#1
Hoi iedereen,
even terugkomend op mijn bericht. Heb me tentamen afgerond met een mooie voldoende én heb met oud & nieuw heerlijk genoten. Bedankt voor jullie antwoorden!
even terugkomend op mijn bericht. Heb me tentamen afgerond met een mooie voldoende én heb met oud & nieuw heerlijk genoten. Bedankt voor jullie antwoorden!