Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC met smaakjes?

XTC met smaakjes?

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketakoekjes zei:
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
Klik om te vergroten...

MDMA/XTC kauwen is niet heel goed voor je gebit nee. Wel denk ik dat iemand die niet weet hoe goor MDMA/XTC is en dan lekker zo'n "fruitversie" gaat smikkelen zich na 1x wel bedenkt en de volgende keer niet meer gaat kauwen.

Mijn dealer heeft het ook, alleen ik geloof er geen bal van, dus kan alleen niet zeggen hoe het daadwerkelijk smaakt. Wel lijkt het me sterk dat die extreem gore smaak ineens lekker fruitig en fris is.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Klik om te vergroten...
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
Klik om te vergroten...
Ik kende iemand die pep uit het pakje likte en zei dat het naar tuinkers smaakte...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anijs is lekker en van pure MDMA moet ik kotsen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mdma is het goorste wat er is. Bij het idee krijg ik al rillingen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zag laatst in een serie dat ze zonder water een xtc pil doorslikte 🤦
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ketakoekjes zei:
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
Klik om te vergroten...
Ik ben vooral verward wat het nut is. Je mikt die pil toch achterin je keel en giet er een liter water achteraan..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Klik om te vergroten...
Mdma is de meest chemische troep die ik ooit geproefd heb... En dat waren alle verschillende pillen die ik heb gehad en ze proefden allemaal hetzelfde...

Denk niet dat ik deze taste ooit ga acquieren :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Zag laatst in een serie dat ze zonder water een xtc pil doorslikte 🤦
Klik om te vergroten...
Ik ken iemand die kauwt ze fijn en slikt ze dan pas door... Ik ga al dood als ik een paracetamol niet in ene weg krijg..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ewwwwww die kerel van ‘t Landje die pep zo uit een bak likt... 😭
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0
Klik om te vergroten...

'wat' naar anijs ja.. dus het heeft er wat van weg... ruikt er ook naar.
over het algemeen kan ik door een tabletje op m'n tong te leggen redelijk goed zeggen of er mdma in zit.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Ik kende iemand die pep uit het pakje likte en zei dat het naar tuinkers smaakte...
Klik om te vergroten...

ja!.. ik zei dat laatst ook tegen iemand maar dan andersom.. ik at tuinkers.. en dat smaakte wat naar pep!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
'wat' naar anijs ja.. dus het heeft er wat van weg... ruikt er ook naar.
over het algememeen kan ik door een tabletje op m'n tong te leggen redelijk goed zeggen of er mdma in zit.
Klik om te vergroten...
iiieewwe
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
Zag laatst in een serie dat ze zonder water een xtc pil doorslikte 🤦
Klik om te vergroten...

dat zie je vaak in series en films ja zoals: Léon bijvoorbeeld https://www.imdb.com/title/tt0110413/
echt vreemd.. wel eens geprobeerd na veel speeksel op te sparen.. bijna niet te doen man.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Ik ken iemand die kauwt ze fijn en slikt ze dan pas door... Ik ga al dood als ik een paracetamol niet in ene weg krijg..
Klik om te vergroten...

.. ja, geen probleem toch?
ik kauw zwz m'n paracetamol kapot.. als je daarna water drinkt is dat ook heerlijk zoet in contrast.

Gympie zei:
een maat van me: " brrrrrgh vies, lekker.. drugs horen vies te zijn. hoe viezer hoe lekkerder..bbrrrrrrggh* "

* schud en trekt z'n hoofd in z'n schouders.. en trekt
een vies gezicht na inname van één of ander chemisch goedje.
Klik om te vergroten...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Zag laatst in een serie dat ze zonder water een xtc pil doorslikte 🤦
Klik om te vergroten...

K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kende ook een gast die erop kauwde. En toen ik vroeg of hij er geen water bij hoefde zei hij 'waarom?'.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
Klik om te vergroten...
Werkt ook wel snel haha
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
KlaasVaak zei:
Werkt ook wel snel haha
Klik om te vergroten...

mini lachgas ballonetje 💊🎈😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."