Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over gebruik voor tentamens

Vraag over gebruik voor tentamens

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het belangrijkste is dat je een goede planning hebt. Dus als je nu alvast gedisciplineerd doorwerkt dan heb je later in je schema misschien wat meer ruimte.

Van MDMA kan de slaapfunctie wel verstoord raken. Daar kan je toch wel eventjes last van blijven houden, zeg maar 5 - 14 dagen voordat dat doorgaans weer herstelt. In die tijd kan je wat vermoeider wakker worden en is je geheugen mogelijk minder optimaal. Maar er zijn ook mensen die langer last blijven houden van klachten zoals slaapverlamming of heftige nachtmerries.

Het belangrijkste om rekening mee te houden is de dosis die je inneemt en hoe lang je wakker blijft. Als je graag MDMA wil nemen, maar ook je studieschema wil blijven volgen, dan is het verstandig om al vroeg op de avond te beginnen, niet steeds te herdoseren en het dus te houden bij een matige hoeveelheid. Als je dan na oud en nieuw 2-3 dagen inplant waarop je vrij bent en niks hoeft te doen voor je studie, dan kan je daarna vast wel weer aan de slag.
S
SpaceMetHazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Het belangrijkste om rekening mee te houden is de dosis die je inneemt en hoe lang je wakker blijft. Als je graag MDMA wil nemen, maar ook je studieschema wil blijven volgen, dan is het verstandig om al vroeg op de avond te beginnen, niet steeds te herdoseren en het dus te houden bij een matige hoeveelheid. Als je dan na oud en nieuw 2-3 dagen inplant waarop je vrij bent en niks hoeft te doen voor je studie, dan kan je daarna vast wel weer aan de slag.
Klik om te vergroten...
Met me vriendin afgesproken max 1x bij te nemen, zo wordt het ook niet te laat. De bedoeling is dus om zaterdag weer aan het bureau te zitten. Thanks!
S
SpaceMetHazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi iedereen,

even terugkomend op mijn bericht. Heb me tentamen afgerond met een mooie voldoende én heb met oud & nieuw heerlijk genoten. Bedankt voor jullie antwoorden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."