Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"inner_search zei: "Geeft schouderklopje" Klik om te vergroten... ❤️"
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Ik heb in de jaren '90 veel mdma genomen, meer dan gezond voor je is en heb er geen enkel gevoel meer bij. Ik ga er van slapen. Dus ik gebruik het al jaren niet meer. Klik om te vergroten... Verder nooit ergens last van gehad?"
"Buffelaartje zei: Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van. Als je erover 10 a 20 jaar er niks aan over hebt gehouden , heb je gewoon een engeltje op je schouder. OT: zelfs geen last van brainzaps? Klik om te vergroten... Nee geen last van brainzaps. In het verleden wel eens last van gehad maar dan een dag ofzo. Het is niet zo dat ik 600-800 nodig heb om iets te voelen. Want na de eerste 120 voel ik me top maar blijf altijd bijnemen om in die flow te blijven. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel is meer dan een gram gebruikt in 24 uur. En wat betreft over 10-20 jaar last daar ben ik ook wel is bang voor idd. Ik neem me altijd voor om minder te nemen maar als het eenmaal werkt denk ik daar niet echt meer aan en dat is dom ik weet het.."
"Buffelaartje zei: "Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van." Dat bedoel ik als erna , na het MDMA "misbruik" zo noem ik het even , als je geen katers hebt betekend niet dat je er geen gevolgen van kunt ondervinden natuurlijk. Sta je niet alleen strak dan als je telkens bij pakt omdat de werkingsduur van M niet verlengt wordt naar mijn weten? Klik om te vergroten... Echt die klap die je in begint krijgt krijg je niet echt meer natuurlijk met bijnemen maar hij klapt er toch wel aardig in elke zo. Ik voel me heerlijk de hele avond en haal hem meestal aardig door. Het staat nog steeds op de planning om een keer een scan van me hoofd te laten maken en me hart. Ben benieuwd hoe jet er voor staat. Me bloeddruk, cholestrol, hartslag zijn altijd prima als ik het laat nakijken. Er zijn een hoop mensen die elke dag veel sigaretten roken en zo hun lichaam finaal verknallen dat doe ik dan weer niet. En sommige worden gewoon oud. Mijn oma rookte bijna haar hele leven een pakje per dag en die is 96 geworden in goede gezondheid. Je moet ook mazzel hebben. Maar dat het allemaal gezond is hoor je mij niet zeggen."
"Mindless zei: De klassieke fout van mdma misbruik. Blijven bijnemen om die high terug te krijgen. Misschien zijn van die timed-lockboxen iets voor jou? Dat je er 120 mg uithaalt en vervolgens die box voor 3 maanden op slot zet. Omdat je niet de discipline hebt om het spul verantwoord te gebruiken. Eerlijk gezegd zou ik je aanraden helemaal nooit meer mdma te gebruiken, maar als je het toch wilt gebruiken dan beter op zo'n manier. Wat als de schade bij jou zich later manifesteert? Je kunt hier zo'n gruwelijke spijt van krijgen... Ga je stappen zetten om wat aan je misbruik te doen? Beter zo snel mogelijk beginnen om proberen de schade nog te beperken. O ja, de meeste XTC in Nederland bevat ook pure MDMA. En alleen daarop ervaren ook heel veel mensen negatieve bijwerkingen. Dus het is echt niet zo dat pure MDMA onschuldig is of zo. Jij hebt gewoon "geluk". Tussen haakjes, want eigenlijk heb je juist pech. Een ander zal door de bijwerkingen genoodzaakt zijn om het spul verantwoord te gebruiken (een soort alarmsysteem), jij kunt ongehinderd zeer onverantwoord blijven gebruiken voor decennia lang. Klik om te vergroten... Ik zal je zeggen ik ken niemand die 120mg over een hele avond gebruikt en al die personen hebben een goeie baan zijn niet achterlijk niks en gebruiken het al vanaf de jaren 90. Ik denk persoonlijk dat zuivere MDMA niet zo heel schadelijk is ten opzichte van bv roken. Dat is veel slechter en dat doen mensen dagelijks en ik niet. Wat zou ik dan voor schade moeten verwachten als ik na 22 jaar gebruik nog nergens last van heb? Ik denk dat je een beetje overdrijft.."
