Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"er is wel degelijk een verschil tussen ritalin en andere merken met de werkzame stof methylfenidaat. ze bevatten allemaal methylfenidaat maar de samenstelling is anders. tegen wacky en dwaks wil ik zeggen dat er wel degelijk verschil is tussen ritalin sandoz en andere producenten van methylfenidaat. ik heb verschillende gebruikt en had bij een bepaalde producent weet niet welk merk het was maar ik had dus echt last van bepaalde (slechte) gevoelens bij een bepaalde soort/merk gebruik nu methylfenidaat van hci omdat ritalin te duur is volgens de verzekering en heb hier wel baat bij (volgens mijn naaste omgeving) zelf merk ik er weinig van maar volgens mijn omgeving ben ik met medicijnen rustiger en minder geïrriteerd/opvliegerig/opstandig maar ik zeg altijd dat ik het zelfde kan zijn met en zonder medicatie. wil hierbij alleen maar zeggen dat het ook verschilt per persoon. concerta vind ik slechter omdat het doseren minder makkelijk is ik bedoel als ik mij onrustig voel heb ik met losse pillen beter controle op mijn lijf dat met concerta. groeten, thomas"