Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervelende nacht/dag na gebruik XTC

Vervelende nacht/dag na gebruik XTC

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar is ie weer, kort-door-de-bocht man.

download.png

Onee het is @Die ene
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Daar is ie weer, kort-door-de-bocht man.

Bekijk bijlage 29914

Onee het is @Die ene
Klik om te vergroten...
Wie gaat sneller: kort door de bocht man of lange bocht neem man?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Wie gaat sneller: kort door de bocht man of lange bocht neem man?
Klik om te vergroten...
Geen idee maar ik jat dit idee voor een netflix special
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja ik ben nou eenmaal ongenuanceerd. Ik heb wel een ander woord voor dom; onverstandig. Tuurlijk iedere beginner maakt foutjes, ook ik. Maar we hebben het niet over een biertje te veel, maar over een harddrug die bij te veel wel permanente schade kan aanrichten.

Excuses @hamsx , ik wil je niet de grond in stampen ofzo. Zie mijn reacties meer als zorgen. Ik gun iedereen een plezier, maar als je al hard gaat, hou het daar lekker bij.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die ene zei:
Maar we hebben het niet over een biertje te veel, maar over een harddrug die bij te veel wel permanente schade kan aanrichten.
Klik om te vergroten...
Dat is juist het probleem met veel beginners. Ze weten niks er van en omdat het zo “gewoon” is tegenwoordig om te gebruiken denkt men er niet over na.

Je excuses zijn netjes!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit klinkt als een erg sterk tabletje. Mocht er een volgende keer komen, iets minder nemen.

Het is overigens ook wel handig dat je weet of de xtc al dan niet is bewerkt met andere stofjes. Daar heb je tegenwoordig gelukkig testcentra voor. Zo weet je wat je slikt.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik te veel XTC heb gehad dan zie ik vaak ook wel vage shit (laatste keer zag ik op alles een groene/rode/gele puzzelstukjes patroon) dus denk dat dat de reden is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sheaira zei:
Als ik te veel XTC heb gehad dan zie ik vaak ook wel vage shit (laatste keer zag ik op alles een groen/rode/gele puzzelstukjes patroon) dus denk dat dat de reden is.
Klik om te vergroten...
Exact dit zie ik ook
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
als de xtc aan het uitwerken is en je wat hoger gedoseerd heb kan je flink gaan hallucineren, wat niet meer te onderschijden is van de realiteit, vandaar die (vlinders en de schimmen)
ik zelf heb ook de raarste dingen wat je maar kan bedenken gezien,

het is zo levens echt , maar het is er niet je brein maakt het voor je

me 2de x zag ik allemaal k9 units naar me toe lopen met politie, en een vriend van me veranderde in zwarte piet , die andere kreeg ander haar en middeleeuws kleding aan net een ridder, of in de verte een cirkus , toen ik naar huis liep zat me straat vol piraten en me huis werd in gewerkt door timmermannen om 4 uur snachts, zag me moeder buite ook zitten die vliegende katte naar me toe schoot, of toen ik naar buite keek’ kwam er een vrachtwagen me huis in rijden. ik zal die hallucinaties nooit meer vergeten ik vond ze zo geweldig
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb vaak gehad dat iedereen een bril droeg. Terwijl dat helemaal niet het geval is geweest.
N
NuncLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zelf vind een kopje thee met suiker/honing, filmpje kijken, fruit eten en met vrienden zijn de dag na xtc (dipdag) en beetje chillen (muziek/film) altijd erg fijn. Heb zelf niet zo'n ervaring als jou maar dat hielp mij altijd erdoorheen te komen.
b
bondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien eerst je pillen laten testen, lijkt erop dat je teveel hebt gehad. Wij nemen als de xtc uitgewerkt raakt een beetje ghb, dan hebben wij de volgende dag veel minder last van een kater gevoel en ook geen dinsdag dip.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
bond zei:
Misschien eerst je pillen laten testen, lijkt erop dat je teveel hebt gehad. Wij nemen als de xtc uitgewerkt raakt een beetje ghb, dan hebben wij de volgende dag veel minder last van een kater gevoel en ook geen dinsdag dip.
Klik om te vergroten...
Ja dit is ook ons recept en werkt goed.
D
DeMickelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
5HTP is het wondermiddel, verkrijgbaar bij bijvoorbeeld 'n willekerige "smartshop".
Zorgt weer voor een snellere opbouw van 't blij makende stofje "Serotonine".
Beware of het gebruik van anti depressive tijdens 't gebruik van mdma/xtc. Serotonine vergiftiging word niemand blij van✌️😇

