#1
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?
Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes
MDMA/XTC kauwen is niet heel goed voor je gebit nee. Wel denk ik dat iemand die niet weet hoe goor MDMA/XTC is en dan lekker zo'n "fruitversie" gaat smikkelen zich na 1x wel bedenkt en de volgende keer niet meer gaat kauwen.
Mijn dealer heeft het ook, alleen ik geloof er geen bal van, dus kan alleen niet zeggen hoe het daadwerkelijk smaakt. Wel lijkt het me sterk dat die extreem gore smaak ineens lekker fruitig en fris is.