mijn dealer heeft het ook, alleen ik geloof er geen bal van, dus kan alleen niet zeggen hoe het daadwerkelijk smaakt. Wel lijkt het me sterk dat die extreem gore smaak ineens lekker fruitig en fris is.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Klik om te vergroten...
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
Klik om te vergroten...
Ik kende iemand die pep uit het pakje likte en zei dat het naar tuinkers smaakte...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anijs is lekker en van pure MDMA moet ik kotsen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mdma is het goorste wat er is. Bij het idee krijg ik al rillingen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."