Gruwelijke groetjes,
Dokter Michaël/Mick🍀
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#15
DeMickelaar zei:
5HTP is het wondermiddel, verkrijgbaar bij bijvoorbeeld 'n willekerige "smartshop".
Zorgt weer voor een snellere opbouw van 't blij makende stofje "Serotonine".
Beware of het gebruik van anti depressive tijdens 't gebruik van mdma/xtc. Serotonine vergiftiging word niemand blij van✌️😇

Gruwelijke groetjes,
Dokter Michaël/Mick🍀
Klik om te vergroten...
5-htp is zeker geen wondermiddel, je kunt beter bananen eten daar zit ook l-tyrosine in en dan zet je lichaam dat weer om in 5-htp. Dat is een veiligere optie.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoraa zei:
5-htp is zeker geen wondermiddel, je kunt beter bananen eten daar zit ook l-tyrosine in en dan zet je lichaam dat weer om in 5-htp. Dat is een veiligere optie.
Klik om te vergroten...
Bananen is echt krachtig voedsel na uitputting door (serotonine) drugs. Als je het niet weg kan eten prak je het door de melk, wat ook weer gunstig is voor je dopamine en noradrenaline
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rotjoch zei:
Bananen is echt krachtig voedsel na uitputting door (serotonine) drugs. Als je het niet weg kan eten prak je het door de melk, wat ook weer gunstig is voor je dopamine en noradrenaline
Klik om te vergroten...
En melk is goed voor elk!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
En melk is goed voor elk!
Klik om te vergroten...
Maar niet eindeloos, anders worden je botten broos
h
hamsxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi iedereen,

Ik heb 2 dagen terug voor mijn eerste keer xtc gebruikt, op de avond/nacht zelf heb ik me enorm vermaakt.
Mijn trip was voor mijn gevoel heel goed, ik weet van een groot deel eigenlijk niet meer wat ik heb gedaan maar van wat ik nog wel weet is het positief.

Ik begon de avond met een halfje, hierop ging ik na ~50 minuten echt keihard, na 2 uur heb ik als advies van een nog wat nuchtere medetripper een kwartje gekregen, hierna heb ik geen herinneringen meer, dit is een zwart gat van ongeveer 3 uur.

Voor de rest een chille nacht gehad, toen ik thuis kwam ben ik direct gaan slapen, dit ging zonder problemen.
Alleen toen ik s'avonds mijn bed in ging zag ik schaduwen en zwarte vlinders in mijn kamer, ik heb hierna mijn lichten aangezet en zo heb ik ongv. 3 uur kunnen slapen.

Rond 2 uur snachts werd ik wakker en zag ik, hoe ik het mij kan herinneren een zwarte schim bewapend en al naast mijn bed staan. kon mijzelf nog wel bewegen en heb mijzelf omgedraaid en probeerde verder te slapen, mijn ogen dichtdoen had alleen geen effect meer, of ik ze nou open of dicht had, ik zag alles nog.
Daarna leek het constant alsof iemand met een zaklamp recht in mijn ogen scheen.
Ik heb op deze manier tot 5 uur snachts wakker gelegen. Daarna heb ik doorgeslapen tot 13:30.

Nu, de dag na deze nacht ben ik vrij angstig, het dingen zien is wel weg.

Hebben jullie tips over hoe ik dit kan verlichten? En wat zijn jullie ervaringen met hoelang dit blijft?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voldoende en gezond eten, veel drinken (water voornamelijk) en lekker veel proberen te slapen/liggen met je ogen dicht.

Ik vermoed dat je gewoon meer hebt gehad dan goed voor je was. Het was je eerste keer, je was keihard aan het trippen en je neemt nog een kwart. Hoe dom ben je. Het is je eerste keer!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."