#1
Wie gaat sneller: kort door de bocht man of lange bocht neem man?
Geen idee maar ik jat dit idee voor een netflix specialWie gaat sneller: kort door de bocht man of lange bocht neem man?
Dat is juist het probleem met veel beginners. Ze weten niks er van en omdat het zo “gewoon” is tegenwoordig om te gebruiken denkt men er niet over na.Maar we hebben het niet over een biertje te veel, maar over een harddrug die bij te veel wel permanente schade kan aanrichten.
Exact dit zie ik ookAls ik te veel XTC heb gehad dan zie ik vaak ook wel vage shit (laatste keer zag ik op alles een groen/rode/gele puzzelstukjes patroon) dus denk dat dat de reden is.
Ja dit is ook ons recept en werkt goed.Misschien eerst je pillen laten testen, lijkt erop dat je teveel hebt gehad. Wij nemen als de xtc uitgewerkt raakt een beetje ghb, dan hebben wij de volgende dag veel minder last van een kater gevoel en ook geen dinsdag dip.
5-htp is zeker geen wondermiddel, je kunt beter bananen eten daar zit ook l-tyrosine in en dan zet je lichaam dat weer om in 5-htp. Dat is een veiligere optie.5HTP is het wondermiddel, verkrijgbaar bij bijvoorbeeld 'n willekerige "smartshop".
Zorgt weer voor een snellere opbouw van 't blij makende stofje "Serotonine".
Beware of het gebruik van anti depressive tijdens 't gebruik van mdma/xtc. Serotonine vergiftiging word niemand blij van✌️😇
Gruwelijke groetjes,
Dokter Michaël/Mick🍀
Bananen is echt krachtig voedsel na uitputting door (serotonine) drugs. Als je het niet weg kan eten prak je het door de melk, wat ook weer gunstig is voor je dopamine en noradrenaline5-htp is zeker geen wondermiddel, je kunt beter bananen eten daar zit ook l-tyrosine in en dan zet je lichaam dat weer om in 5-htp. Dat is een veiligere optie.
En melk is goed voor elk!Bananen is echt krachtig voedsel na uitputting door (serotonine) drugs. Als je het niet weg kan eten prak je het door de melk, wat ook weer gunstig is voor je dopamine en noradrenaline
Maar niet eindeloos, anders worden je botten broosEn melk is goed voor elk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."