"Hallo, Ik ben zelf een liefhebber van MDMA en gebruik dit ongeveer een keer of 6 per jaar en doe dit ongeveer sinds mijn 18e (ben nu bijna 40). Als ik MDMA gebruik moet ik toegeven dat ik meestal ongeveer gemiddeld 600mg gebruik verspreid over de hele nacht, ochtend. En soms wel rond de 800 Mg. Meestal vanaf ongeveer 23:00 t/m 14:00 in de middag. Ik vind het heerlijk om dan door te halen 😎. Ik weet dat dit beeld teveel is maar ik heb nog nooit ergens last van gehad. Na wat onderzoek op deze site kwam ik erachter dat de mensen er hier veel verstandiger mee omgaan dus ik vraag mij af of er helemaal geen mensen zijn die deze hoeveelheden gebruiken? Ben ik echt de enige die deze hoeveelheden gebruik? Alvast bedankt voor jullie reacties en vast een prettig weekend!"
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Sodeju, Klik om te vergroten... inner_search zei: Je bent niet de enige, er zweven nog verhalen rond hier https://drugsforum.nl/threads/te-veel-mdma.68864/ Wat verwacht je van reactie ? Schouderklopje voor de hoeveelheid of een spreekbeurt hoe slecht het voor je is ? Klik om te vergroten... Schouderklopje voor de hoeveelheid"
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Zijn die pillen wel puur? Laat je ze wel eens testen? Klik om te vergroten... Ik gebruik al jaren geen pillen meer alleen MDMA kristallen. Ik haal altijd meteen een voorraadje en de laatste is door de jellinek getest op 80%. In het begin gebruikte ik uiteraard niet dit soort hoeveelheden. Ik begin meestal met 120mg (96mg) en dan pak ik om 1,5 uur soms 2 uur 100mg (80mg) bij. Ik heb eerlijk waar nooit ergens last van ook de volgende dag niet. Vroeger dronk ik erbij of snoof ik wel eens wat coke maar dat doe ik allang niet meer. Het enige wat ik soms heb is dat ik wat moeilijker kan plassen later op de nacht/ochtend. Ik zorg altijd wel dat ik genoeg drink maar niet teveel. En ik gebruik bijna alleen maar thuis samen met mij partner. Zij is ook 40 weegt 67 kilo en gebruikt over dezelfde periode ongeveer 300mg."
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Damn, nooit een psychose gehad van zoveel? Klik om te vergroten... Eerlijk waar echt nooit ergens last van gehad vandaar dat ik ook een bericht plaats op dit forum. Ik denk dat ik een beetje immuun geworden ben en ik probeer hier echt niet stoer om te doen. Ik schaam me er zelfs een beetje voor maar ik heb persoonlijk het idee dat zuivere MDMA helemaal niet zo slecht voor je is zolang je geen drank of andere drugs erbij gebruikt en je niet in een warme ongeving bent en zorgt dat je genoeg maar ook niet teveel water drinkt. Ik heb zelfs gelezen dat sommige onderzoekers van mening zijn dat de gevaren van zuivere MDMA overdreven worden en dat het in de categorie softdrugs geplaatst moet worden. Ik zal het artikel proberen op te zoeken en de link hier plaatsen"
"Hoogleraar: Xtc is helemaal niet zo gevaarlijk Helemaal in de stress omdat je kind partypillen gebruikt? Niet nodig, zegt hoogleraar verslavingszorg Wim van den Brink. Het gevaar van xtc wordt nogal overdreven. www.ad.nl Een pilletje in plaats van alcohol: is dat nou zo’n ramp? Alcohol is een sociaal geaccepteerd genotsmiddel. Maar is dat wel zo terecht? Is XTC of mdma niet minder schadelijk dan alcohol? www.bedrock.nl"