#1
Ik heb in de jaren '90 veel mdma genomen, meer dan gezond voor je is en heb er geen enkel gevoel meer bij. Ik ga er van slapen. Dus ik gebruik het al jaren niet meer.Is meer met de jaren gekomen omdat ik denk ik wat meer nodig heb om het echte gevoel te bereiken en dat ik bereik ik altijd wel maar niet met ze adviseren (max 1,5 per kg lichaamsgewicht)